![]() |
hulk
nya hulken på 4an, har inte sett den men han är ju biff iaf *flex*
|
Hulk har alltid varit en av mina favoritseriefigurer.
|
Hatar att inte ha TV.
Ska sätta mig och stirra i taket istället, fokuserar jag tillräckligt hårt kan det ibland dyka upp roliga mönster, nästan som myrornas krig, nästan som TV, gratis. |
Citat:
|
Kollade lite efter Nip/Tuck. Det var den sämsta skit jag sett på länge. Iofs var jag inte med från början.
|
Lou Ferrignos cameo tycker jag är rätt kul i den filmen, särskilt där när han kommer ut ur hissen och träffar på Eric Bana. Fy fan vad grov han ser ut där! Helt sjukt, för att vara i den åldern särskilt.
|
Är Lou Ferrigno med i den nya? :S Eller vad menar du AP? :)
|
Citat:
|
Gunther Schlierkamp e med i credits :D tror han varit modell för 3d-modellerarna.
Hulken e fett grov, skulle jag bli nån superhjälte så skulle det bli Hulken lätt :D |
Bättre film är jag förväntade mig, kul med serietidningskänslan över editeringen.
|
Så jävla dålig jämfört med gamla Hulken.
|
Mycket bättre än gamla "Hulken". Den har ju inget att göra med serieförlagan och är en ren travesti. Blä.
|
Tycker det är på tok för lite fighting och alldeles för mycket meseri i den. Men det är jävligt härligt att se hur nån bara går bärsärkarmarsh.
|
Citat:
Överdrivet animerat skit ju. Det är mer imponerande att se en äkta fysik och skådespelare, men smaken är väl som baken :) |
Har jag helt fel om jag säger att Lou är världshistoriens sämste skådespelare? Minns knappt något alls från gamla hulken men det känns ändå som ett rimligt antagande ;)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:24. |