Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-12, 21:24   #73
powderdog
Kött fii faan

powderdogs avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne Visa inlägg
Ah, men då så. Fixar du 10x3@110, varför inte gå ner i reps och testa 120? Var inte rädd för att ta i. Jag hade också mycket känningar (träningsvärk) i ryggen när jag började med lite "tyngre" marklyft, men det ger med sig rätt fort.
Det är tyvärr inte träningsverk jag haft, utan snarare ont i nerverna med stickningar/hugg upp i ryggraden.

Citat:
Ursprungligen postat av Detective Visa inlägg
+1 på tunga marklyft
Skulle gärna köra det, men vill köra med rätt teknik

Citat:
Ursprungligen postat av mattilainen Visa inlägg
Kör inte för snabbt i marklyften då du haft problem med smärta. Annars ser det skitbra ut och du kör på riktigt grymma vikter
Nej, tar det lite lugnt till tekniken sitter. Hehe, så bra vikter är det kanske inte, men det går åt rätt håll

Citat:
Ursprungligen postat av Action Fighter Visa inlägg
Ser bra ut, väldigt fina ökningar i b.la. bänkpressen tycker jag.
Tackar, ökade PB med 2,5kg idag

Citat:
Ursprungligen postat av kalajset Visa inlägg
Det har sagts förut, men det tål att sägas igen - den kroppsförändring, och de ökningar som du har gjort på denna förhållandevis korta tid, är få förunnat, du har alla möjligheter att nå dina mål, och det dessutom säkert snabbare än vad som kan tros. Mycket bra jobbat!
Tack så mkt! Alltid lika kul att höra Får hoppas på att det går fort, med njt vilja och förhoppningsvis hyfsade gener.

Citat:
Ursprungligen postat av spoon Visa inlägg
Som alla innan har sagt. Grym ändring sedan starten! Bara att köra på kontenuerligt så har du riktigt goda förutsättningar till att bli stor och stark! Var inte rädd för att träna benen bara. Du säger att tjererna på gymet är konstiga som tror att dom ska växa som gräs om dom tar i. På samma sätt kommer dina ben inte bli enorma bara för att du tränar dom en gång i veckan. Övningsvalet ser bra ut. Jag har också fått ont i ryggen av marklyft. Jag tycker att du ska satsa på att få in rätt teknik innan du går på högre vikter. Mer kul att träna och ta i när man inte behöver oroa sig över att man ska få ont. Du kan inte lägga upp en film?

Annars är det bara att köra hårt
Tackar! Hehe, där föll jag nästan på eget grepp Kommer köra ett lätt benpass i veckan, tycker benen är bra som de är, men de mår nog bra av lite träning. Jo precis, ska nöta in tekniken på marklyften innan jag börjar lyfta tungt. Har försökt fixa film, men min mobil vill inte synka med datorn

Citat:
Ursprungligen postat av Silverfang Visa inlägg
Riktigt bra jobbat!
Du är en riktig inspirationskälla! keep it up!
Tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av Tompisch Visa inlägg
Fan detta är nåt man får följa
Kul med en till läsare!

LÖPNING
powderdog är inte uppkopplad   Svara med citat