Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-24, 17:17   #2
mr ruhl
Registered User

mr ruhls avatar

Reg.datum: Jul 2003
börjar med gårdagens pass fredag 23/5 ben, mest baksida, ni kommer att märka att jag kör rätt mycket ben och det är för att jag anser att dom ligger lite efter, vaderna tränar jag inte längre och det är absolut inte för att dom är för stora, tvärtom så har jag så små så jag skäms=) men efter att ha gjort allt för att få dom att växa dom senaste åren har jag gett upp, dom växer inte av nåt

började med frontböj atg, kan för egots skull berätta att jag är riktigt stark i just benen, frontböjt över 200 parallella, skönt att jag fick det ur mig haha

80kg, fösta setten kändes som uppvärmning och det får man kanske kalla det oxå men det blev snabbt tungt, på sista settet så fick jag köra några grunda för att komma upp i 10rep

sittande bencurl, kommer inte ihåg vikten men ca halva magget, eftersom det var mest baksida lår idag så körde jag 3 sett liggande lårcurl oxå, lite mer än halva magget och kanske lite färre rep, runt 7-8rep

avslutade med 6 set mage i olika maskiner

min journal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=113927
mr ruhl är inte uppkopplad   Svara med citat