Ämne: Do or die!
Visa ett inlägg
Gammal 2008-11-25, 19:45   #123
Nielsen
Registered User

Nielsens avatar

Reg.datum: Jun 2008
Igår var det dags att traska iväg till gymmet igen, har börjat köra efter z_bumbi träningsschema som finns här.

Kändes helt okej, något lättare än vad jag kört tidigare, eller så har jag helt enkelt börjat vänja mig med att träna. Kör det rakt upp och ner. Pass 1 = måndag. Pass 2 = Onsdag och Pass 3 = Fredag.

Tisdag och Torsdag är det kondition som gäller.

Så därför så är det ju ganska självklart att idag var det kondis som gällde. Hade tänkt gå upp tidigt och simmat, men hade en sjuk huvudvärk igår, så bestämde mig för att sova ut istället.

Så det fick bli en tripp till gymmet, 30min på löpbandet, men sprang inget, vet inte vad det beror på, men jag klarar bara inte av att springa på sådana. Har inga problem alls med att springa ute, men det känns bara helt fel att springa på dem, så jag gick istället i ett så högt tempo jag bara kunde utan att börja springa.

Efter det så var det crosstrainer som gällde, 20 minuter kanske, jag var helt slut efter bara 10 minuter, så kondisen ligger verkligen inte på topp.

På torsdag ska jag göra ett nytt försök att komma iväg och morgonsimma, detta är något jag testat på ett par gånger förr, jag tycker det är riktigt skönt, så vill gärna komma igång med det igen.
Nielsen är inte uppkopplad   Svara med citat