Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-07, 16:59   #24273
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Du får en in, och sedan kan du avsluta om det inte passar. De flesta förhållanden är ju roliga i början om inget annat. Jämför det med att inte få någon in alls.

Nej det är ingen som ger dig en relation. Dock jämför du att vara ärlig -> då får man en perfekt relation med oärlig för att få till förhållandet -> därför måste den suga.

Det är ju det där med första sorteringen och what not, att det är lättare att få någon att acceptera en när de ser hela paketet.
Jag är t.ex. definitivt ingen dålig person om än lite hård, dock så ser mitt sociala paket inte särskilt attraktivt ut, de som lär känna mig blir dock överraskade av hur jag är som vän jämfört med första intryck. Så om jag kunde "ljuga" för att få en in och första chans så skulle det hjälpa mig väldigt mycket jämfört med att bli bortsorterad tidigt.
Om vi tar det där fetstilta; så tror jag inte jag är ensam med att tycka sånt är så oattraktivt att det som hade kunnat bli kalas inte kan bli det just av den anledningen att ngn lurar in sig i en första sortering genom att verka "bättre". Lite svårt att uttrycka här i tråden, men det kan bli som ett fel som hänger med och omöjliggör långt mer än vad det hade gjort med öppenhet ang det som inte var så "topp".

Dessutom: sjukt jobbigt att inleda och avleda förhållanden, uff uff! Så jäkla härligt är det väl inte om det inte är härligt förhållande, att det är värt allt det, tycker då inte jag iaf.

Men jag tror absolut att det finns ngn för alla, ibland vet man inte vart el vem så det gäller väl att ha positiv förväntan och att våga tro att folk gillar en, för att man känner sig som en rätt bra person, att man blivit ngn man vill stå för att man är!

Lellan är inte uppkopplad