Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-27, 12:05   #791
powderdog
Kött fii faan

powderdogs avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne Visa inlägg
Helvete vilka grymma stockar till ben. Inte konstigt att du böjer tungt när du ser ut så där.
Tackar man tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av kalajset Visa inlägg
Jaa, de där benen är inte att leka med, grymt avis. Tycker verkligen inte du har något att skämmas för i den formen nej!. (Däremot skäms jag själv när jag försöker sola, formen skulle kunna varit sämre antar jag, men är så jäkla blek så jag lär ju blända de övriga på stranden, suger).
Tack ska du ha! Vi kan byta, dina pecs mot mina ben?
Du lär blända de andra med en strålande fysik!

Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Förstår inte varför du skäms över den där formen, såg ju riktigt bra ut! Speciellt benen
Tack, jag uttryckte mig nog lite luddigt, menade att jag inte skäms över att dra av mig tröjan nu, och det är ju huvudsaken. Så nu behöver jag inte stress deffa längre.

Citat:
Ursprungligen postat av CalleP Visa inlägg
Vad i helvette? Hur bra resultat som helst!!

Grattis!
Haha, tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av mattilainen Visa inlägg
förstår vad du menar med att man skämms när man tar av sig bland folk :p Gör det samma haha

Tycker det ser bra ut och kommer ju självklart se bättre ut om några kg. Vad satsar du på för slutvikt? Jag vägde mig idag 92.3 kg. I måndags vägde jag 94.8 haha
Tack! Jag vet inte riktigt vad jag satsar på som slutvikt, jag hade tänkt mig 80kg, men ser det bra ut innan dess går jag inte så lågt. Men jag går ej lägre än 80 kg.

Citat:
Ursprungligen postat av spoon Visa inlägg
Riktigt bra deff och bränna! Det ser redan bra ut men ett par kilon till så att absen kommer fram lite till så blir det ju klockrent.
Tack så mkt Spoon, bara att fortsätta jobba på både deff och bränna.

Citat:
Ursprungligen postat av Jontez Visa inlägg
Bra form på 90kg ju! Fan jag fattar inte hur alla kan väga så mycket :P Vägde 77,5 i morse och vi är fan lika långa hha
Tack! Du har mindre fett än mig också, men jag skyller min vikt på "kraftig benstomme".

LÖPNING
powderdog är inte uppkopplad   Svara med citat