Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-29, 20:42   #12
Vezzlan
Registered User

Vezzlans avatar

Reg.datum: Oct 2004
Har begåvats med en riktigt manlig förkylning, som snart hållt i sig i två veckor, förmodligen har den senaste veckan blivit en bonus, en riktigt kraftig bonus tack vare förra veckans aktiviteter. Formtoppningen kom i tisdags med feber, frossa, ledvärk, snor i mängder, nysningar och hosta som fått mina revben att räta ut sig. Väntar nu på att mina lungor ska återvända från sin nuvarande omloppsbana runt jupiter, vilket nog inte tar så många dagar, förhoppningsvis.

Kroppens förfall är givetvis total, efter så lång frånvaro från jym och EAA-opti-onanerande så har varje liten uppbygg muskelcell flytt fältet. Konditionen var ju redan obefintlig innan förkylningen, så den lär inte ha tagit så mycket stryk.

Ska man se det positiva så har axel och ljumske fått tid till återhämtning.

Formen förra sommaren:

Dagsformen är givetvis ljusår ifrån med tanke på ovan nämnd information, men det är vad jag har att jobba mot.

Planen framöver ser ut enligt följande;

Följer "viderekomne"-rutinen från http://www.styrkeloft.no/treningsprogram. Knäböj 170kg, bänkpress 130kg, marklyft 200kg är de inmatade målvikterna, bör väl tillägga att det är vikter jag inte har lyft än, utan att det är just målvikter. Handbollen får stå för konditionsbyggningen, tillsvidare, eventuellt att jag petar in ett extra lunkpass. Kryddar det hela med lite periodisk fasta, som jag trivs riktigt bra med.

Så fort förkylningen är väck så bär det av. Ska passa på att revidera lite av informationen från journalens startinlägg, har nu passerat 30 år och är nu vuxen på riktigt.
Vezzlan är inte uppkopplad   Svara med citat