handdator

Visa fullständig version : Stung Lipplumper?

Lowis
2007-04-20, 14:22
Någon som vet om den här produkten kan skada på något sätt, kortsiktigt/långsiktigt. Ska vara som ett läppglans som förstorar läpparna. Innehåller eteriska oljor och gör så att blodcirkulationen ökar i läpparna. Läpparna blir rödare och större.

Fed up
2007-04-20, 14:24
Någon som vet om den här produkten kan skada på något sätt, kortsiktigt/långsiktigt. Ska vara som ett läppglans som förstorar läpparna. Innehåller eteriska oljor och gör så att blodcirkulationen ökar i läpparna. Läpparna blir rödare och större.

Jag hade lip plumber från makeupstore förut, den innehöll menthol och kanel tror jag som gjorde att läpparna svullnade lite. Den funkade även om man inte såg skitstor skillnad och skadade inte läpparna alls. Tyvärr har jag tappat bort den, får köpa en ny...

Det finns nån annan produkt som sägs ska bygga upp läpparna även långsiktigt, den ovan håller bara nån timme max. Minns ej namnet nu och det kan ändå kvitta för jag vet ändå inte om den är farlig eller ej. Är lite sugen att testa, men den kostar 500, lite maxat tycker jag.

Hm, dåligt svar kanske, men jag tror inte det är farligt. Vad är det för märke som gör den? länk?

skyler
2007-04-20, 14:32
Hmm.. Blev lite misstänksam mot den typen av produkt när jag
testade citylips(lip-plumber)
Såg ut som jag fått en käftsmäll i timmar efteråt. Blev helt rödflammig runt hela munnen och så brände det en del. Håller mig till vanliga läppglans i fortsättningen:smash: