![]() |
Dags för diet
Hej
Jag tänkte gå på en liten diet i 1 månad och se om jag förlorar lite vikt, väger just nu 96 kg och är 180 cm. Mitt mål är 75 kg. Så här ser min diet ut nu: 6.30 8 stycken testobooster tabletter, 1 portion diet pulver shake samt 1 kopp starkt kaffe. 10.00 1 portion diet pulver shake. 14.00 1 portion diet pulver shake, 70 gram tonfisk och en banan. 16.30 Pre workout drink mix blandat med whey 100. 17.30 Protein shake och en diet pulver shake. 21.00 1 portion diet pulver shake och 3 tabletter testoboster. Hade tänkt köra detta i 1 månad och se om jag förlorar vikt, tror ni jag kommer förlora mycket? Vad kan jag ändra och göra bättre? // En kille som vill förlora vikt. |
Du kommer att gå ned men alldeles för fort
Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2 |
Citat:
Var glad om du tappar 2kg på en månad:) |
Citat:
|
du måste förbövelen äta riktig mat också *gah!*
|
Citat:
Rentav bättre att köra en regelrätt VLCD än något "hemmasnickrat", men jag förespråkar en långsam viktminskning (= äta MER) och försöka komma till roten med problemet till att du besitter onödig fettvikt snarare än att köra en quickfix! Byt livsstil, gå inte på diet! :thumbup: Edit: Med ditt föreslagna upplägg lär du tappa minst 2kg första vecka lite beroende på mängd vätska/bukfylla om du tex ätit mycket kolhydrater, sen borde slutsumman efter en månad vara nånstans runt 4-8kg fett beroende på hur pass aktiv du håller dig (det är en stort underskott hur som helst) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:55. |