Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Du har alltså gått upp 15kg på ungefär samma BF% på ett år. Det är fan inte dåligt det inte! Trist med ryggen på sista passet, hoppas att det ger sig för seg rygg suger pung.
|
Hehe, när du formulerar dig på det sättet låter det ju ganska bra måste jag säga, inte tänkt på att det var så mkt faktiskt
Citat:
Ursprungligen postat av mattilainen
Fan vad du vuxit! Grymt bra deff och inga stora förlorade muskelmassor där inte. Roligt att se och nu tar du nya tag och växer ännu mer igen  Ryggen tycker jag var sjuk stor skillnad på!
|
Tack så mycket! Deffen gick helt ok utan några större förluster av varken styrka eller muskler, nu är det verkligen dags att bygga! Tack, får hoppas att framsidan växer lika bra nu som ryggen!
Citat:
Ursprungligen postat av Jontez
Bra resultat med deffen!
|
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Nuthead
Grymma resultat på så kort tid. Vad har du för syn på AAS? 
|
Tack.
Vet inte riktigt varför du frågar mig det, men jag kan svara ändå.
Jag tycker att det är otroligt korkat att riskera sin hälsa för större muskler, och ifall man tävlar mot rena byggare/lyftare/athleter så tycker jag att det är förkastligt! Dessutom är det ett brott mot lagen.
Bortsett från det så tycker jag att det är upp till var och en hur man gör, så länge det inte drabbar någon annan, ex. vänner, familj, medtävlande mm.
Jag själv kommer dock alltid att tycka att det är idiotiskt och kommer aldrig att bruka det.
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Försökte du vara rolig eller?
|
+1
Citat:
Ursprungligen postat av Bailah
Snygg Pdawg! Fan du e ju huge.
|
Åh, tack

! Väldigt roligt att höra, särskillt när det kommer från någon med opti fysik som man själv ser upp till!