![]() |
ont i halsen!
Tjena, har haft ont i halsen i ett par dagar,har dock ingen snuva eller feber, hur ska jag bli av med halsont? kan jag styrketräna ändå?
|
jag lider av ungefär samma problem, har du bara ont eller får du hosta? producering av slem osv?
|
har ingen hosta alls, inte speciellt mer slem heller, bara ont i ena sidan av halsen ....
|
Skulle inte rekommendera träning när du har halsont. Träna + infektion i kroppen = not good.
|
Stoltz svar på den eviga frågan (Egentligen inte alls mina ord, bara en samlingstråd för diverse snack om just ont i halsen + träning = dåligt.)
|
Jag gissar att frågan ligger på topp tio av mest ställda, tillsammans med bl.a. "hur mycket kan jag supa när jag tränar?" och "hur tränar Grub?"
|
fick samma sak för 2 veckor sen typ.. inge snuva ingen feber, det bara var där när man svalde de gjorde inte ont heller bara att de var tjockt typ. jag vilade några dagar så var det borta o kunde fara o träna igen.
|
Har exakt samma sak. Riktigt jävla drygt. Får bli ren sprit i helgen.
|
Hade det i 2 dgr jag med, tränade båda!:) Men körde väldigt lugnt självklart. Det gick över väldigt snabbt...
|
Har du ingen feber, träna på. Tror du Arnold sket i att bänka på måndagar för han han hade ont i halsen!?!?!?? HELL NO
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:46. |