handdator

Visa fullständig version : Kollar jobbarkompisar in er kropp?

Mashik
2007-01-08, 11:26
Nu när jag jobbat (jobbar som IT-stödperson på ett universitet) ett tag så har jag märkt att ifall jag har på mig en tajt tröja eller t-skjorta så kollar främst en del av de äldre kvinnliga jobbarkompisarna in min övre torso. När man pratar med dem så tittar de först på ens ansikte och ögon men sen går blicken ner mot pecksen och sen upp igen. Fastän de vet att det är syndigt att kolla in ungt kött på det viset så verkar det som om vissa inte kan hålla sig. :devil:
Iofs så är jag inte speciell ung men yngst i personalen i alla fall. Jag vill inte veta vad som rör sig i dessa äldre kvinnors huvuden när de pratar med mig. Kanske är detta orsaken till varför de har så svårt att förstå och komma ihåg när jag förklarar en del saker? :confused:
Dessa blickar får jag inte av yngre kvinnor eller studeranden men jag klagar inte, tycker bara att det är ett roligt fenomen. :D
Nu undrar jag ifall detta fenomen är vanligt för er andra, ägare av gudalika torsor, på er arbetsplats? :Virro

Kwon
2007-01-08, 11:28
Nu vet du hur det känns att bli betraktad som "meat" Mashik! :D

Nina L
2007-01-08, 11:28
Min mjälte brukar dra till sig en del uppmärksamhet. I cant help it. It´s red hot, moist, and pulsating with love.

Ha! Du ändrade trådtiteln. Visst stod det "kollar in i er kropp" innan? Eller så är det jag som börjar bli.... :Virro på riktigt. On topic i alla fall. Nej, det har jag aldrig råkat ut för.

Cilia
2007-01-08, 11:31
Nu när jag jobbat (jobbar som IT-stödperson på ett universitet) ett tag så har jag märkt att ifall jag har på mig en tajt tröja eller t-skjorta så kollar främst en del av de äldre kvinnliga jobbarkompisarna in min övre torso. När man pratar med dem så tittar de först på ens ansikte och ögon men sen går blicken ner mot pecksen och sen upp igen. Fastän de vet att det är syndigt att kolla in ungt kött på det viset så verkar det som om vissa inte kan hålla sig. :devil:
Iofs så är jag inte speciell ung men yngst i personalen i alla fall. Jag vill inte veta vad som rör sig i dessa äldre kvinnors huvuden när de pratar med mig. Kanske är detta orsaken till varför de har så svårt att förstå och komma ihåg när jag förklarar en del saker? :confused:
Dessa blickar får jag inte av yngre kvinnor eller studeranden men jag klagar inte, tycker bara att det är ett roligt fenomen. :D
Nu undrar jag ifall detta fenomen är vanligt för er andra, ägare av gudalika torsor, på er arbetsplats? :Virro
som äldre kvinna kan jag säga att det nog itne skulle röra sig så mycket i mitt huvud. Men om någon har på sig åtsittande kläder så skulle det nog dra till sig mina blickar ett kort ögonblick oavsett kön. Mest för att det kanske är lite utmanande.

Jay-Z
2007-01-08, 11:33
Räknas klämmer in i kategorin kollar in?

Cilia
2007-01-08, 11:35
nej, det räknas som sexuellt ofredande

Slartibartfast
2007-01-08, 11:35
HAhah! Brukar du bli antastad av milfsen, Masse? Känner du dig som ett köttstycke?

Mashik
2007-01-08, 11:36
Nu vet du hur det känns att bli betraktad som "meat" Mashik! :D

hjelp! :cryout:

Snake
2007-01-08, 11:37
Nee :(

Beecher
2007-01-08, 11:39
Mina klasskompisar kollar alltid in mig i duschen efter gympan. Får alltid höra kommentarer om att jag är grov, en snubbe tror på helt allvar att jag preppar *screwy*

Mashik
2007-01-08, 11:40
HAhah! Brukar du bli antastad av milfsen, Masse? Känner du dig som ett köttstycke?

Inte antastar de mig. De bara kollar lite. :D Är bara inte van vid dessa blickar, brukar oftast vara unga homosexuella män som kollar in mig. ;)

jwzrd
2007-01-08, 11:41
Jag brukar kolla in Snake :/

Tricklev
2007-01-08, 11:45
Kollar man in mig måste man nästan ha någon småpojk-fetisch. ;)

Mashik
2007-01-08, 11:48
som äldre kvinna kan jag säga att det nog itne skulle röra sig så mycket i mitt huvud. Men om någon har på sig åtsittande kläder så skulle det nog dra till sig mina blickar ett kort ögonblick oavsett kön. Mest för att det kanske är lite utmanande.

ahaa, lite som fenomenet "varför stirrar dina pecks på mig"? Rätta mig ifall jag har fel. I alla fall gav din förklaring mig frid och ro igen. Tack.

Jep.

Min mjälte brukar dra till sig en del uppmärksamhet. I cant help it. It´s red hot, moist, and pulsating with love.

