Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-07, 20:02   #1
beer
Registered User

beers avatar

Reg.datum: Dec 2007
Beers cykling, löpning, simning och skidåkning

Är en kille född 1986 som är en glad hobbymotionär.
Nuvarande 178 cm / 69 kg
Simmat nåt år, åkt skidor cirka en månad och löpt cirka 2 år, skaffat en cykel och provat den första passet idag!

Har nyligt sporadiskt börjat föra träningsjournal i ett notepaddokument men tänkte nu prova här på kol. ett tag.

Intresset för kondition väcktes under/efter lumpen då jag sökte vidare och bla. behövde utöka mina obefintliga simkunskaper. första gången jag gjorde någon ansträngande "klassisk" uthållighetsprövning var i lumpen då vi sprang milen (jag kom in på 44.30)

Är en hobbyist som tänkte göra klassikern nån gång och gärna en ironman också. Har inga direkta mål utan tar dagarna som de kommer (vilket betyder att jag dricker för många pilz och äter för mycket skräpmat ) Tränat styrke några gånger de senaste åren och då tagit 90 i bänkpress

Gillar att testa mina gränser och gör gärna saker längre, snabbare eller tyngre än tidigare! Ibland löpning med 20 kg packning och kängor, ibland lite chins i hemmet, utfallssteg i skogen eller simning i simhallen, jag gillar att röra på mig helt enkelt! Häng med

Kolla in min träningsjournal, längre, hårdare, snabbare NU MED BILDER
beer är inte uppkopplad   Svara med citat