Visa ett inlägg
Gammal 2009-03-02, 22:22   #93
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av zowie Visa inlägg
hej!
har läst journalen och sett dina bilder. jag är 1 cm kortare och 30 kg lättare än du, men ser nästan ut som du (vad jag kunde se frånbilderna).
har lite svårt att tro att du väger så mycket mer än jag.
men, bra jobbat!!! kör hårt, det blir bra!
Kameran drar ifrån 30 kg? Nja, nog tycker jag att du ser mkt slankare ut, men vi får köra hårt båda två - blir toppen! Tack för pepp!

Idag har jag inte tränat, bara sprungit runt på stan, städat och så. Har chockerande mkt fritid med nya jobbschemat känns det som. Ledig imorrn, då blir det träning och frissan... Ska få 10 min hårbottenmassage också, gött!

Blev en konstig matdag idag också, bjöd på lite mer födelsedagsfika (jag har INTE ätit pannkakstårta och blåbärsbakelser, men var grymt sugen!).

Maten: 100 kcal broccoli, 1 påse 100 kcal, spenatsoppa 110 kcal, 2 ägg 140 kcal, ½ skiva mjukt bröd 30 kcal, ost 70 kcal och 170 kcal wokgrönt med vitlök, 20 kcal lättmjölk. Jo, 1 tsk vaniljkräm också (från blåbärsbakelse), okänt antal kcal. = 740 kcal (exkl vaniljsås).

Blev ju inte alls många kcal nu när jag räknat ihop, kanske ska ta en påse till så jag får lite skjuts till träningen imorrn!

Lellan är inte uppkopplad   Svara med citat