Citat:
Ursprungligen postat av ChrisDEFC
Fint pass och armarna blir gött tjocka av lite högre reps. härlig känsla.
ang upplägget så tyckte jag dagarna med baksida axlar och mage samt framsida axlar och mage känns lite väl enkla medan det kan bli riktigt tungt med ett bröst och ryggpass men du har väl någon anledning till det upplägget? sj skulle jag tagit bröst och framsida axlar, sen rygg och baksida axlar, sen lägga magpasset sist och komplettringsövningar där och alltid vila söndag.
|
Kan börja tillägga att jag råkade skrvia fel i schemat där de ska vara bakisda axlar / vader. Angående att lägga framsida axlar & Bröst på samma pass, så tycker jag personligen inte om dettadå jag tycker dessa har så mkt gemensamt och skulle lyfta äckligt lite i den musklgrupp jag körde som andra muskelgrupp i detta pass. Dock så kanske de är bra nu när tanken inte är att lyfta vikter utan att prickskjuta musklerna, ska ta mig en funderare på de.
Såg att vissa pass blev lite väl tunga, men försökte få in dessa efter en vilodag, tex bröst & rygg samt ben tidigt i veckan.
Men ska nog försöka utforska lite nästa vecka då jag ska ha ditt tips i bakhuvudet får vi se hur de går

Tack för feedbacken!