![]() |
|
Böj
60 6x2 100 3 120 3x3 och på sista sa det AJ... Eller.. ja. Jag. Ländryggen ropade. 100 3x~12 ungefär. Frontböj 60 5x2 90 3x3 0/3/1 sek stopp. 3 set crunch på boll och uthängande av ryggen ganska länge till och från. Vi får se imorgon om det hela resulterar i ryggskott deluxe. Tanken är att jag ska till tandläkaren på morgonen, men då kanske jag slipper då. :rolleyes: Just nu känns det hur som helst inte helt fantastiskt. Ungefär som tidigare när det har blivit ryggskott. Kan nog ha varit lite för kall fortfarande när jag körde på 120... fast då är det konstigt att man går sönder på rep 9 på den vikten imo. Men nu vet jag i alla fall att magen är lika usel som jag trodde. Kul grej! :D |
Citat:
|
Citat:
vi får väl se hur det går den här gången! Det ser ju så förfärligt förfärligt ut när det blir halvlångt bara. Några cm så ser jag ut som toad i super mario typ. Kan inte riktigt förställa mig hur det ser ut "nertillöronenlångt" *jorgen* Vi får se hur länge jag står ut. Skäms jag öronen av mig så får jag väl strunta i det hela och klippa mig i alla fall. =P Ryggen överlevde förresten så jag fick gå till tandläkaren. Tandläkare är tamigfan läskiga djur. Kul att ryggen inte trillade av i alla fall för då hade jag blivit ledsen. Ont gör den, men det ska den väl göra då förmodar jag; annars hade den ju inte gjort det. |
Vad har du för dum rygg som inte gillar böj? Jag tycker att du ska skylla på crunch istället.
|
Läskig tandläkare och dum rygg.
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Hej!
Jag ska starta panda-resarvat i februari! vill du komma förbi och inspektera är du välkommen*cupid* |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Jag kan tipsa om att Norweigan.com har billiga flygbiljetter nu, för 200 bagis turen för Stockholm - Göteborg.
|
Eller så tar man bussen så kan man stanna till i Örebro *cupid*
|
Citat:
Det är förstås lite omständigare... och läskigare att flyga. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Du är alltid välkommen till Örebro! :cheers: |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:09. |
|