Citat:
Ursprungligen postat av Poxeman
Haha, den delen där jag lovade köra skiten ur mig själv gick bra iaf!
Jävlar vilka cykelben du har förövrigt, jag fick en del tid att spana in dina vader idag...
Jag var förövrigt inte alls sen! 16.05 var det ju sagt! (eller?)
|
Du lyckades ju upptäcka att jag hade kallingar under cykelbyxorna så jag undrar just vad du spanade på egentligen....
Liiite sen( typ 2min kanske)
Citat:
Ursprungligen postat av MissTiger
Så du har kommit igång med cykling nu också, tycker landsvägscykling ser ganska skönt ut ibland...ja inte att det skulle vara lätt men ett härligt flyt på ngt vis
Lagt löpningen på is nu eller blir det en blandning av cykling o löpning framöver?
|
Köpte ju cykeln förra veckan så den lockar ju lite mer än löparskorna just nu...
Den här veckan skulle jag sprungit oxå, men eftersom jag fick tillfälle att träna på gymmet denna vecka så valde jag inomhusträning

Ska springa både Midnattsloppet i Gbg och Lidingöloppet i September så löpningen är faktiskt det som kommer prioriteras närmsta veckorna.
Mjörn-runt (10mil) på cykel i början på Sep kommer jag bara se som en bonus om jag är i form för det.
Efter Lidingöloppet och när Sportlife öppnar gymmet här i Lindome så kommer jag slänga ut löparskorna och lyfta vikter igen!!