Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-18, 19:09   #15
gnagaren
Mätt och hungrig

gnagarens avatar

Reg.datum: Sep 2006
Träning idag, Ben, axlar och vader

Som jag skrev tidigare var jag rätt trött i benen efter att ha spelat fotboll i skolan, dessutom kände jag mig allmänt trött i huvudet. Så jag drog till gymmet utan särskilt höga förväntningar på mig själv, så här blev iaf träningen:

Knäböj

uppv. 20x20, 10x60

4x8 - 100kg (helt död i korsryggen efter marken i tisdags, aja gick någorlunda iaf)

Militärpress (jag är klen i axlarna, dessutom var magen och ryggen trötta, försökte iaf)

uppv. 20x20, 10x30

8x40, 5x50, 9x40, 12x30

Hantelpress med ryggstöd

8,7 - 18,5kg

Sittande MP bakom nacken (smith)

7x30kg 12x20kg

Sittande lårcurl

2 set

Benspark

2 set

Drag till hakan i CC

3 set

Sittande vadpress

5 set

Framåtlutande hantellyft

3 set

Stående vadpress

5 set

Hantellyft framåt

3 set

Vader i benpress

5 set

Hantellyft åt sidan

2 set

Efter detta så märkte jag att mitt tåg skulle gå om 5 minuter, orkade inte stressa så jag tog det lugnt och tränade lite till. Körde en 5 set pressar för axlarna innan jag gick och bytte om.

På det hela taget så gick det ok idag, kunde dock ha kört tyngre i böjen, men utan passare och känningar i framsida lår så kändes det rätt meningslöst. Axlarna kändes bra idag, fick ordentlig pump efter alla lyft hit och dit. Tråkigt att träna själv då polarn kände sig hänging, men det gick bra ändå. Förhoppningsvis blir det lite tyngre böj nästa vecka.

Citat:
Ursprungligen postat av PowPow Visa inlägg
Kolo, samlingsplatsen för dig som vill träna men fastnar framför datorn hela jävla tiden.
gnagaren är inte uppkopplad   Svara med citat