![]() |
Kroppsvikt innan jag kilade in i gymmet strax under 84.5
Mark 60 6x2 90 5x1 120 5x2 150 3x1 Sumo 180 1x1 185 1x1 PB \o/ 190 1x1 PB \o/ 195 1x1 PB \o/ HAH! :D:D:D Bänk 60 10x1 70 5x1 80 5x1 100 5x1 Hrm... "kan det gå att lösa ett pb här också tro" var tanken. 110 1x1 120 1x1 130 1xF 127.5 1xF Hade varit mer än 1.5xKV Nä. Tydligen inte. 120 1x1 90 9x1 FU 80 5x5 FU Rodd EZ 38 10x1 58 5x5 Det är tydligen lättare att lyfta mycket i mark med sumostajl. *rolleyes* Nog för att det svartnade för ögonen, musiken blev bara brus och jag vinglade lite, men sålänge vikten kommer upp är jag nöjd. Fick faktiskt fråga dom som applåderade när 195lyftet var klart om jag faktiskt fick upp vikten :D |
nice O_o :D ingen film?
|
Snart är det magiska 200:hbang:
|
Citat:
200 blir det nog film på! Citat:
|
Starkt jobbat!
|
En till som är starkare i sumo (tänker närmast på Anton). Spännande! Den övningen tycker jag är jättetung.
Skönt att din mentala spärr äntligen släppte! Höga vikter nu. |
Citat:
Yes! Fast det var nog inte bara en mental spärr i alla fall då, jag kanske helt enkelt inte är starkare än så i smalmark? Det var förresten inte bara vikterna som blev höga, blodtrycket åkte upp tillsammans med dom verkar det som - och ner i samma takt som skivstången när man kände sig klar med den. |
Citat:
Grattis till PB:a i alla fall! |
Citat:
Tack :) |
Citat:
|
Citat:
Sumo var svaret :) |
Kan inte smalmarka pga min korsrygg. Sumo går däremot mycket bättre. Men det är så jävla tråkigt när vikterna inte kommer någonstans. Motivationen vad det gäller sumo = noll för tillfället
|
Citat:
|
Vilovecka är konstigt. Tror man går sönder mer av det än av att träna tror jag.
Ryggen började krampa för en stund sen, ena fotleden är skum och armbågarna (tricepsfästena?) blir sämre *screwy* Dessutom har man tråkigt och jag vet inte riktigt vad jag ska äta. Varför man nu skulle behöva lägga om kosten vet jag inte, men nu känns det så. Yay? |
Ät pizza, chokladbollar och drick mjölk till allt.
DEt är gott, jag lovar;) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:04. |