Sådärja, då var man hemma igen efter några underbara dagar nere i "sommarhuset"!
Mycket riktigt så var det mycket jobb med ved som skulle slängas in och även jobb med att fixa i ordning i många rum efter fönsterbytena. Men framför allt så var det mycket fika och efterätter.
Jag var dock väldigt duktig och höll mig borta från nästan allt sånt förrutom idag när vi skulle åka hem. Det är så segt att packa hem en massa mat och sånt
Försökte mig på ett cykelpass men det var närmare 30grader mitt på dagen och jag hade inte ätit så mycket dygnet innan så krafterna tog ganska fort slut. Då det är ganska mycket sjö som man kör runt så har jag inte hittat så många alternativa sträckor och därmed så fegade jag lite. Det blev kortaste vägen runt: 52km på 1:53
Blev riktigt illamående när jag kom hem så det var riktigt svårt att äta. Blev tvungen att lägga mig under ett träd i skuggan för att vila. Tydligen så somnade jag ganska omgående och det var nog bara bra för jag mådde bättre igen efter det.
Morgonen efter blev det en kortare joggingtur bara för att få njuta av naturen. Inte mer än 5,6km men det spelar inte så stor roll att vissa träningspass inte är på "högsta" nivå.