Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-27, 20:39   #39
Fru_Flisa
Registered User

Reg.datum: Aug 2008
Sov ca 7-8 timmar inatt så det var okej, även om jag behöver 9-10 nu känner jag. Ikväll blir det max 9 timmar sömn om jag har tur men är extremt trött och har inte druckit kaffe sedan imorse, trots att jag varit sugen. Bättre att låta kroppen få återhämta sig i lugn och ro och inte stressa på med koffein i onödan.
NU är jag sliten känner jag. Ena hälsenan värker också och tårna är ömma.
Hade ätit bra igår och dagarna innan kände jag, var inte tung i kroppen men däremot energifylld och glykogenlagren med vätska på topp.
Dagens kost;
Innan lopp; 2 koppar kaffe, 1 sockerfri redbull.
Efter lopp: 1 påse tuttifrutti, 1 macka med ost & skinka, 1 break (ckoklad =), 1 burk krossade tomater, 1 banan, 60g proteinpulver.
Senare käk; Potatis ca 250g, blåbärskräm, rödbetor, 3 kiwi, bostongurka, 6 omega 3, 1 magnesium, 1 c-vitamin, 1 multimineralvitamin, några skivor rostbiff, 1 grillad banan, 4 grillade mackor med salami, en halv liter havredryck.
Har ätit lite smågrejer som majonäs och nån extra ostbit men totalt minst 2700 kcal enbart med ovan käk. Runt 100g protein, 450g kh, 50g fett.
Orkar ingen kvällsgröt nu men det är så himla varmt så skulle bara bli svårare att sova då endå.

Senast redigerad av Fru_Flisa den 2011-07-27 klockan 20:41.
Fru_Flisa är inte uppkopplad   Svara med citat