Visa fullständig version : Dagens outfit
Knäppte en bild imorse innan jag sprang iväg till skolan så jag kunde göra denna tråden som en spinoff till den andra. Meningen är att man skall lägga upp en bild på sin outfit för att få feedback, typ.
http://img224.imageshack.us/img224/4423/ssl10383qx0.jpg
Jag ser världens tråkigaste ut på vardagar iallfall, skulle behöva klä mig lite mera stiligt. Mjukisbyxor + Munkis e kanske inte det roligaste, men det är väldigt bekvämt iallfall om man sitter i skolbänken i 7timmar.
petersson
2006-11-06, 12:37
Såg mysigt och trevligt ut :)
http://img247.imageshack.us/img247/7127/outfitqc7.jpg
Tricklev
2006-11-06, 12:57
Angel ser alltid så söt och mysig ut.
Knäppte en bild imorse innan jag sprang iväg till skolan så jag kunde göra denna tråden som en spinoff till den andra. Meningen är att man skall lägga upp en bild på sin outfit för att få feedback, typ.
Jag ser världens tråkigaste ut på vardagar iallfall, skulle behöva klä mig lite mera stiligt. Mjukisbyxor + Munkis e kanske inte det roligaste, men det är väldigt bekvämt iallfall om man sitter i skolbänken i 7timmar.
jag tycker du ser mysig ut. kom hit å kramas ;)
ManuelIT
2006-11-06, 13:02
jättesött
Är inte jag också söt? *cry*
*innocent*
Mela du e söt som få, killarna här slåss ju om dig
Tricklev
2006-11-06, 13:10
Mela du e söt som få, killarna här slåss ju om dig
Hade du varit 3 år yngre, eller jag 3 år äldre hade jag slagits om dig också. *flex*
Hade du varit 3 år yngre, eller jag 3 år äldre hade jag slagits om dig också. *flex*
Meh, Mela e ju bara nått år yngre än mig?
Jag är som 12 i sinnet. Det är 6 år :D
Tricklev
2006-11-06, 13:12
Meh, Mela e ju bara nått år yngre än mig?
3 år yngre än dig, Mela och jag är lika gamla.
Mela: Det är 7 år, jag är 19. ;)
Men det är 6 år jämfört med hur gammal jag är nu.
daaaah! *slap* :Virro
Men det viktigaste av allt!! Do I look fat?
är du sådär snygg med kläder kan man ju bara föreställa sig hur du skulle vara utan
Helt ärligt. NEJ!
Men jag gör :P jefla bulk :MrT:
Lite.
Challenge
2006-11-06, 13:19
Nej det gör du inte :) vad pluggar du?
Nej det gör du inte :) vad pluggar du?
omvårdnad på komvux, man blir undersköterska/mentalskötare typ
Tricklev
2006-11-06, 13:22
Nej det gör du dårakt inte, men du ser inte smal ut heller.
Baha: :thumbup:
grabben i skogen
2006-11-06, 13:53
omvårdnad på komvux, man blir undersköterska/mentalskötare typ
du kan få omvårda mig angel :)
Daniiiel
2006-11-06, 14:58
Va ÄR DU 19?? LOOOOL
On topic: Mysig outfit. Ser ut som nallebjörn.
King Grub
2006-11-06, 15:00
Cozy! http://www.cheesebuerger.de/images/midi/froehlich/a070.gif
Fat? .. btw cool mössa ..
- You Look Great -
Moderiktigt, nej snyggt, nej
Kan det misslyckas om en tjej lägger upp kort på sig själv på kollo?
Mjukisbyxor offentligt går aldrig hem hos mig...
Kan det misslyckas om en tjej lägger upp kort på sig själv på kollo?
Huvudet på spiken.
SWETiger
2006-11-06, 15:16
Angel: Jättemysig outfit och du ser inte alls fet ut men de där vantarna får händerna att sticka ut en smula.
Angel: Jättemysig outfit och du ser inte alls fet ut men de där vantarna får händerna att sticka ut en smula.
Dom matchar ju mössan :)
Men meningen e att ni ska själva ta kort också
Ser jättemysigt ut men handskarna :'( dom är typ skrämmande! vet inte varför men jag blir rädd för dom.
Jag håller helt klart med. En person som går omkring i mjukisbyxor ger intrycket av att vara väldigt lat som person. Hemma är det okej, men inte bland folk.
ja guuuuuu så myspysigt, så man ba döör lixom! :love:
Tjejer som har mjukis kläder på sig offentligt visar bara självsäkerhet... mer såna tjejer :thumbup:
Tjejer som har mjukis kläder på sig offentligt visar bara självsäkerhet... mer såna tjejer :thumbup:
Inte med mina mjukisbyxor :D Då tyder det typ på: "Fattig uteliggare"
King Grub
2006-11-06, 15:47
Jag håller helt klart med. En person som går omkring i mjukisbyxor ger intrycket av att vara väldigt lat som person. Hemma är det okej, men inte bland folk.
Mjukisbyxor skall det vara! En person som säger ovanstående, ger intrycket av att dra förutfattade meningar om saker han inte har en aning om.
Inte med mina mjukisbyxor :D Då tyder det typ på: "Fattig uteliggare"
Är det hål i dem? :D
Är det hål i dem? :D
2-3 st.. sedan är det röd målarfärg (ser nästan ut som blod)
Men dom är sjukt sköna! :love:
Fultjack
2006-11-06, 15:50
Mjukisbyxor skall det vara! En person som säger ovanstående, ger intrycket av att dra förutfattade meningar om saker han inte har en aning om.
agree
2-3 st.. sedan är det röd målarfärg (ser nästan ut som blod)
Men dom är sjukt sköna! :love:
men då är det bara syhålen och måla över målarfärgen så blir det bra.. bara ut och shoppa i dem sen ;)
men då är det bara syhålen och måla över målarfärgen så blir det bra.. bara ut och shoppa i dem sen ;)
Jag tänker då inte förändra dem.. :MrT:
Shoppa gör jag i andra mjukisbyxor alt. baggyjeans :D
Jag tänker då inte förändra dem.. :MrT:
Shoppa gör jag i andra mjukisbyxor alt. baggyjeans :D
Jaja, där ser man! Varför sa du inte direkt att du hade såna byxor också? :) :Virro
Kläderna bör ändå följa en norm efter vilket forum man vistas i. Själv ser jag inga problemmed mjukisbyxor, på de platser där det inte krävs en respektabelt intryck. T.ex. går det mcyekt väl att ha dem som student, i skog, på gården liknande.
