Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-21, 19:54   #4
GurraGo
Registered User

GurraGos avatar

Reg.datum: Apr 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Jondahl Visa inlägg
Hallå GurraGo. Jag ser fram emot att få följa din träning. Har du satt upp några konkreta mål med löpningen? Göteborgsvarvet -08 kanske (isf kanske du kan få se min ryggtavla i starten )?

Grattis till segern förresten. Kladdkaka borde vara obligatoriskt under alla tävlingar.
Tjena Jondahl!. Du verkar också vara en stabil löpare och det är inte illa pinkat att ha klarat sub40 på milen Då kommer vi osökt in på mitt nästa lopp/mål: nämligen att klara under 40 (skamgränsen) på milen. Nu måste jag ta det lugnt efter det här loppet; 50 km tär bra på krafterna men Sylvesterloppet i Göteborg har jag tänkt att sikta in mig på. Det är ju 2 månader kvar och jag räknar med att få till drygt 1 månad med effektiv träning. Loppet går på fm i centrala Gbg på nyårsafton och är ett kul sätt att börja nyårsafton på enligt mitt tycke. Förra året blev det 41:11 men sedan har jag ju sprungit första milen på Gbg-varvet på 41:06 så sub40 är helt klart uppnåeligt. Annars lär det bli "varvet" i vår igen och vem som får se vems rygg lär vi tvista om (du kommer iofs starta en grupp bättre än mig)...

Och ja, kladdkaka är grymt på långlopp

Blod,svett och tårar - min journal
GurraGo är inte uppkopplad   Svara med citat