Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-11, 20:43   #111
Andy.da.wohoo
Fick höra en rolig historia

Andy.da.wohoos avatar

Reg.datum: May 2007
Överkropp, Tungt!

Bänkpress

7set, 5 reps @ 90kg
4 reps @ 90kg

Kabelrodd

8set, 5 reps @ 80kg

Chins

8set, 5 reps. inte endast kroppsvikt, hade hjälpvikt.

Sittande hantelpress

8 set, 5 reps @ 25kg

Bra pass idag! Rätt nöjd med bänkpressen. Det var tungt ända från början och jag undrade om jag skulle klara det. Men jag gav mig fan på det och såg till att klara Nästan hela vägen! Försökte mig på en femte rep på sista settet men blev att jag fick stången liggandes på bröstet Kände redan på vägen ner att det aldrig skulle gå, men man måste försöka!
Grymt tryck i ryggen också, kändes som att ryggtavlan blev dubbelt så stor i princip. Hantelpressen var kul också, ser en ganska tydlig markering mellan triceps/biceps när jag kör den övningen, och det gillar jag starkt!

Gjorde även en kroppsmätning idag! Visade sig att jag gått upp 1kg sedan förra mätningen men har samma BF% på 16,9 Snubben som mätte mig sa att ~0,8kg var "fettfri massa" eller muskler, så det kändes kul! Vet att detta ska tas med en nypa salt, men det var ändå roligt. Det var impedansmätning, ifall någon undrade också.
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
Andy.da.wohoo är inte uppkopplad   Svara med citat