Men att ha dem på fest eller på ett möte på jobbet ser jag som uteslutet. (undantaget pyjamasparty kanske ;) )
Själv använder jag väldigt sparsamt mjukisbyxor, förutom hemma och på träning. När jag jobbade som vaktmästare var det heller inga problem.
Jaja, där ser man! Varför sa du inte direkt att du hade såna byxor också? :) :Virro
Jag har en massa byxor... som inte passar
Vic_1981
2006-11-06, 15:57
Helvete va det ser bra ut! Kan jag få ditt nummer?
Kramizar
King Grub
2006-11-06, 16:01
Kläderna bör ändå följa en norm efter vilket forum man vistas i.
Säger sig själv och inte det jag pratar om. Men att man inte skulle kunna ha dom "offentligt" eller "bland folk" är bara löjligt.
Men nu e det rätt "fina" mjukisbyxor iallfall, inte så pösiga eller ser slitna ut. Och jag hatar att ha jeans, har nästan alltid klänning annars, men ska man ut och traska till skolan så e det väldigt bekvämt och skönt med mjukisar. Jag vågar gå ut i det utan att skämmas!!
Tricklev
2006-11-06, 16:03
Mjukisar är aye-okey, bär mjukisar nonstop nuförtiden.
petersson
2006-11-06, 16:21
Jag hade mjukisbyxor och badtofflor i princip hela trean i gymnasiet. Nu är det lite mer sällan men jag brukar gå och handla i mjukisbyxor, fleecetröja, keps och stickade vantar :)
Säger sig själv och inte det jag pratar om. Men att man inte skulle kunna ha dom "offentligt" eller "bland folk" är bara löjligt.
eh ja, nog kan man ha mjukisbyxor offentligt och bland folk, men det är ju väldigt breda ord. Skicket på byxorna spelar en stor roll, större så än vid beaktande av jeans. Jag antar vi disskuterar byxor i fint/normalt skick här.
Vet inte hur ni defninierar mjukisbyxor, själv räknar jag in träningsbyxor (överdragsbyxor bl.a.) i denna kategori, och en del av dessa kan ju varar riktigt snygga.
Tigerkotten
2006-11-06, 17:17
Angel jag vet inte om jag gillar mössan riktigt, vantarna var okej. Finns nog andra som passar bättre där dock, såg lite väl stora ut :D
Tycker inte att du ser fet ut alls. Mysig javisst, påminner om bekant extremt mycket som typ alltid är go o glad.
Jag hade mjukisbyxor och badtofflor i princip hela trean i gymnasiet. Nu är det lite mer sällan men jag brukar gå och handla i mjukisbyxor, fleecetröja, keps och stickade vantar :)
värsta myskillen1
Okej, jag var inte gravallvarlig i mitt uttalande. Men jag tycker bara inte det är särskilt snyggt. Själv hade jag kännt mig naken i mjukisar på stan. Men smaken är som baken ;)
Tricklev
2006-11-06, 17:41
Okej, jag var inte gravallvarlig i mitt uttalande. Men jag tycker bara inte det är särskilt snyggt. Själv hade jag kännt mig naken i mjukisar på stan. Men smaken är som baken ;)
Jag känner mig rätt naken i vanliga Jeans, finns det något oskönare plagg i hela världen?
Jag känner mig rätt naken i vanliga Jeans, finns det något oskönare plagg i hela världen?
Med rätt jeans är det sjukt bekvämt faktiskt.
Tricklev
2006-11-06, 17:44
Med rätt jeans är det sjukt bekvämt faktiskt.
Då behöver jag verkligen akuthjälp att hitta rätt jeans. :MrT:
Halvslappa jeans är bäst när man har en glutues maximus som jag har .Tog på mig ett par jeans som jag hade under sommaren, shit vad tajta de satte nu efter lite knäböj nu under hösten ;)
Arnesson
2006-11-06, 17:46
Väldigt lång ifrån vad jag tycker är snyggt, men kläderna är säkert sköna.
shadowfire
2006-11-06, 17:51
Heh, vilken skillnad det är när en tjej lägger ut en bild på sig på kolo o frågar om sin outfit. Tråden spammas med härliga hurrarop.
Jag minns en annan tråd rätt nyligen där en ung grabb frågade om sin outfit och sången var väl lite annorlunda i den tråden...
Som jakke sa: på kolo kan en tjej inte misslyckas. :thumbup:
Meningen va iofs att fler än jag och Melish skulle göra det. Men ja ska försöka ta en ny imorrn :)
Heh, vilken skillnad det är när en tjej lägger ut en bild på sig på kolo o frågar om sin outfit. Tråden spammas med härliga hurrarop.
Jag minns en annan tråd rätt nyligen där en ung grabb frågade om sin outfit och sången var väl lite annorlunda i den tråden...
Hehe, akta så inte allan kallar dig kvinnohatare.
Meningen va iofs att fler än jag och Melish skulle göra det. Men ja ska försöka ta en ny imorrn :)
Tja, det är inte en förvånande utveckling av tråden direkt.
Det kommer att bli samma sak imorgon gissar jag. :)
vwfanatiker
2006-11-06, 17:56
[IMG]Angels bild.[/IMG.]
tycker dina mjuk byxer är helt oki men börjar det inte bli lite kallt att gå i såna nu? jag brukar ha min gasp mjukisar till gymet men när jag går ditt fryser jag nästan halft ihjäl för det blåser typ rakt igenom dom...
Mvh
Tricklev
2006-11-06, 17:57
tycker dina mjuk byxer är helt oki men börjar det inte bli lite kallt att gå i såna nu? jag brukar ha min gasp mjukisar till gymet men när jag går ditt fryser jag nästan halft ihjäl för det blåser typ rakt igenom dom...
Mvh
Jag fryser inget i mina mjukisbyxor, men det är väll skillnad på kvalite och Gasp antar jag. ;)
Nu tycker jag att man kan klä sig stiligt varje gång man visar sig utanfördörren och inte bara när något speciellt händer :)
vwfanatiker
2006-11-06, 18:01
Jag fryser inget i mina mjukisbyxor, men det är väll skillnad på kvalite och Gasp antar jag. ;)
hehe kan vara så... får köpa nya kvalitets mjukisar så jag slipper frysa då. :)
Tricklev
2006-11-06, 18:13
Nu tycker jag att man kan klä sig stiligt varje gång man visar sig utanfördörren och inte bara när något speciellt händer :)
Och du menar att mjukisar inte är stiligt? :MrT:
Kan vi inte skippa det där med feedback? Alltså om nån vill säga nåt, så gör man ju det, men kan vi inte bara se det som en" vad har du på dig idag-tråd"? Typ som "vad äter du just nu-tråden"?
