Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy
De va väl nåt sånt för mig också..
Jasså, hot shot!
Jag pluggar till nätverkstekniker, dvs jag läser en KY-utbildning och har sommarlov nu som jag spenderar genom att jobba på it-avdelningen på SL! 30 min på bandet är ingenting mot vad jag kommer behöva prestera ikväll/inatt Men jag klagar inte över lite "deff"
Hoppas bröstpasset går bra nu och att du hade skoj med skotern
|
Kan säga direkt att skotern var bland de roligaste jag har gjort i hela mitt liv, till en början var jag lite feg, men efter jag sett polaren fara omkring som en galning på den så växte

fram, hehe!
Dagen pass då!
Bröst
*
Hantelpress(inte kört på år och dar):
15*27.5kg, 12*37.5kg, 10*42.5kg, 5*50kg (Brände mkt krut här!) rekordserie eftersom de var så länge sen jag körde övningen!, (Här svor kompisen på att han inte hjälpte mig på sista reppet, men tyckte bestämt att jag kände han händer på mina armbågar)
*
Snedbänkpress: 15*50kg, 12*70kg, 10*80kg, 3*95kg (HELDÖD

)
*
Sittande bänk (Maskin): 12*70kg, 10*80kg, 6*90kg, 2*100kg
Mage
*
Benresningar (rakaben): När jag hade kört mitt första set så kom en gammal hardcore kroppsbyggare förbi och sa (på ett väldigt manligt sätt

)att han tyckte synd om mig som inte verkade få ut allting ur magen och erbjöd sig att hjälpa mig, dom 3 följande setten kommer jag nog aldrig att glömma i hela mitt liv

det var blod svett och tårar, och när jag inte ville göra ett rep till så lyckades han skrika (skrämma) upp 3-4rep till ur mig.
Magen var helt död efter redan första övningen, och jag gick nöjd därifrån!
: 10st*KV, dom resterade setten vet jag ej hur många reps de blev, men 3 set till blev de!
*
SUPERSET med Hopdragning i kabelmaskin när man håller i rep/ Magmaskin ala crounches: 12*30kg/15*30kg, 10*35kg/15*30kg, 8*40kg/15*30kg, 8*40kg/15*30kg
Kan summera passet med att jag blev riktigt nöjd och magen kommer nog att få känna att den lever om några dagar vill jag lova!