Visa ett inlägg
Gammal 2007-01-15, 17:07   #144
Anlin
Registered User

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av zoltan_hellhound Visa inlägg
Nja vill inte springa runt i tighta tröjer hela livet..förstår inte hur det ska få huden att krympa??

jo huden ser bra ut när jag står rakt upp...har bra hud i övrigt..och huden drar till sig bra på alla ställen förutom magen..för att jag har bristningar..just bristningarna gör att jag ej kommer få en platt mage..ever

ska iaf banta ner mig lite till pa magen sen vänta...krympa lite..fylla med fett och muskler..till nästan samma vikt..sedan om igen kommer alldrig kunna se rippad ut på magen..det har jag förstått för länge sedan..jag önskar bara en plattare mage utan så mycket häng..vill igentligen inte heller operera mig då det inte är så hemskt mycket lös hud ändå..men jag blir sugen iblan alltså

Vill bara se normal ut..med normal menar jag att ingen lägger märket till mig..dvs ingen tänker på min mage när dom ser den..blir så jävla less på min förbannade mage
Du behöver inte ha tighta kläder resten av livet, men min högst personliga åsikt är att det hjälper. tänk bröst och BH, de som inte använder BH får hängtuttar. Hud som hud...?

Sen tänkte jag att du naturligtvis har andra kläder över...

Jag fick rutor på magen trots att jag hade för mycket hud, så jag ser inte sammbandet... Förklara gärna.

Min journal:
Anlin är inte uppkopplad   Svara med citat