Citat:
Ursprungligen postat av Neco
Jag tycker det känns så för mig också! men förhoppningvis så kommer lår och mage följa efter så att det det blir i rätt proportioner till slut. Du får kompensera rumptappet i efterhand med mycket benböj 
|
Ja, låter vettigt! Får stretcha i förebyggande syfte isf, vill minnas att jag har superstela muskler på framsidan vad.
De är bulliga också, ser skitskumt ut, har aldrig sett andra med bulliga såna fram men nu ska jag inte va gnällig (men det är inte snyggt, vadmuskler ska hålla sig på baksidan).
Idag: ett störtlöjligt pass till följd av tidsbrist (pga att jag kikade på gardinrea. Jösses liksom... jag inte bara tokbantar, prioriterar tydligen att shoppa
gardiner också..

).
Det störtlöjliga passet: 5 min roddmaskin, axlar 10 (tungt för att va mej) 13, 13 (lite lättare), rodd fullmag 10 x 3, latsdrag (suupersvag..
) 7, 9, 8, Knäböjsmaskin (mitt hår fastnade så.. hrrm) 7 st..
Sen 10,12,12 fullmag mage - sved som attan!
Ja, det var alles. Å 1 h rask prommis.
Dagen fortsatte i kärringens tecken med hårinpackning, hårbottensmassage

, bryn och fransfärg + plock, hårklippning (1 dm!). Fick en kopp
wienermelange där, kändes som koffeinkakaosocker rakt ut i blodet.. åt en Extra delight dropstablett till.
Maten: Har ju ingen aning om wienermelangens innehåll (kopp ca 1½ dl från maskin?) men resten: 2 påsar á 100 kcal st, ½ banan 50 kcal, köttfärssås 200 kcal (lök, svamp, torkad vitlök, krossade tomater och jo - det fanns visst ngt spår av köttfärs där..) med 35 kcal gröna bönor.= 485 kcal (exkl den där "wienern" m tablett. Glömde ta påse efter jag skrev igår men ikväll ska jag ta en el två).