![]() |
Vunnis vill också vara stark!
Haio! :>
Alla får bli stora och starka utom lilla jag, tror det hänger på journalskrivandet så jag får ta och skaffa en jag med! Jag är 175 cm lång och väger än så länge 87 kg. Började hälsa på gymmet i 14års åldern för att rehabba mina hopparknän; när jag började försöka öka i vikter vet jag inte, ettan på gymnasiet kanske...? Tydliga oklarheter i historiken... Gör kanske inte så mycket egentligen. Vi kan låtsas att det var när jag var ~16. 3 år då än så länge. Personbästan kan tänkas vara intressant att peta ner så vi har koll på vad som ska slås också! :) Böj: 150 Bänk: 125 Mark: 180 Målen är alltså hyfsat SL-inspirerade, även om jag tvivlar starkt på att jag kommer komma upp i tävlingsvikter. Kör igång! |
Dagens pass :>
Marklyft: 50 5x5 90 5x1 120 5x1 150 3x5 Små envisa försök på sumomark: 90 5x1 120 3x1 Pronerad rodd med EZstång till midjan? 38 10x2 58 5x1 78 5x1 98 5x5 Smala latsdrag m Vhandtag 40 10x1 70 5x3 90 5x3 Scottcurl m rak stång (räknas det fortf. som scottcurl då? :Virro) 20.5 10x1 40.5 5x2+3 Koncentrationscurl 16.5 5x5 Massa 5or. Säkert skitbra. :) |
En journal som kommer att följas.
|
Woho!
Jag gillar när du gör som jag säger :D Hopparknän? Vad har du hoppat? |
Citat:
Citat:
Tydligen mest friidrottare som fick sånna... Sa dom då i alla fall. Vet ni vad? Jag har en egen babblatråd nu - it's amaaaazing! *drool* Jag kan babbla här med mig själv så jag inte känner mig ensam när ingen annan babblar i babbla! :D |
Hej :)
|
Detta kan bli bättre än Godfella's och Rolfies journaler tillsammans*cupid*
Du var ju stark Vunnis, WTF*screwy* |
PICS! VIDEOS!!!
Hurra för journalstart! |
Citat:
Vunnis har faktiskt lovat nakenbilder! Annars kanske åtminstone en markvideo vore på sin plats? *popcorn* |
Citat:
Styrkelyftsförbundet ställer inga krav på folk för att de ska få tävla. Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Va många ni är som läser *cupid* Ben snart... sen! Ikväll verkar det som det får bli. Storstadsärenden först! |
du va ju stark hest :)
|
Sedärja, en journal. Kul!
Citat:
|
Citat:
|
Jag vill se nakenböj! Do it, DO IT NAAAOOOW!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:00. |