Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-26, 10:17   #148
mr ruhl
Registered User

mr ruhls avatar

Reg.datum: Jul 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Visa inlägg
Bevisligen kan man få makalösa resultat utan att gå till det som tydligen är failure. Eftersom de som blitt nåt inte kör till failure. Återigen - jag har sett rätt många av de absoluta toppen träna och de kör inte till failure hela tiden. Det gjorde inte ens de som förespråkar metoden.
Det må vara en bra metod emellanåt, men det sliter på kroppen något så förbannat, och skadorna kommer som brev på posten. I varje fall när man kommit upp på lite vikter. Är man ett spett brukar man svara på all sorts träning. Och återigen - eftersom det aldrig kommit några handfasta besvis - upp med bilder om ni nått makalösa resultat med den metoden.
Vi vill gärna se.

allan

kan du ge några exempel på några som är i toppen som inte tränat till failure? vet många i toppen som kört till failure som är riktigt grova, visst det är säkert en stor skillnad på om dom medicinerar eller ej men om det är toppnamn så förutsätter jag att dom medicinerar, och mig finns det massor med bilder på, säger inte att jag nåt några makalösa resultat men är säkert grövre och starkare än några av dom som förespråkar icke failure iaf, minns inte ett enda träningspass där jag inte kört till failure, i min värld kör man inte hårt om man inte tar ut sig max..

min journal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=113927
mr ruhl är inte uppkopplad   Svara med citat