Visa ett inlägg
Gammal 2008-08-08, 10:28   #103
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Reg.datum: Jun 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Miquey Visa inlägg
Jag vill med lyckas göra 20 chins alla andra biffar kan, men inte jag. Vad är det för fel på mig bobby? Hehe, iaf, inte dåligt gjort. Speciellt inte efter att ha kört axlar innan.. Du kanske ska prova maxa chinsen i början av ett pass istället nästa gång? då blir det nog ännu bättre
Du har inget att sörja här, när jag höll på med boxning gjorde jag så otroligt mycket chins,dips & armhävningar och har faktiskt i nuläge ganska lätt för detta med egenkroppsvikt. Har faktiskt lyckas med 28st tror jag, men då var jag över 10kg lättare med och höll på gaya chins,dips & armhävningar.

Mmm om jag väl vill maxa ska de göras först absolut, men vill bara kika på hur många på ett ungefär jag gjorde!

Om det är ngt fel på dig? Skämtar du eller, hur många gör 12chins på ett gym egentligen? kanske 10% max? Så är stolt istället!

Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy Visa inlägg
Härligt pass Robin! Grymfva axelpressar Fina chins också
Stående rodd e så jävla skön övning, visst tar du en stång och sätter på v-hantaget och står med andra sidan av stången mot nåt hörn el så Vet vilken du menar även om jag förklarar kasst!!
Tack!

Japp exakt den övningen jag menar, är så grymt skön faktiskt, man får verkligen hardcore känsla av den!!!
_byggarebob_ är inte uppkopplad   Svara med citat