Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-05, 06:08   #371
Martinio0o
böjinator

Martinio0os avatar

Reg.datum: Jul 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund Visa inlägg
95% av alla som läst denna tråd tycker garanterat att djupet på Antons knäböj är fullt ok!
95% är garanterat också väldigt glada för Antons skull & imponeras utav honom.

Fitnessfjolla, amatör, SL:are alla är vi olika. Ogillar personligen skarpt påhopp & missunnsamhet
Okej, men om det handlar om vad ett antal personer tycker så går det ju inte att avgöra huruvida det är en godkänd böj eller inte. Alla har sin åsikt, eller hur? Han frågar efter om den är godkänd och i de sporterna där knäböj är ett moment kanske den inte är det. Jag vet inte, men nu blev jag faktiskt inte irriterad på det utan snarare att kritiken som han får inte bemöts särskilt bra.

Han och ni andra kan vara hur glada ni vill, som sagt, jag eller AlexEr tar ingenting ifrån er, det som störde mig var att han blev irriterad när någon inte tänkte ge honom en dunk i ryggen.

Dessutom kan du knappast kalla det påhopp när någon ger kritik och sen argumenterar för sin sak när den som får kritiken inte kan ta emot den.

Oavsett så spelar det knappast någon roll, men jag kan tycka att Anton borde, antingen sluta fråga efter kritik eller berätta vad som är godkänt för honom innan han frågar, annars blir det uppenbarligen bara fel och han blir förbannad istället.
Martinio0o är inte uppkopplad   Svara med citat