Behöver inte vara så inriktat på feedback (i första hand alltså)
Fin kofta Mela! Passar dig:)
Vill ju se mer bilder så jag ska väl inte vara sämre själv då kanske.
Här är jag idag dårå.
Med och utan bälte. Sket i bältet för jag kände mig helt uppklädd.
http://i13.tinypic.com/4ddq4d3.jpg
Fin kofta Mela! Passar dig:)
Tack :) Har 2 likadana, älskar dem. Alltid jeans, linne och en sån kofta :D
Edit: Tycker inte att det var uppklätt med bältet, markerar midjan bra och ser fint ut :) Är avis på folk som kan ha polotröja :( Snyggt Sissa
Tigerkotten
2006-11-06, 18:18
Okej jag vet ej om man ska ge kritik riktigt eftersom det inte är så snällt :D
Men jag tycker faktiskt inte tröjan du hade på dig Mela, kändes "tråkigt" bara.
Sissa, tycker det funkade fint. Var finast me bältet :D
Tack :) Har 2 likadana, älskar dem. Alltid jeans, linne och en sån kofta :D
Edit: Tycker inte att det var uppklätt med bältet, markerar midjan bra och ser fint ut :) Är avis på folk som kan ha polotröja :( Snyggt Sissa
Jag vet inte, kommer inte riktigt överens med det där med skärp ändå. I teorin ja, men sen när jag väl på det så jag känner mig mest obekväm.
Jag vet inte som sagt, lite konfys i frågan.
Varför kan man inte ha polotröja?
Metal_boy_
2006-11-06, 18:19
Kan bara ta kort på överkroppen, eftersom jag måste hålla i webkameran.
Tricklev
2006-11-06, 18:19
För att sammanfatta då.
Angel ser mysig och kramgo ut.
Sissa ser ståtlig ut med bältet på sig.
Mela vet redan vad jag känner för henne. :love:
Men jag tycker faktiskt inte tröjan du hade på dig Mela, kändes "tråkigt" bara.
Jag vet, det är lite torrt. Men det är skönt och varmt. Finns inga många tjocktröjor som är bekväma och lagom varma. Antingen fryser man ändå eller så svettas man ihjäl.
Jag vet inte, kommer inte riktigt överens med det där med skärp ändå. I teorin ja, men sen när jag väl på det så jag känner mig mest obekväm.
Jag vet inte som sagt, lite konfys i frågan.
Varför kan man inte ha polotröja?
Ah. Jag hatar också bälte i midjan :P
Känner mig instängd i polotröja, får panik. Men det är snyggt :thumbup:
Man klär sig efter humöret inte efter nåt förbestämt :)
Dissector
2006-11-06, 18:25
Är det bara jag här som går i samma kläder dag ut och dag in? :confused:
Byter underkläder och strumpor dagligen, T-shirt också.. arbetskläderna har jag på mig i ca 10h per dygn och de byter jag sällan. Tvättar dem då och då.
Tricklev
2006-11-06, 18:30
T-shirt, underkläder och strumpor byts dagligen, byxor och tröjjor kan bli oftare än så, men dom brukar också bytas ut varannan dag. ;)
Kan du inte bestämma dig? Det är moderiktigt och snyggt eller?
Metal_boy_
2006-11-06, 18:58
Vem bryr sig om det är moderiktigt? Trendbögeri är ju det töntigaste som finns iaf.
mangemani
2006-11-06, 19:02
se tråkig ut?se mer stilig ut?
i vilkens ögon då=/?
ha på dej det du vill och skit i vad andra tycker...skit i trender och vad som "är inne"...enklast.
Arnesson
2006-11-06, 19:06
Här är jag idag dårå.
Var snyggare med bälte. Sen hade ett par mörkare jeans varit snyggare i mina ögon.
Men klart bäst i denna tråd :)
Ett par rådenim hade vart fint.
Såhär såg jag ut imorse...
http://img124.imageshack.us/img124/7540/slickgi9.jpg (http://imageshack.us)
Några kommentarer?
Tigerkotten
2006-11-06, 20:56
Ja arbetarkläder antar jag :D
LOL! Var du en smidare? *slap*
badtofflor och mjukisbyxor:D
Några kommentarer?
Ingen som har nån kommentar angående förstärkningarna i knäna?
Ingen som har nån kommentar angående förstärkningarna i knäna?
Du?
Rellos_87
2006-11-06, 21:22
Sissa: Börja köra med viktbälte istället, mer hardcore.
Snyggaste outfiten i tråden än så länge, du passar i polo-tröjan. Jeans is teh shit, död åt mjukisbyxor.
Jag tycker inte det är så konstigt att folk är mer positiva i den här tråden än i den andra, då den här handlar om kläder man själv gillar och killen som skapade den andra tråden faktiskt bad om råd, alltså ville ha kritik.
Om jag tar ett foto på kläder jag tycker är skitsnygga och alla skriker FAN VA FULT så är det ju bara taskigt. lite konstruktiv kritik typ "jag gilalr ljusa jeans bättre, men..." är ju bra, men att säga att man ska byta allt är ju bara taskigt.
Sen att det abra är tjejer som postat är ju en sak.
Lovar att bidra inom kort!
Några kommentarer?
Snyggast kläder hittils i tråden.
Snyggast kläder hittils i tråden.
*popcorn*
Kan du inte bestämma dig? Det är moderiktigt och snyggt eller?
:laugh:
HookersUnited
2006-11-06, 21:36
Här är jag idag dårå.
Bälte FTW!
Några kommentarer?
AMAGAD!!!1 its ze devils signn!!!?lol!
WTF n00b. Mjukisbraller på rätt kex är fan i mig svårslaget.
Bälte verkar de flesta förspråka. Well,well, behöver ju inte vara antingen eller heller. Idag var inte en skärp-dag kanske bara.
Jag är inte så glad i mörka (mörkblå) jeans, vet inte varför egentligen. Svarta går dock bra. Det skulle jag vilja ha. Bevakar ett par på tradera nu...*popcorn*
Några kommentarer?
Snygga kläder men vad är det egentligen du gör för gest?
Tänk på att det finns barn under 20 år här!:banned :D
Slartibartfast
2006-11-06, 22:35
Öppen fråga: Är pikétröjor ok? Äger inte en enda, men tänkte kanske skaffa ifall det inte är helt 90's.
