Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-17, 21:17   #1
zam_zap
Regsitered User

Reg.datum: Jan 2005
Dopingmisstänkt, några frågor.

Hade precis klivit ur duschen och gick mot mitt skåp på gymmet. Noterade två poliser vid dörren men brydde mig inte utan drog på mig kalsongerna. Nu stod 4st poliser runt mig och bad om leg. Pratade lite allmänt med en trevlig polis som frågade om jag kunde gissa vad det gällde och jag sa lite snabbt att det inte var så svårt att gissa sig till ´. Han sa även att vi skulle prata mer utanför utan allt folk runtomkring. Sådär blev jag ut eskorterad med 4st poliser omkring mig. Lite förhör, urin prov samt husrannsakan. Är inneboende i en villa med ett trevligt äldre par så de blev lite chockade. Timmes förhör, 1.5h i en betong garderob i väntan på att de skulle leta i genom mina saker och lite förklaringar och prat efter, totalt 4h av mitt liv försvann där.

Då detta uppenbarligen inte var slumpmässigt utan de ville ha mig...vilka kan säga till om sånt här, är det personalen på gymmet som reagerat?

Sen kom de strax efter 16:00. Jag tog min nästan 40g stora vassledrink (kolozzeums egna) innan jag gick in i duschen. Jag kom hem och åt först nu vid 20:00. Var jag katabol under tiden jag satt i betong garderoben?

Sen stod det i förhöret som jag godkände "FL frågade zam_zap om hans stora axlar och enroma biceps samt att han knappt har något fett på kroppen överhuvudtaget..."
Han har mitt telefon nummer samt att han vet uppenbarligen var jag bor...kan jag vänta mig en middag under kommande vecka? Är egentligen inte lagd åt det hållet men han var jäkligt trevlig.