Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-16, 22:07   #33
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av young_george Visa inlägg
Hmm, väger du verkligen 95kg? Måste vara Sveriges bästa viktfördelning, eller så har tjejern jag träffar ljugit rejält som sin vikt
Tjejerna har ljugit.

Såå, idag hade jag faktiskt tänkt äta lite mer men glömde bort det och nu äter jag lite jordgubbar, blåbär och banan a 100 kcal sammanlagt (eller lite mindre, orka räkna...färdig smoothiepåse jag äter fryst).

Frulle: 100 kcal påse
Lunch: ca 100 kcal ärtsoppa
Middag: ½ potatis, 1/3 burk fiskbullar i dillsås.. va kan de bli typ 150 kanske?
Sen bakade vi bullar, jag åt en knäckemacka med lite kaviar på.. tja.. 100 kanske?
Mjölk: 100 kcal (i dagens kaffe)

Alltså, rätt puckad matdag men jag hade tankarna på annat. Hade ju tänkt 500 kcal i påsar och resten i grönsaker och protte. Bokat tid hos doktorn för checkup, men mår prima.

Jobbar sista dagen på mitt älskade jobb imorrn. Faen. Nytt jobb i övermorrn. Känner mig som trotsunge, men det blir nog bra. Kommer ha mer tid till träning och grabben vad det verkar.

90 min prom som vanligt, vet inte om jag ska fortsätta med det när jag inte har ngnstans att gå? Nya jobbet ligger in på knuten.

Ska tänka ut ngt att se fram emot. Gillar ju inte sommar, ngn som kan tipsa om köldhål man kan längta till som resmål i sommar?

Lellan är inte uppkopplad   Svara med citat