Citat:
Ursprungligen postat av Redhousepainter
2008-12-05 Fredag
Rygg
Efter en hård arbetsdag så var det nästan med tvång man gick ner på gymmet idag..Hade inga större förhoppningar i marklyft då jag var trött i ryggen sen jobbet..Provade dock och köra lite med gav upp,fanns inget tryck alls..mest kramp..Men det var en gammal styrkelyftare på gymmet som visade mig teknik..Jag körde på tok för tätt med fötterna tyckte han och det gjorde jag nog också..ska prova nästa pass och köra bredare..inte sumo brett men lite bredare än vad jag gör nu..Nu till vad jag käkade före passet..
*M5
*Reload
*EsaPro
*Multivitaminer
*Omega3
*Budapest bakelse (5 tim före pass)
Latsdrag,rakstång ned till bröst
8x100kg
9x110kg
8x115kg
7x120kg
6x125kg PB
Marklyft
6x110kg
4x150kg (seg som kola)
Stående rodd,rakstång
9x110kg
6x115kg
9x115kg PB
Latsdrag,V-handtag
5x125kg PB
6x125kg PB
Sittande rodd,V handtag
6x130kg PB
Sittande rodd,rakstång
6x130kg PB
Alla drag övningar känns riktigt bra,men som sagt nedre ryggen var slut redan innan passet..Men är ändå sugen och prova med bredare ben teknik snart..slänger nog in ett extra pass marklyft imorgon om jag känner att den återhämtat sig bra då..Sen när jag åkte hem efter passet blev jag stoppad av polisen i alkohol testkontroll..Med alla produkter jag drar i mig vid träning så var man nästan lite skraj att den skulle ge utslag ..Men det gick bra 
|
Snyggt tryck i dragen, 130kg är inte att leka med! Såg din fällknivsmaskin där på bilden, att den är något extra

! Gillar den riktigt skarpt!