![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
För en styrkelyftare hade det nog varit rätt sporrande, ja. Det roliga, eller skrämmande, är när man någon gång går till friskis och man är starkast där. Det är ju pinsamt. |
100 kg var mitt max under den tiden jag tränade mellan jag var 14-16 år sedan slutade jag i brist på motivation/tid då jag spelade hockey samtidigt!
Så jag slutade spela hockey och gyma ( festade,tjejer och lite annat smått och gått under 1 år ). Så nu när jag tagit upp träningen igen vid 18 års ålder, ca 5 månader in i min träning tar jag 95 ( jag tog med nöd och näppe 75 för 4 månader sedan, troligtvis pågrund utav att musklerna inte haft mycket fysisk aktivitet under 1 år :( |
lyft: 130kg i bänkpress utan tröja m.m.
väger: 75kg +/-2kg |
Maxar:65 i bänkpress
Väger: 67 kg Tränat: 3 månader |
Tar ca 75 kg i bänkpress(säkerligen mer då jag inte provat maxa på länge) ,e 17 år och har tränat seriöst i 2 veckor nu . Tar även 140 i mark och 100+ i böj(inte provat mer ) .
oj glömde vikten : 62 kg |
Tar 85 i bänk
väger 73kg+/-1kg Längd: 181cm Tränat i 2år, seriöst (för att verkligen öka) i kanske ett halvår. Är 20 år gammal Är väldigt långsam i mina lyft. När det ser ut som att jag inte ska orka nå fler reps har jag kanske 3 kvar att ge. Vad beror detta på? Dålig explosivitet? |
Har haft uppehåll i bänken nu ett bra tag och bara stretchat brösten. Började bli lite stel och det gillar jag inte *grr*
Tog innan uppehållet 140, nu kanske jag pillar upp runt 130... lite svagare men mycket smidigare! |
Tränat i 6 mån med uppehåll tar 70 kg väger 63
vad tar ni i hantelpress bröst/axel? :) |
Testade idag, 60 kilogram. Riktigt stolt över mig själv faktiskt
|
hej. ja har tränat i 1,5 år, är 16 år, väger ca 70 kg.
har inte kört så mkt bänk. började för 3 månader sen. jag har maxat 105 kg men håppas slå rekordet på onsdag ;) btw innan jag började med creatin tog jag ca 70 |
tränat seriöst i drygt 6 månader.. väger 88 e 190 lång tar 100 i bänk.. ska bli mer om ett tag hade jag tänkt..
|
Bänk: 75kg(ej testat att maxa på ca 3mån)
Roligare vikter i marken, och lite roligare i böjen. Bänk är gay...och nej, inte för att jag tar 75, utan för att det är gay. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:48. |