Öppen fråga: Är pikétröjor ok? Äger inte en enda, men tänkte kanske skaffa ifall det inte är helt 90's.
Om den är snygg så givetvis, stiligare än t-shirts!
Brooklyn
2006-11-06, 22:39
pikés är supernice :cool:
Jag är skeptiskt. Om du inte kör lite på skin-stilen (vilket du inte gör vad jag vet) ser det oftast bara fånigt och preppy ut. Tycker jag.
Jag tycker det är snyggt till rätt tighta mörka jeans.
Slartibartfast
2006-11-06, 22:46
skin-stilen.
:confused:
petersson
2006-11-06, 22:48
Hahah, du brukar ju spamma tjejernas träningsjournaler också :D
NiXPhoenix
2006-11-06, 22:53
Klart det är, fast kanske lite fel säsong för det nu.
Pikeér sorteras in under kategorin klassiska kläder.
Sissa, jättefint, väldigt snyggt med bältet. Men som du själv tyckte, så tycker jag också att du ser lite för uppklädd ut med bältet, har du det på dig jämt så kan du ju inte bli mycket snyggare om det blir fest eller liknande. ;) Men välj det du trivs bäst i.
:confused:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/b6/Oldlexscoot.jpg/720px-Oldlexscoot.jpg
Problemet med piké kan vara att hitta nån som sitter bra, speciellt med din freakiga axelbredd. Men en piké som sitter bra är fan snyggt. Inte för att jag är speciellt modemedveten men så är det ändå.
Problemet med piké kan vara att hitta nån som sitter bra, speciellt med din freakiga axelbredd. Men en piké som sitter bra är fan snyggt. Inte för att jag är speciellt modemedveten men så är det ändå.
Piké är skönt och praktiskt också, känns lite kraftigare och mer ordentligt än en vanlig t-shirt. Sen har jag märkt att vissa personer verkar ha något emot just att det är en krage på dem, men det är väl mest förtängda minnen från deras barndom antar jag. ;)
shadowfire
2006-11-06, 23:03
Hahah, du brukar ju spamma tjejernas träningsjournaler också :D
aa, för att de ligger oftast på likvärdiga eller högre vikter än mina egna, är trevliga, och är de som skriver mest i min egen journal. Svårare än så är det inte.
Back to ontopic: ja, pikétröjor är världsklass, är själv stort fan av pikétröjor... även vintertid, ogillar att gå påpälsad inomhus.
Pikétröja känns väldigt sportigt. Och vuxet (vuxnare än vanlig t-shirt tex) och finklätt.
Sen beror det väl på färg och mönster och så också.
Piké känns inte som nåt som är modernt eller inte, utan något klassiskt.
(Min kunskap om piké är högst begränsad dock)
shadowfire
2006-11-06, 23:06
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/b6/Oldlexscoot.jpg/720px-Oldlexscoot.jpg
just precis den tyckte jag såg lite ghey ut, men kanske var helhetsintrycket som spökade... tycker pikétröjor oftast lyfter fram axlarna, man får en grymt snygg v-form i dem o ser bredaxlad ut. Krage ska det självklart vara. :thumbup:
shadowfire
2006-11-06, 23:08
Pikétröja känns väldigt sportigt. Och vuxet (vuxnare än vanlig t-shirt tex) och finklätt.
Sen beror det väl på färg och mönster och så också.
Piké känns inte som nåt som är modernt eller inte, utan något klassiskt.
(Min kunskap om piké är högst begränsad dock)
Piké förknippar jag med "tuffa" yrken lite också. Används ofta inom polis- och väktaryrken. Pikéställ är också väl användt av brandmän (blå eller svarta byxor och en fet piké är fan manligt).
Piké är skönt och praktiskt också, känns lite kraftigare och mer ordentligt än en vanlig t-shirt. Sen har jag märkt att vissa personer verkar ha något emot just att det är en krage på dem, men det är väl mest förtängda minnen från deras barndom antar jag. ;)
Just kragen och det faktum att man kan ha den öppen i halsen är nästan det bästa, hata t-shirtar som sitter tight kring halsen
Slartibartfast
2006-11-06, 23:11
Verkar som om Piké är ett givet köp.
http://www.bradpittfan.com/pics/tvni002l.jpg
Kaboffastar
2006-11-06, 23:11
hämtade en pike jag beställt förut.. det är L på den, sitter bra över bröst/armar men är ett jävla tält under tittsen å neråt. SKulle behöva en L/M/S-kombinerad piké å då är ja ändå rätt fet ;)
grisbil3n
2006-11-06, 23:16
Du o ja Dajjsector!
Pikétröjor är 100% ok slarti, du behöver inte oroa dig alls :D
Pepparkakssmurfen
2006-11-06, 23:23
Oväntat att du skulle komma med en Pitt-bild! :) :)
shadowfire
2006-11-06, 23:25
Just kragen och det faktum att man kan ha den öppen i halsen är nästan det bästa, hata t-shirtar som sitter tight kring halsen
+1
hämtade en pike jag beställt förut.. det är L på den, sitter bra över bröst/armar men är ett jävla tält under tittsen å neråt. SKulle behöva en L/M/S-kombinerad piké å då är ja ändå rätt fet ;)
På tal om pikétröjor som sitter som skit.. någon som vet nån webshop där det är lite mer "musclefit" på pikéerna? alltså iaf inte "gubbfit" (dvs typ som en strut) eller den vanliga "streckfit" som är gjorda för folk utan ens lite bredd över rygg och axlar..
På tal om pikétröjor som sitter som skit.. någon som vet nån webshop där det är lite mer "musclefit" på pikéerna? alltså iaf inte "gubbfit" (dvs typ som en strut) eller den vanliga "streckfit" som är gjorda för folk utan ens lite bredd över rygg och axlar..
Abercrombie gör fina pikéer i muscle fit.
Dock är det alltid knep att handla över internet och dessutom måste du betala frakt från staterna + ev. tull.
Lacoste o Tigre (iaf den modellen jag har) har hyffsat muscle fit.
Den med bäst MF jag har är nog Dockers piké. Riktigt prisvärd va den också.
Edit: Polo´s modeller är rätt bra också.
Piké förknippar jag med "tuffa" yrken lite också. Används ofta inom polis- och väktaryrken. Pikéställ är också väl användt av brandmän (blå eller svarta byxor och en fet piké är fan manligt).
du glömde oss som kör glassbil under tuffa yrken. vi använder oss också av piké ibland. och vi är som poliser. fråga Angel
Lacoste o Tigre (iaf den modellen jag har) har hyffsat muscle fit.
