Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-07, 00:44   #19007
überstarken
Registered User

überstarkens avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av rolf Visa inlägg
Ah, med den bilen hade jag också försökt köra ifrån dom Vad har du fått lägga ut på godiset? Körde du mycket för hårt osv? Här är det iaf väldigt ovanligt att man skulle komma undan med kortet i behåll om man ens försökte smita.
Jag har bara bytt avgas, filter, stift och satt ditt laddtrycksregulatorn, resten bytte förra ägaren, så jag har kommit rätt billigt undan. under 10k iaf.

Jag var inne och gasade i stan.. Ser några snutar framför mig som vinkar in mig, jag fick ett ryck och tar första gatan till höger och sticker iväg så fort det bara går, längre bort kör jag in på en parkering för att se ifall dom missar mig (dom låg långt bakom), ett par sekunder hör jag dom komma och där var jag totalt säker på att kortet var rökt. Fick sitta i polisbilen en halvtimme och snacka lite och snutarna säger att det var precis att inte kortet rök, det hade gjort det om dom haft en chans att mäta upp mig

Jag fattar inte heller hur man kan smita, bli tagen och lyckas behålla kortet... Men jag är grymt glad över att jag fick behålla lappen.

Följ min träningsutveckling här!
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Är rutorna blott ett minne, är man helt enkelt fet.
überstarken är inte uppkopplad   Svara med citat