Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-14, 21:32   #39
gnagaren
Mätt och hungrig

gnagarens avatar

Reg.datum: Sep 2006
Dagens pass, Rygg och Bröst

När jag kom till gymmet var jag helt splittrad över vad jag skulle träna idag, så jag slog en pling till kusinen och frågade vad han hade tänkt sig att köra, rygg blev svaret. Då bestämde jag mig också för att träna rygg, men också brösten istället för att göra det imorn, så imorn blir det; ben, triceps, vader och mage.

Marklyft

uppv. 10x60, 8x80, 5x110

Träning: 3x140, 1x160 - Jag sa under uppvärmningen att om jag tar 160kg lätt så provar jag 1x180:
1x180-KLARADE PBPBPB Fan så skönt det kändes, kussen har film på den också men den kommer upp någon annan dag.

Mer träning: 1x160, 3x10

Dags att träna brösten:

uppv. bänkpress: 20x20, 10x50, 5x70

Hantelpress

8x31kg, 4+1x33,5kg, 2x6x31kg, 6x28,5kg, 7x26kg

Dog på 7 respektive 8'e repetionen på de två sista seten.

Hantelrodd

10, 8, 8 (6 med vänster) x 46kg PB rakt igenom då jag aldrig ens provat på denna vikt, gjorde 3x8 på 36kg förra veckan och nu detta. Antar att jag haft mer att ge med ryggen än vad jag känt tidigare.

Liggande flyes i CC

3set

Stående flyes i CC

3 set

Latsdrag med V-handtag

4set: 12-15reps

Ett väldigt bra pass idag trots att jag känt mig både trött och hänging idag och igår, blir alltid motiverad när jag tränar med kusinen. Filmen på marklyftet har han på sin mobil med tyvärr är det nåt fel på comviqs nät så den går inte att skicka, men jag ska fixa filmen och slänga upp den någon dag. Dessutom kändes det riktigt bra i brösten idag, fick riktigt skönt med kontakt i hantelpressarna, hoppas det fortsätter gå såhär bra med träningen. Nu ska jag fortsätta min kycklingcurry och pasta Imorn blir det träning igen, ska försöka fixa filmen då.

Citat:
Ursprungligen postat av PowPow Visa inlägg
Kolo, samlingsplatsen för dig som vill träna men fastnar framför datorn hela jävla tiden.
gnagaren är inte uppkopplad   Svara med citat