Den med bäst MF jag har är nog Dockers piké. Riktigt prisvärd va den också.
Edit: Polo´s modeller är rätt bra också.
Lacoste är långt ifrån Musclefit, dom har ju klassiska franska storlekar och är raka i formen. Men visst spänner dom lite i armarna om man har små storlekar eller stora armar.
Ska man ha den tight (vilket man inte ska) så ska man köpa vanliga bomullspikér, inte merceriserad bomull som det är i Lacoste mfl.
Köp Abercrombie, men tänk på att det är ett av världens mest känds bögmärken just nu. Om du nu inte vill ge ut fel signaler.
Är det bara jag här som går i samma kläder dag ut och dag in?
Du o ja Dajjsector!
Här sjunger jag med!
ManuelIT
2006-11-07, 09:29
fan va grov/bulkad han ser ut på den bilden
mystic[-_-]
2006-11-07, 09:31
fan va grov/bulkad han ser ut på den bilden
Smalfet?
Alexlindgren
2006-11-07, 09:42
Här kommer då dagens
http://hem.bredband.net/alexlindgren/_MG_7862.jpg
http://hem.bredband.net/alexlindgren/_MG_7863.jpg
Filippa K tjocktröja
Grön tight tiger t-shirt
Mörkgråa/svarta levis jeans
Typ allt köpt i barkaby :D
Här kommer då dagens
Filippa K tjocktröja
Grön tight tiger t-shirt
Har du utvecklat en egen pose? Du tenderar att bara visa din högra ansiktshalva.
Slartibartfast
2006-11-07, 09:51
Har du utvecklat en egen pose? Du tenderar att bara visa din högra ansiktshalva.
Som Julio Iglesias. :D
Haha, det bästa är glädjen ditt ansikte utstrålar
Bronkitkorv
2006-11-07, 10:30
Några kommentarer?
Jag undrar vart ditt skägg är ?
Tomte lika med skägg väl ?
Här kommer då dagens
Filippa K tjocktröja
Grön tight tiger t-shirt
Min spontana reaktion är att du antagligen passar bättre i någon annan färg än rosa.
Karl_alfred
2006-11-07, 12:29
Haha, det bästa är glädjen ditt ansikte utstrålar
Viktigt med modellminen vettu!*grr*
Dumleman
2006-11-07, 12:46
Alltså lol till den här tråden :laugh:.
Skall jag också lägga upp dagens outfit eller?
Kanske bäst om bara tjejerna gör det?
Karl_alfred
2006-11-07, 14:17
Skall jag också lägga upp dagens outfit eller?
Kanske bäst om bara tjejerna gör det?
Gör det! Du är nämligen söt.
Här kommer då dagens
[IMG]http://hem.bredband.net/alexlindgren/_MG_7862.jpg[/IM
G]
[IMG]http://hem.bredband.net/alexlindgren/_MG_7863.jpg[/IM
G]
Filippa K tjocktröja
Grön tight tiger t-shirt
får man ge kontruktiv kritik? :D
tycker det ser tamt ut. ingen attityd i klädseln, alldeles för anonymt.
ska du ha en sån där tröja kan du ha en vit skjorta under så kragen sticker ut. vipps 10ggr fräschare.
finns massor man kan göra! fixa ett schysst bälte som synns !
tror ja hamna i fel tråd, trodde det var förbättra min outfit :D aja :P
Alexlindgren
Bara skit i vad alla säger om dina poser eller kläder. Om du är själv nöjd med kläderna och så ska du inte bry dig vad andra säger. Posa hur du vill, låt inte deras kommentarer påverka dig. Onödigt trams bara.
De som kritiserar har ofta själv allvarliga problem med sig själv. Modigt av dig att sätta upp bilder. Fortsätt :thumbup:
Okej här kommer då dagens, tyvärr blev bilderna lite kassa för ja hade lite bråttom. Ganska så tråkigt idag också tyvärr, orkar sällan sminka och snoffsa till mig på vardarna,
Klänningen e från filippa k och jackan tror ja e från HM.
http://img393.imageshack.us/img393/6166/ssl10397il1.jpg
Hmm, halsbandet som iofs inte ens syns skall va en guldig orm och det är köpt i London.
http://img93.imageshack.us/img93/3898/ssl10403os7.jpg
Man får passa på innan snön kommer, skorna är egentligen i mörkblått skinn men dom ser svarta ut..
http://img393.imageshack.us/img393/9407/ssl10411qz5.jpg
Och du menar att mjukisar inte är stiligt? :MrT:
Mjukiskläder är mysigt, hemma ;)
Man klär sig efter humöret inte efter nåt förbestämt :)
hade det varit sant så hade jag klätt mig....naken :D
Fick mina kontors-rääsers idag.
Strömlinjeformade, tystgående, bekväma kanske inte så snabba men gudomligt snygga och framförallt antistatiska.
Angel
Man ser inte hela klänningen :(
Pellefant
2006-11-07, 15:13
Angel
Man ser inte hela klänningen :(
Det var nog för att den är för högt skuren för dina ögon. ;)
Det var nog för att den är för högt skuren för dina ögon. ;)
Ska man visa A så ska man visa B också :D . Det är som att visa endast bröstmusklerna och axlarna på en fysik bild.
Angel: Kladerna ser hafsiga ut och ger ett oseriost intryck, sen dina bilder med konstiga miner gor ju inte saken battre (konstruktiv kritik) men jag ar saker pa att du ar en jattesnall tjej...
Mela: Din stil och pose gor ett intryck av en helmysig tjej som man skratta med. kor pa det :thumbup:
Sissa: Snyggt! Jag far intrycket av att du tar hand om dej och din outfit utstralar en positiv saker look. Ser kvinnligt och halsosamt ut! Av tjejerna har i traden ar det du som far min uppmarksamhet!
Babbet: no comments, vanliga uteklader
Daniiiel
2006-11-07, 15:18
Som Julio Iglesias. :D
Menar du inte Enrique?
Alexlindgren: Du har en normal stil, men den där tröjan får dig att se päronformad ut. En tröja är mer än ett märke. :thumbup:
Alexlindgren
2006-11-07, 16:54
Jo, jag tycker också att det såg lite opersonligt ut faktiskt..min vita skjorta var inte tvättad, annars skulle den åkt på.
Tröjan är lite för stor, den är otvättad så det är fixad sen..