Ha! Du ändrade trådtiteln. Visst stod det "kollar in i er kropp" innan? Eller så är det jag som börjar bli.... :Virro på riktigt. On topic i alla fall. Nej, det har jag aldrig råkat ut för.

Så de stirrar så intensivt på dig? X-ray vision i högsta hugg! Ja karlar är väl värre?

Snake
2007-01-08, 11:49

http://www.informanews.net/IPBforum/style_emoticons/default/yeah.gifhttp://friendsforever.foren-city.de/images/smiles/a084.gifhttp://smilies.sofrayt.com/^/r/dance.gif

*cupid*

mathor
2007-01-08, 11:50
Bara när jag har brun skjorta och svart slips. Då brukar de stirra. Det kanske framhäver mina delts optimalt.

skaparn
2007-01-08, 11:59

Så ni båda jobbar på Malmskillnadsgatan?

rolf
2007-01-08, 12:00
Nej, men dock får jag höra "sluta spänna" och "släpp TVn" och liknande varje dag i skolan. :D

Mashik
2007-01-08, 12:00
Bara när jag har brun skjorta och svart slips. Då brukar de stirra. Det kanske framhäver mina delts optimalt.

Intressant! Jag har ännu inte kommit fram till vilket klädesplagg och färg som är mest optimalt. Detta måste undersökas mer ingående.

Idag har jag en orange-färgad långärmad tunn tröja. En yngre kvinna i personalen var även lite mer pratglad än vanligt men tror inte att hon kollade in mig (jag är annars dålig på sånt men de jag noterat har varit tydliga).

Snake
2007-01-08, 12:01

Är det nu jag ska dra ett mamma-skämt? Neeeej jag är inte lika omogen som dig skaparn. Ska inte sjunka till din glocal-nivå.

Mashik
2007-01-08, 12:03
Nej, men dock får jag höra "sluta spänna" och "släpp TVn" och liknande varje dag i skolan. :D

I högstadiet var man tvungen att ha dålig hållning, annars hördes det "slut ti spänn" ekande i korridoren. (obs! jag var en av dem med dålig hållning)

Tricklev
2007-01-08, 12:04
Mashik: Putar din avatar på läpparna ibland? :MrT:

skaparn
2007-01-08, 12:04
Är det nu jag ska dra ett mamma-skämt? Neeeej jag är inte lika omogen som dig skaparn. Ska inte sjunka till din glocal-nivå.

Du bor i Göteborg, lägre går väl inte att sjunka?

Nina L
2007-01-08, 12:06
Mashik: Putar din avatar på läpparna ibland? :MrT:Nej. Kanske är det ditt undermedvetna gheyness som tar sig i uttryck?

rolf
2007-01-08, 12:07
I högstadiet var man tvungen att ha dålig hållning, annars hördes det "slut ti spänn" ekande i korridoren. (obs! jag var en av dem med dålig hållning)

Jag går i gymnasiet men jag kan lova dig att det är precis samma sak här också fortfarande. :D

Dumleman
2007-01-08, 12:11
Klaga hos chefen om att du blir sexuellt trakasserad det löser sig nog ska du se.

coxie
2007-01-08, 12:18
Det där med hållningen och högstadiet känner jag igen :D

Snake
2007-01-08, 12:20
Du bor i Göteborg, lägre går väl inte att sjunka?

Jorå, och här kommer matchbollen: Man kan hålla på SAIK.

Game, set, match.

Krokodil
2007-01-08, 12:24
Jag har fått lite kommentarer om min viktnedgång. Räknas det?

När jag gick i högstadiet blev jag inkallad till kuratorn för ett samtal om min kroppsfixering. Det berodde på att jag råka nämna att jag skulle ner 2 kg inför en tävling och tydligen hade alla lärare gått nåt anorexiaseminarium i den vevan. :D

Krokodil
2007-01-08, 12:24
Jorå, och här kommer matchbollen: Man kan hålla på SAIK.

Game, set, match.
:D

Mashik
2007-01-08, 12:26
Nej. Kanske är det ditt undermedvetna gheyness som tar sig i uttryck?

Jag går i gymnasiet men jag kan lova dig att det är precis samma sak här också fortfarande. :D

Vah? Fanns inget sånt i gymnasiet längre under min tid, om jag minns rätt (det var länge sen). Vad har hänt med Jeppis?

Fed up
2007-01-08, 12:29
Mina kollegor brukar säga "så smaaaaaal du har blivit!" på ett bekymrat, lätt avundsjuk styvmoderligt sätt. Även saker som "nu är du helt lagom, nu behöver du inte bli smalare eller få mer muskler". De är gulliga.

Mina skolkamrater brukar säga just det man vill höra, typ "fan vad du ser fit ut idag!" när jag känner mig som sunkigast. Jag älskar dem!

jwzrd
2007-01-08, 12:33

Du minns väl vars du plockade upp oss igår?

