Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-04, 21:47   #490
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Va söta ni är, tack så jättemycket! Väldans ståhej för att fylla 31, gullungar..

Blev inget styrkepass så jag körde 20 min motionscykel och lite mage, tveksamt hur jag ska kunna få till träning imorrn men jag tar chansen om jag får den!

Maten, tja.. en födelsedagsmatdag? Ett par ägg, kesella och ett päron, sen tårta tårta och kaka.. å en kaka till.. och ett par frallor med bregott, parmaskinka körsbärstomater å cola zero. Jordgubbar, grädde.. hm. Gott var det!

Det finaste jag fick idag (duk, blommor, koppar, ljuslykta och hälsningar å slant tackar man iofs också för!) var när jag skulle natta sonen.

"Ska vi läsa saga då.." sa jag och letade bland böckerna. "Nej mamma.. jag vill bara hålla handen och lukta på din hals" "Men gubben?" skrattade jag. "Mamma så fin, kom här.." och så la vi oss och höll handen och de där känslorna av att "inget ont får hända honom" dundrade över mig likt ett godståg så det sved i ögonen. Det är näsan för jävligt på ett både bra och dåligt sätt att vara så älskad och älska ngn så.

(Kunde inte låta bli att fota när han somnat, tror inte han tar illa upp. Svårt att fånga känsla med mobilkamera men kommer spara bilderna och minnas.. )

En osmickrande bild på mig med; svettig, flottig, osminkad, mosig - men grymt lycklig!

Lellan är inte uppkopplad   Svara med citat