Boston77 |
2012-08-08 16:07 |
Citat:
Ursprungligen postat av AronP
(Inlägg 5915479)
Nu vill jag inte leka någon expert här men ni som påstår att ni inte har några problem, hur har ni kollat detta?
Som exempel tog jag och kollade Boston77s filmer och tycke mig notera en viss rotation i höft, något ojämn höjd på axlarna och armbågar, men det är svårt att se från en påklädd film.
|
Jo när jag menade att jag inte hade några problem så tänkte jag mer på de skador som kom upp och obehag så som dra av biceps, stel i ena sidan av ryggen mm. Jag markar tungt varje vecka, numera 2 gånger i veckan. Och de saker du nämde har jag inte ens kollat efter och vet inte om det stämmer eller ej just axlarna vore nog lättare att se framifrån samt att man filmar från en rak vinkel. Armbågarna är mycket möjlig då jag ej kan sträcka ut den ena fullt då jag skadade den när jag krockade. Men hur som helst så är det du sa för mig inget problem det viktiga för mig är att det är bra fart på lyften tung vikt och inte gör ont.
Vad du menar med kollat upp vet jag inte hur ska man kolla upp det? Jag går till kiropraktorn lite då och då för att hålla koll på ryggen och enligt honom är min rygg spikrak trotts all misshandel den får på gymmet med två tunga böjpass och ett tungt markpass numera två varje vecka och då böjer jag ändå med enormt mycket rygg och jävligt fult, och kollar jag i speglen tycker jag ju ändå att mina axlar är i samma höjd men hur dom är i lyftet vet jag inte.
Om jag kommer få problem i framtiden vem vet inte jag men jag är inte heller särskilt orolig för det men nu har jag kört på i ett par år utan några större problem alls.
|