Sedan har jag akut brist på jeans vilket gör att det inte blir vackrare..
Kollo är inte redo för min stil, haha ;)
Kollo är inte redo för min stil, haha ;)
Kolo ser din stil 79272639287 ggr dagligen ;)
Det är därför.
Mela: Din stil och pose gor ett intryck av en helmysig tjej som man skratta med. kor pa det :thumbup:
:love:
Kolo ser din stil 79272639287 ggr dagligen ;)
Det är därför.
No offence, Mela, men din stil är väl inte direkt jätteorginell heller?
No offence, Mela, men din stil är väl inte direkt jätteorginell heller?
Nej. Men det vet jag om också. Jag köper kläder som är billiga och sköna och som sitter bra. Orkar inte punga ut 1000:- på en tröja som resten av folket också har.
mystic[-_-]
2006-11-07, 17:07
Finns det en orginell stil?
Handcuff
2006-11-07, 17:09
Angel: Kladerna ser hafsiga ut och ger ett oseriost intryck, sen dina bilder med konstiga miner gor ju inte saken battre (konstruktiv kritik) men jag ar saker pa att du ar en jattesnall tjej...
Sissa: Snyggt! Jag far intrycket av att du tar hand om dej och din outfit utstralar en positiv saker look. Ser kvinnligt och halsosamt ut! Av tjejerna har i traden ar det du som far min uppmarksamhet!
Babbet: no comments, vanliga uteklader
Äsch! (inte spec mot dig nu adriano). Så typiskt tonårspojkar (fysiskt å mentalt) att tycka att tjejer ALLTID ska vara "snygga" och uppklädda. Är det något fel på en tjej som är naturlig? Omoooooget! (och USCH för osminkade tjejer! ve å fasa.....)
Alex Tycker du ska ha cred för att du är en av få som iaf vågar visa upp dig! Och inget fel på dina kläder heller :thumbup:
Nu hinner jag inte mera...BRTÅTTOM!!!!!!!
jontahontas
2006-11-07, 17:14
Behövs det en originell stil?
Tigerkotten
2006-11-07, 17:16
Har ingen "Dagens Outfit" men jag smyger in me ett kort som är 1år gammalt :D Kostymen är dock ej helt svart som det ser ut på kortet.
Nu kommer ni väl att gnälla som faen på mig :D Är väl inte direkt vardagsklädsel dock.. yeye får duga! :]
Kusin,Syrran,Jag vettifaen va syrran gör med handen sin, ville väl ej att jag skulle gå iväg. Gillar ej kameror :]
http://img490.imageshack.us/img490/1090/s3700539afb4.jpg
Hur gammal är syrran Tito?
OBS! Jag tycker Tito Ortiz är bra nu! :)
']Finns det en orginell stil?
Jag såg den idag, det var iofs misstänkt likt någon som inte fått av sig kostymen sen halloween men orginellt var det i alla fall. :D (Jag tror det var någon som inte hade klätt ut sig men jag är inte säker.)
Tigerkotten
2006-11-07, 17:23
Hur gammal är syrran Tito?
OBS! Jag tycker Tito Ortiz är bra nu! :)
Hon är 29 hands off!! :P Tito rockar o jag vet varför du säger så! FORGET ABOUT IT!!! :p
Senaste Nyåret på bilden, som sagt vanliga kläder har jag ej riktigt tagit kort på mig själv. Kanske kan bli så i framtiden, fast jag bjussar iaf på kort :D
http://img457.imageshack.us/img457/8712/nyrtv6.jpg
mystic[-_-]
2006-11-07, 17:23
Jag såg den idag, det var iofs misstänkt likt någon som inte fått av sig kostymen sen halloween men orginellt var det i alla fall. :D (Jag tror det var någon som inte hade klätt ut sig men jag är inte säker.)
Hälften kjol hälften kostym täckt i tandkräm? Det är orginellt!
Mer bilder på Syrran, mindre på Tito... ;)
JUST KIDDIN' BRO!
YOU LOOK MARVELOUS! :thumbup:
']Hälften kjol hälften kostym täckt i tandkräm? Det är orginellt!
Tandkräm rockar!
Alexlindgren
2006-11-07, 17:32
Btw. Tröjan kostade 200 kr så inget att skryta med :)
Thx!
Btw. Tröjan kostade 200 kr så inget att skryta med :)
Thx!
Filippa K? 200:-?
Hur mkt rea var det på den ? :Virro
Alexlindgren
2006-11-07, 18:41
Filippa K? 200:-?
Hur mkt rea var det på den ? :Virro
Japp, barkaby is the shit!
800kr var vanliga priset, så det får du räkna ut själv, hihi :)
Japp, barkaby is the shit!
800kr var vanliga priset, så det får du räkna ut själv, hihi :)
Fifan.
Jag hitta en Filippa K klänning som var såååååååååååå fin. Men den kostade 1500:- *grr27*
Alexlindgren
2006-11-07, 18:43
Fifan.
Jag hitta en Filippa K klänning som var såååååååååååå fin. Men den kostade 1500:- *grr27*
Ajdå, inte direkt billigt..
Nej är inte en sån som lägger ut överdrivet höga summor på kläder...om inte pappa betalar *rolleyes*.
Muhahahahaha :devil:
Ajdå, inte direkt billigt..
Nej är inte en sån som lägger ut överdrivet höga summor på kläder...om inte pappa betalar *rolleyes*.
Muhahahahaha :devil:
Bah. Jag är skitsnål nuförtiden. Funderar seriöst på att bli stammis på Myrorna :Virro
shadowfire
2006-11-07, 18:46
Har ingen "Dagens Outfit" men jag smyger in me ett kort som är 1år gammalt :D Kostymen är dock ej helt svart som det ser ut på kortet.
Nu kommer ni väl att gnälla som faen på mig :D Är väl inte direkt vardagsklädsel dock.. yeye får duga! :]
Kusin,Syrran,Jag vettifaen va syrran gör med handen sin, ville väl ej att jag skulle gå iväg. Gillar ej kameror :]
syrran! :hbang: :bow:
syrran! :hbang: :bow:
haha stackars Tito... :)
shadowfire
2006-11-07, 18:47
Fick mina kontors-rääsers idag.
Strömlinjeformade, tystgående, bekväma kanske inte så snabba men gudomligt snygga och framförallt antistatiska.
Märke? inköpsställe?
