![]() |
Svett & etikett
Avsnitt 1: Bodybuilding
Kalle Zackari Wahlström i utmanande och roligt träningsprogram Del 1 av 8: Bodybuilding. Programledaren Kalle Zackari Wahlström testar på träningsformen bodybuilding. Det är en tuff utmaning med annorlunda inslag för Kalle såsom; deffning, vaxning och spraytanning. Kalles utmaning är att på väldigt kort tid komma i form för att kunna ställa upp och tävla i klassisk bodybuilding på Luciapokalen i Göteborg. http://www.svtflow.se/video/1929194/...1-bodybuilding |
Riktigt kul avsnitt :) såg hur han vände tjejen, hon mirade lite under tävlingen ;)
|
Ha! Skön snubbe. "Nu har dieten börjat! Så nu äter jag tonfisk till mellanmål... som en katt."
|
Tack, det var riktigt underhållande.
|
Bra avsnitt och riktigt skön snubbe dessutom. Ser fram emot avsnittet då han provar på strongman.
|
Han påminner lite om Erik Haag.
|
Citat:
Trevligt program för övrigt. Jag brukade läsa hans numera nedlagda blogg om träning, Stark som en björn, snabb som en örn. Den var ofta underhållande. |
Riktigt trevligt och roligt program! :)
|
Bara jag som tyckte det var lite smått roligt att han inte såg helt felplacerade ut mot vissa andra när han tävlade? Vad var de för konstig klass han var med i?
Citat:
|
Citat:
|
Så himla kul att det är en kopia av Erik Haag. Det blir mindfuck när han pratar.
Fruns kommentar mot slutet, du såg jättebra ut, du var inte sämst :) En härlig fru helt enkelt! |
Citat:
Citat:
|
Jätteroligt avsnitt, bra skildring av bodybuilding tycker jag också :) jättebra gjort
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:59. |