![]() |
Bra viktnedgång trots allt godis!:D
|
Citat:
|
1.5kg godis?! hur fan kunde du få ner allt :D
De mesta jag fick ner på en dag var typ: 2 Pizzor 3 Choklad kakor 1 Påse cheeseballs 1 BigTasty + Pommes + Stor Läsk + Massa nötter o chips osv. |
hahaha Rex... fyfan vilken optimal dag! ;) 2 pizzor... fan man orkar ju knappt 1 pizza, bara om man pressar :P
|
1.5 kg godis är en lätt match under en helg, blir inte så mycket mat dock.
Rex har nog rekordet än så länge.:D Idag är det bröst, armar som gäller, återkommer om det. Igår cyklade jag i 32 minuter, idag likaså. Sen så skippar jag nog i att notera veckans lägsta viktnotering i framtiden. Tar ett snitt istället, blir nog mer rättvist. |
Bröst, armar o lite axlar
Ett sent pass idag, efter mat och allt. Ett jäkla trööck!
Bänk 50*15 70*10 90*10 PB!!!! 95*4 80*10 Lutande hantelpress 28*10 28*10 30*8 Dips 15 10 Axelflaxmaskin 40*10 45*10 PB! 45*10 Pec-dec 50*10 60*8 55*10 Triceps pushdown 85*10 75*10 75*10 Grym pump! Bicepscurl i CC(enarms) 40*9 35*10 35*10 Denna övning ska nog gå i graven, mina armbågar gillar den inte riktigt. Ett jäkligt skönt pass med bra fart. Skönt med pb i bänken, målet är att klara 10 reps på en vikt för att sedan gå vidare mot nästa. 95 kg blir det nästa pass. Hantelpressarna borde bli bättre, provar nog att börja på 30kg nästa pass. Nu väntar Dr. Gregory House, ciao! |
Bra pass med fina pb:n:thumbup:
Grattis till 10*90 i bänk! |
Citat:
Tack ska du ha:cool: |
Satan vad starkt bänkat. Ska köra lite 10or i bänken imorgon tror jag, får se vad topsetet blir.
|
vilka jävla bröst ;);) grattis till pb! sjukt bra!!! vad maxar du i bänk? 110 typ?
|
Citat:
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Tog lite bilder nyss, så man har nåt att jämföra sig med. DB'n blev lite mörk. Förhoppningsvis så blir jag inte bulkigare än såhär.
|
Ser riktigt bra ut! Grymma guns *flex*
Blir de vaxning inför sommarn? :naughty: |
Citat:
Det blir vassen i sommar, vaxning kommer inte behövas:). Lite ansning kanske :D |
Grymf massa där!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:02. |