Det där såg optimalt ut. Är de tysta mot golvet med?
shadowfire
2006-11-07, 18:48
haha stackars Tito... :)
Har hon bara vackra ögon och tar minst 50kg i bänk, så friar på studs... sådär ska en kvinna se ut IMO! :thumbup:
Slänger upp hur jag kan se ut en höst/vinter som denna.. alla är saker jag haft på mig nyligen men fotona kan vara äldre...
På väg till en dejt:
http://i34.photobucket.com/albums/d104/pTuz/giiiLarge.jpg
ursäkta strumporna :em:
acne mod dry clean jeans
rl bälte
Hm cashmere tröja
hm piké
archimede pilot klocka
dessa skor (paul smith bunny) bars till: http://i34.photobucket.com/albums/d104/pTuz/DSCN2815Large.jpg
Till en fest för ett tag sedan:
http://i34.photobucket.com/albums/d104/pTuz/DSCN2611Large.jpg
acne mod dry clean jeans igen
hm bälte
esprit pullover
hm skjorta med franska manschetter
mono uddakavaj
ikea vikt servett som substitut för näsduk
manschetter från atlas design
skor från schmoove:
http://www.schmoove-eshop.com/administrer/images/HMANNB0415_1.jpg
Tigerkotten
2006-11-07, 23:53
Gillar första Milkman, hade du kavajen sådär på bild 2?
Gillar första Milkman, hade du kavajen sådär på bild 2?
Med en knapp knäppt? Eller hur menar du? Jag har dragit tillbaka sidorna för jag posar eller nåt sånt :P
Tar för övrigt tacksamt emot all kritik, bra som dålig.
Milkman; Jag gillar också första outfiten men den andra ser lite konstig ut, jeansen och bältet passar inte i mina ögon till den svarta kavajen, manchettskjortan och näsduken. Jag tror det skulle bli snyggare med ett par enfärgade jeans utan slitning, t.ex. svarta, eller ett par kostymbyxor med smalt ben. Bältet är för "jeansigt" och grovt.
Alltsammans blir det lite rörigt, det är ganska många färger. Men det såg säkert bättre ut irl, färgerna fuckas ju dessutom genom kortet.
Milkman
Gillar andra bilden, stilen är lite annorlunda, konservativt på topp, laidback underdelen . najs!
Milkman; Jag gillar också första outfiten men den andra ser lite konstig ut, jeansen och bältet passar inte i mina ögon till den svarta kavajen, manchettskjortan och näsduken. Jag tror det skulle bli snyggare med ett par enfärgade jeans utan slitning, t.ex. svarta, eller ett par kostymbyxor med smalt ben. Bältet är för "jeansigt" och grovt.
Alltsammans blir det lite rörigt, det är ganska många färger. Men det såg säkert bättre ut irl, färgerna fuckas ju dessutom genom kortet.
Fan vad grinig jag låter. Jag tycker att andra outfiten var snygg också, men den kunde varit bättre.
Det är ju grått svart och vitt :confused:
Men ett par nattsvarta jeans hade funkat, dock så blir hela outfiten väldigt mörk då. Ett par rådenim isf. Skärpet vet jag inte riktigt vad jag kan göra åt, har inte så sjukt mkt skärp som är svarta, jag tycker att det bryter rätt bra personligen.
Det är ju grått svart och vitt :confused:
Men ett par nattsvarta jeans hade funkat, dock så blir hela outfiten väldigt mörk då. Ett par rådenim isf. Skärpet vet jag inte riktigt vad jag kan göra åt, har inte så sjukt mkt skärp som är svarta, jag tycker att det bryter rätt bra personligen.
Grått, svart, vitt, grönt/blått (jeansen), och näsduken är "mångfärgad".
Jag tror det såg mindre rörigt ut irl som sagt. Men färgerna har massa olika skiftningar, jeansen ser nästan gröna ut på ena bilden och blåa på den andra, visst är de blå?
Jag tror ett enkelt skärp som är lite "lättare" och inte lika klumpigt hade blivit snyggt till. Lädret ser ganska grovt ut, men det är svårt att se.
Alexlindgren
Bara skit i vad alla säger om dina poser eller kläder. Om du är själv nöjd med kläderna och så ska du inte bry dig vad andra säger. Posa hur du vill, låt inte deras kommentarer påverka dig. Onödigt trams bara.
De som kritiserar har ofta själv allvarliga problem med sig själv. Modigt av dig att sätta upp bilder. Fortsätt :thumbup:
Du har inte missförstått meningen med tråden nu? Han la ju upp fotona för att få en bedömning. Sen så kör han alltid samma pose, så är det bara.
Du har inte missförstått meningen med tråden nu? Han la ju upp fotona för att få en bedömning. Sen så kör han alltid samma pose, så är det bara.
Jag har nog inte varit tillräckligt uppmärksam...
Jag har nog inte varit tillräckligt uppmärksam...
Sorry doesnt cut it! Från och med nu är du uppmärksam och lyssnar på större grabbarna.
Sorry doesnt cut it! Från och med nu är du uppmärksam och lyssnar på större grabbarna.
:Virro :laugh:
http://img183.imageshack.us/img183/8222/melishiv8.jpg
Tricklev
2006-11-08, 10:37
http://img183.imageshack.us/img183/8222/melishiv8.jpg
:kinky:
Vad hade du för min på den bilden egentligen, som var värd att censurera?
Pumpitup
2006-11-08, 11:02
Jag tycker det är lätt att säga om kläder sitter snyggt eller mindre fint på tjejer men däremot så är det grymt svårt att vara konstruktiv i kritiken. Men det beror nog mest på att jag är kille, vet liksom inte vad marknaden har att erbjuda tjejer.
Mela: Vart har du gömt magbältet som är så populärt nuförtiden? ;)
tigerkotten: du har ju inte lagt upp bilder på dagens outfit? ;)
hrm, undrar var nina lätt befinner sig i skrivande stund
den här tråden är ju så mycket nina så det stinker om det *flex*
Tigerkotten
2006-11-08, 12:58
tigerkotten: du har ju inte lagt upp bilder på dagens outfit? ;)
hrm, undrar var nina lätt befinner sig i skrivande stund
den här tråden är ju så mycket nina så det stinker om det *flex*
Nee jag vet, jag sa ju det också :p Men tänkte bättre de än inget alls :D
petersson
2006-11-08, 13:16
Här är min riktiga outfit för dagen
http://img144.imageshack.us/my.php?image=bild178qp2.jpg
Får man gå klädd såhär i samhället? :)
Löjtnant Blank
2006-11-08, 13:21
petersson: Det ser minst sagt hafsigt ut. Hemma är det okej, men ute... nja.
