Besviken! (Cry me a river)
Jag måste få skriva av mig lite för nu är jag ledsen/besviken.
Sedan ja och mitt ex gjorde slut för 1,5 år sedan har ja försökt passa mig jäkligt noga för att bli kär igen. För att jag vill inte få dom där hemska känslorna när man blir dumpad/allt går fel osv. Ja ni vet. Jag har träffat killar såklart men då har ja alltid haft den inställningen att det inte kommer bli något mer än ett hångel osv. Inte blivit kär, mått kanonbra och varit glad.
Men så träffar ja den här killen, ja trodde samma sak om han, att de bara va en kul grejj, en flört osv. Tyckte inte alls han va nått för mig först. Men sen hör han av sig igen, och vi träffas igen. Och igen. Och han e väldigt gullig, ni vet hålla-handen gullig. Pratar om att han absolut inte bara är ute "efter en sak" utan vill ha flickvän och verkligen gillar mig osv osv.
Sist vi träffades va i lördags. Sen hör jag ingenting från han och ja hör inte av mig heller. Men så tänker jag att jag gillar ju verkligen den här killen. på riktigt.Så efter mycket tvekande ringer ja han igår, vi pratar lite och till slut frågar ja om han har lust att ses någon dag. Ja imorrn säger han, och säger att han ska ringa mig imorgon(idag). Jag är hemma hela dagen, men ingen som ringer. Vid 18tiden åker jag hem till en kompis och vid 19.30 börjar jag bli jäkligt irriterad och skickar ett sms och skriver något med att jag antar att han inte ville ses eftersom han aldrig hörde av sig.
Till svar får jag (lite klassiskt) att jag är bra och sånt med han är inte redo för det jag vill. (hur vet han vad jag vill?) Och att han måste bearbeta färdigt sitt förra förhållande först, och att jag inte skall vara arg på han.
Jag blir så jävla trött/förbannad. Kom han på det nu? Kunde han inte klämt fram det innan jag började falla för han? Varför dra allt det gulliga romantiska om han ändå känner så? Ifall ja hade vetat det från början så hade det varit fine, då är man på samma nivå samma vilkor. Men jag hatar när sånt kryper fram efter ett tag. Och hade jag inte messat honom så hade han förmodligen inte ens hört av sig alls.
Nä, aldrig mera bry mig om någon.
Så, nu har ja skrivit av mig.
(Tigerkotten behöver inte svara i denna tråden, jag vet redan vad du tycker)
|