![]() |
Australien imorrn!!!!
Nu är det bara timmar tills jag sitter på Thai Air flight TG951 från Kastrup till Bankok Airport. Från Bankok fortsätter sedan resan ner till Sydney i Australien.
Väl där hade vi tänkt jobba i några månader, för att sedan göra den klassiska resan upp mot Brisbane och Cairns. Tänkte försöka skaffa en bil, om det inte blir allt för krångligt. Fy helvete vad pirrigt. Jag håller på att packa min ryggsäck nu... är uppe i 17kg, men har lite till att stoppa ner. Det känns som om jag glömt tusentals saker, så kan inte ni resvana ösa på med saker man lätt glömmer? Typ laddare till det och det, försäkringspapper A och B, nödvändig pryl X osv osv. |
G'day Mate!
Surfs up you Aussie-bum! |
Citat:
:thumbup: härligt, ska göra samma resa om ett par år, stannar eventuellt i cairns till obestämd tid :) |
försök sätt dig breve en läkare på planet .. just in case.. för han brukar överleva.. you know ;)
|
Åh, härligt! Helt rätt tid att åka också, det börjar ju gå mot vår där nere nu... Sydney och Brisbane är underbara städer bägge två.
Håll oss uppdaterade! |
Sydney är underbart! Jag är avundsjuk =/ Var ska du bo i Sydney?
|
Jag vill också tillbaka till aussie.
Grymt avis, det är så underbart där |
Älskar landet brevid:D Vill tillbaka.
Men lycka till och ha det gött down under:D |
Tack alla :D
Citat:
|
Citat:
ni lär ju kolla förbi poolskejtarna, rätt kul att kolla på även om man inte åker rullbräda själv :) är avis på dig, själv har jag skola :( |
Fett :) Jag har med kameran, ska ta så helvetes jävla massa foton!
|
Citat:
http://www.evasbackpackers.com.au/ http://www.evasbackpackers.com.au/im..._night_big.jpg |
Fan va nice du kommer att ha det.
Jag vill egentligen också tillbaka dit, och Just Evas backpackers, riktigt soft balkong som någon påpekade. Men om möjligt - köp en bil!! (+!) du slipper känna dig "låst" på alla vanliga backpackerställen om du tar greyhound/premierebussarna. Köp en bil känn dig fri. |
Citat:
EDiT: Men var det inte rätt dyrt? Vad kostar ett schysst hostel ungefär per vecka och person? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:47. |