Sundsarn
2007-01-08, 12:46
Det där med kylskåp, tv-apparater får man höra ofta.. jag som itne ens är stor *grr*

...eller att man är kort *cry*

Lasse Kongo
2007-01-08, 12:53
Haha, mig frågar dem om jag tränar för jag ser så vältränad ut, yeh right var då :laugh:

Tuniz
2007-01-08, 12:56
Jobbar på lager så mestadelen av de som jobbar där är män i 40+ åldern.

Spelar det någon roll? nej för fan! :D

Många har varit nyfikna och ställt frågor om min träning och när jag säger att jag gymmar 5-6 ggr i veckan så är mångas reaktion "o_Ob " XD.

många av de yngre killarna kallar mig för "spännis" när jag bränner förbi med trucken och jag bryr mig inte, har försökt förklara att det är träningen som gjort att jag ser större ut men då får man bara den klassiska "aa, visst, spännis!" <_<.

De äldre skämtar med mig om Ryss-femmor och det är skitkul enligt mig :P. Alltid kul att veta att träningen har gett sådanan resultat :D.

Sen har det vart 1-2 personer som frågat mig på allvar om jag "tar några olagliga preparat" ;)

mini
2007-01-08, 13:10
De kollar oftast bara när jag flexar.

Snake
2007-01-08, 13:12
De kollar oftast bara när jag flexar.

Hela tiden dvs?

mini
2007-01-08, 13:15
Hela tiden dvs?

Ibland äter jag också, men resten av tiden, ja. :em:

mathor
2007-01-08, 13:33
vars

Går det ordet ens att uttala på skånska?

Snake
2007-01-08, 13:35
Går det ordet ens att uttala på skånska?

Vaaas.

Lövbiffen
2007-01-08, 14:02
Folk blir nästan förvånade då dom får höra att jag tränar :Virro

Jay-Z
2007-01-08, 14:10
Vaaas.

Bergsgorilla.

mela
2007-01-08, 14:21
Mja.. Jag jobbar ju inte så ofta men är en av två tjejer i en klass med ca 50 killar... så.. eh ja *gah!*

Whistler
2007-01-08, 14:24
Med tanke på medelvikten i min yrkesgrupp så känner jag mig alltid minst, klenast och ja... Det är väl det. Från "vanligt" folk så får man väl höra ett och annat emellanåt däremot. Rätt kul, men jag tar det oftast inte på allvar.

He-man
2007-01-08, 14:26

haha av någon anledning klämmer äldre kvinnor på mig med, och det har inte bara skett på min arbetsplats, skillnaden är att på arbetsplatsen har de inte tagit mig på rumpan, men dock en äldre på mitt jobb som "försöker" vara diskret och klämma på mina överarmar, t ex kan hon säga, kom nu, och tar tag i en eller båda armarna och passar på att klämma lite extra samtidigt. I samtliga fall har det rört sig om 50+are. :Virro

L-Sami
2007-01-08, 14:54
Hoppas inte.

Piranha
2007-01-08, 14:58
På fredagar brukar mina kollegor ställa av telefonerna en stund strax före lunch.

Då spenderar dem en 10 min en kvart cirka åt att dyrka mig och min kropp, normalt brukar det vara hejjarramsor och klämmande och ibland fotografering samt autografsignering och allmäna frågor.

Sen återgår vi till arbetet.

mela
2007-01-08, 14:59
På fredagar brukar mina kollegor ställa av telefonerna en stund strax före lunch.

Då spenderar dem en 10 min en kvart cirka åt att dyrka mig och min kropp, normalt brukar det vara hejjarramsor och klämmande och ibland fotografering samt autografsignering och allmäna frågor.

:laugh: :laugh:

L-Sami
2007-01-08, 14:59

:D hahaha!

Kwon
2007-01-08, 15:09

40-50+ gubbar? :D

Frippe_L
2007-01-08, 15:11
En del 35+ damer (är 25 sj) gör väl det och lutar sig lite emot en ibland och så men det stör inte mig så mycket.
Sen kollar ju jag in en del tjejer som jobbar där fast eftersom alla går klädda i stort sett samma fristadskläder så är det inte direkt nån utmanande klädsel precis, men det kan ju sitta olika bra också ;-)

Piranha
2007-01-08, 15:27
40-50+ gubbar? :D

Jag är inte kräsen. :D

Cilia
2007-01-08, 15:34
Jag är inte kräsen. :D
du glömde dina tantkollegor som du alltid skryter om.

asså dom i min ålder ..........

rolf
2007-01-08, 15:44

Vah? Fanns inget sånt i gymnasiet längre under min tid, om jag minns rätt (det var länge sen). Vad har hänt med Jeppis?

Jag antar att det beror på utvecklingen från hårt arbetande bondpojkar till wow-spelande saker med bananformad hållning. Man märks så mycket bättre idag om man sträcker på sig lite. *screwy*

haiduc
2007-01-08, 16:06
Kan jag väl inte påstå... Det folk mest kollar in är nog mitt långa hår, är det jag får mest kommentarer om iaf...Iof är det inte mer än rätt så som jag kämpar med det :cool: