Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-26, 16:57   #1
Ne0phyte
Registered User

Ne0phytes avatar

Reg.datum: Nov 2010
5/3/1 med hästsvans,

I och med att jag kommer ta ett avbrott från kampsporten på obestämd tid och suget efter att verkligen ta byggandet till en ny nivå som kändes det som att det var dags att starta en journal.

Har tränat på gym aktivt i ganska så precist två år, dock inte helhjärtat då fokuset har legat på kampsporten (boxning, mma, sw, bjj). Har haft problem med AC-leden i axeln vilket har gett problematik i bänken med framförallt så har det varit en omöjlighet att köra dips. Även haft problem med muskelfästen kring knäna samt hamstrings, vilket har gjort att knäböj och marklyft har varit problematiskt - dock har övrig benträningen gått helt okej.

930309
185cm
~ 78kg.

Bänk med ordentligt stopp - 115
Mark - 190
Böj -150, dock med halvtaskigt djup pga skadorna.

Ligger i dagsläget i deff på 2200 kalorier per dag, och kommer köra det i cirkus 6 veckor till - eller tills jag är nöjd. Planen efter det är att långsamt bulka på 200+ kalorier per dag.

Kommer att köra 3-1-3 rullande schema.

Lite onödigt info;
Bosatt i Stockholm, Nacka. Är helt förälskad i harddance-genrerna och syns ofta på Monday Bar samt olika events runt om i världen, vilket också bidrar till att det kommer slängas in en lagom mängd hardstyle & hardcore i den här underbara journalen.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
LCHF är för tjockisar som inte vill träna.

Senast redigerad av Ne0phyte den 2012-04-26 klockan 16:59.
Ne0phyte är inte uppkopplad   Svara med citat