Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius72
Fi fan. Det torde ge resultat iaf. Det vill säga om man överlever
Men den här journalen skulle helt klart livas upp av en rejäl bild på röfven. 
|
Citat:
Ursprungligen postat av Saft und Kraft
Ett "+1" kan ofta kännas lite tråkigt. Vid andra tillfällen är det överlägset mest rationellt.
Och just det ja; +1.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
jag gillar dina filosofiska tänkartrådar, så jag är glad att du har skaffat en journal! Den prenumererar vi på
Sen vill jag instämma med gossarna här ovan; in med en bild på röven också, I like big butts 
|
Min röv är tyvärr överreklamerad, få har sett den men alla har hört talas om den..

Ok. 116 cm omkrets och en jävligt kass, påklädd bild, håll tillgodo..

[/IMG]
(faktiskt så har kwon sett bättre bild på den, men han är rövkonnesör av störste rang och då blev jag generös, så snäll är jag)
Sådär, nu är tråden något "upplivad" iaf.. (måste ju smöra när man får höra att Madame tom ska prenumerera på den

).
Iaf, idag har jag ätit en nutrilett till frukost, enormt utspädd ärtsoppa till lunch med senapspulver i och sen en prinsesstårtbit och en kaka. Å en hel ask extra drops lakris. Ska räkna ihop å se om jag festar loss med en påse till.
Dock inte tränat, var helt slut efter en sömnlös natt (grabben sjuk) och har hjälpt till med dop osv.
Vad gäller överlevnadsgraden så mår jag faktiskt precis som vanligt nu.
Imorrn bitti blir det däremot gymträning (första på flera månader)+ 5 påsar av olika smak!