handdator

Visa fullständig version : Lock för huvudet??

SummerS
2007-01-31, 11:32
Jag har börjat träna mkt hårdare än förut och märkt en sak: Ibland så blir mitt huvud helt tungt, alltså det är som om jag får lock för öronen fast i hela huvudet o det liksom trycker i hela skallen, jag tycker inte jag hör ordentligt plötsligt.. Fast jag blir liksom inte yr så jag måste hålla i nåt.. Vad kan det betyda? Jag orkar ju liksom med passet men det är visserligen den hårdaste träningen jag testat. Kör thaiboxning o det är 1,5 timme långa pass varje gång o det händer väl typ i mitten o mot slutet. Läskigt ju..Och sen undrar jag vad jag ska äta (utöver vanlig mat alltså, typ extra c-vitamin eller nåt??) för att orka träna ofta och hårt utan att bli helt trött i kroppen o med jämna mellanrum få hosta/ont i halsen??

SummerS
2007-02-06, 23:33
Idag höll jag på att svimma på boxningen, fast det beror nog mest på att vi slog varann i magen o över bröstet, samt knäade (med mitsar) rätt mkt o jag höll på att tappa luften. Jag gissar att mitt problem är att det är mkt hårdare träning än jag är van vid o därför blir så konstig i huvudet? Inga svar, men skriv gärna nåt ifall ni kommer på nåt eller vill tipsa..

L-Sami
2007-02-06, 23:47
Du kanske ska äta och dricka tillräckligt, få i dig vitaminer/mineraler om du inte gör det nu

SummerS
2007-02-07, 13:38
Ja jag försöker dricka mkt vatten, har typ jämt en vattenflaska med mig. Köpte vitaminer nu ("mitt val kvinna", från apoteket) jag tänkte testa o se om det blir bättre..