![]() |
Hur många timmar per dag jobbar ni?
Hur många timmar arbetar ni per dag? Skriv gärna också vad ni jobbar med, även om tråden företrädesvis handlar om antalet arbetstimmar per dag i genomsnitt.
|
Studerar
mellan 2-7h per dag |
11timmar 2 dagar och 3,5timme 1 dag i veckan.
Industriarbetare. *edit* Alltså 3,6428571428571428571428571428571 timmar i snitt per dag. |
0 timmar
|
Jobbar 90%, men mkt sovande jour, så helt ärligt vet jag inte... :D
Nytt jobb och det känns som om jag jobbar otroligt lite iaf, dessutom får jag träna på jobbet och ta promenader när det är tillfälle. Eller sitta på en solig balkong, eller se på tv, prata i min telefon, surfa... Visst finns det arbetsuppgifter, men när man betat av dem och det är lugnt så har man fritt fram att göra typ allt. Inte porrsurfa dock. ;) Egentligen borde jag leta efter ett mer stimulerande jobb som jag är kvalificerad för, men känner mig för tillfället lite för bekväm.. :em: |
Citat:
|
Citat:
Vad gör du btw? |
13h / arbetspass, dock bara 12-13 pass / månad
|
Sitter och knattrar på tangentbordet...
Brukar bli mellan 10 timmar och 6 timmar varje dag. Snittar väl på runt 45 timmar i veckan... |
7,5 - 18 beroende på vädret och ifall jag är sugen på jobba/pengar
EDIT: som mest har jag haft 320 timmar i månaden i två månader i rad. |
Jobbar som Controller och det blir väl ca 8h per dag, 5 dagar i veckan, i snitt.
Har flextid och nu är väl snittet 10h per dag när det är mycket att göra. Till sommaren så är det åt andra hållet och nästan för lugnt, då är det bra med massa flextid som man kan plocka ut. |
Brukar jobba mellan typ 8-18 men ibland jobbar jag halva dagar eller tar några timmar paus mitt på dagen. Speciellt nu på vintern har jag tagit paus mitt på dagen ibland om vädret varit fint. Sjukt gött att kunna jobba precis när jag vill och det enda som påverkas är hur mycket pengar jag tjänar.
Jobbar som Daytrader (även om jag nu börjat anpassa mig till lite andra former av handel). |
Citat:
Citat:
|
Jag jobbar 6-skift som tekniker på ett kraftverk. Om man slår ut ett snitt på hela skiftcykeln jobbar jag 34,33h/v, fast det känns jävligt tungt när man är inne i den mest intensiva perioden.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:01. |