Tricklev
2006-11-08, 13:42
Såhär ser man ut en pösig dag med Johnny Cash spelandes i hörlurarna.
http://img476.imageshack.us/img476/5340/bild44ex0.jpg
Såhär ser man ut en pösig dag med Johnny Cash spelandes i hörlurarna.
http://img476.imageshack.us/img476/5340/bild44ex0.jpg
Bra garderob och vader! *flex*
Pumpitup
2006-11-08, 14:03
Får la ta och lägga upp dagens outfit jag med.
http://i30.photobucket.com/albums/c309/pumpitup2/minout.jpg
Pumpitup
2006-11-08, 14:40
Edit: Lovikavantar är hett!
Ja verkligen, men mest mysiga och varma :)
Den här tråden hade kunnat bli riktigt, riktigt kul. nu blev den bara riktigt, riktigt tråkig.
Den här tråden hade kunnat bli riktigt, riktigt kul. nu blev den bara riktigt, riktigt tråkig.
RENSAD!
Ett femtiotal offtopic och väldigt trista inlägg raderade.
Dacvi borde a) skaffa sig en känsla för humor b) tona ner sig lite om han nu vill kunna fortsätta spamma kollo.
Alla övriga som känner sig manade att diskutera fenomenet forumraggning/kolospamming/killars attityd gentemot tjejer på ett träningsforum är välkomna att göra så, i en egen tråd och under städade former - om dom nu alls är intresserade av att göra nåt konstruktivt och det hela inte BARA handlade om nån slags internetkukmätningstävling.
:thumbup:
RENSAD!
Ett femtiotal offtopic och väldigt trista inlägg raderade.
Dacvi borde a) skaffa sig en känsla för humor b) tona ner sig lite om han nu vill kunna fortsätta spamma kollo.
Alla övriga som känner sig manade att diskutera fenomenet forumraggning/kolospamming/killars attityd gentemot tjejer på ett träningsforum är välkomna att göra så, i en egen tråd och under städade former - om dom nu alls är intresserade av att göra nåt konstruktivt och det hela inte BARA handlade om nån slags internetkukmätningstävling.
:thumbup:
gött...
lite OT nu, men det har ju ändå med ens outfit att göra...
Är svettband ute? Eller är det okej att fortfarande använda svettband? Köpte precis ett svettband modell längre (går nästan upp till armvecket) som är hur skönt som helst, men man undrar ju lite...
Är svettband ute? Eller är det okej att fortfarande använda svettband? Köpte precis ett svettband modell längre (går nästan upp till armvecket) som är hur skönt som helst, men man undrar ju lite...
brukar använda dem som skydd när jag kör kettlebell, perfekt :thumbup: (min kettlebell har en del vassa kanter, eftersom det är ett "handle")
Ok i morse skulle jag försöka föreviga dagens look, vilket var svårare än jag trodde. Alla foton blev typ suddiga. Men vafan.
Eftersom min jacka var tråkig men det kändes fånigt med sommarustyrsel bara så har jag tagit lager för lager. :D
Linne:
http://clara.youthcrew.net/linne.jpg
tröja:
http://clara.youthcrew.net/huva.jpg
jacka:
http://clara.youthcrew.net/jacka.jpg
(gud vad jag är ambitiös)
:kinky:
Vad hade du för min på den bilden egentligen, som var värd att censurera?
Såg döende ut.. typ :P Sjukt trött..haha
Mela: Vart har du gömt magbältet som är så populärt nuförtiden? ;)
Jag ser bara knubbig ut i sånt :(
Om du tränar visst, dom är designade med svettutsöndring i åtanke.
I övrigt nej och har aldrig varit inne bland folk som inte tror att de är rappstjärnor.
Om du tränar visst, dom är designade med svettutsöndring i åtanke.
I övrigt nej och har aldrig varit inne bland folk som inte tror att de är rappstjärnor.
Hum, det var ju... Mer negativt :D Jag använder de främst för att jag 1: Tycker att mina handleder är för små och 2: För att när man spelar bas och svettas så gnids armen mot basen på ett ganska... Oskönt sätt.
Kanske får köpa något annat att ha på handlederna när jag inte har spelning då ;)
Isabella
2006-11-08, 16:23
Dagens kläder...
http://img487.imageshack.us/my.php?image=kk006le0.jpg
Fed Up; Du ser fräsig ut, men skorna och jackan är tråkiga.
sleep is the enemy
2006-11-08, 16:40
Lyssna inte på honom! Du har grym stil! (förutom att skärpet sticker lite i mina ögon)
(skrev "lyssna inte på han" från början eftersom de låter bättre, dock kommer ja ihåg hur du brukar leka grammatik lärare ibland, så ja ändrade...)
Men det var snyggt ändå.
sleep is the enemy
2006-11-08, 17:00
Men det var snyggt ändå.
Nu e de försent för att be om nåd! du får stå ditt kast...
:)
Nu e de försent för att be om nåd! du får stå ditt kast...
:)
Ha ha, tyst.
Ok i morse skulle jag försöka föreviga dagens look, vilket var svårare än jag trodde. Alla foton blev typ suddiga. Men vafan.
Eftersom min jacka var tråkig men det kändes fånigt med sommarustyrsel bara så har jag tagit lager för lager. :D
Linne:
http://clara.youthcrew.net/linne.jpg
:) Du har mina fem tummar upp!
SWETiger
2006-11-08, 17:11
Fed up: Gillar övergången mellan skor och byxor och både linne och tröja är klockrena. Bältets färg tycker jag kunde vara en aningen mer åt det råda hållet för att matcha skorna eller luggen bättre. Jackan fungerar definitive men det ser lite mismatchat ut med tajta jeans och sneakers till en så "vintrig" jacka.
SWETiger
2006-11-08, 17:17
MilkmaN: Gillar den första, riktigt bra matchning av färger och klockan passar perfekt. Skärpet känns en smula överflödigt.
Den andra tycker jag att du kanske borde fixa en slips till med lite färg så att byxorna inte är det enda som lyser upp. Kavajens skärning får den att se lite väl formell ut när den är knäppt men ser säkert bättre ut öppen.
Tigerkotten
2006-11-08, 17:19
Tycker bild 1 o bild 2 var fina Fed_Up, jackan kändes lite fel på något sätt.
Isabella inget fel alls där, var fint. Gillar Orange / Svart kombiation :D Men om du klickar på på "vykortet/gul bild o där det ser ut som ett berg" o sedan klistar in din länk där, så visas bilden din på en gång nästa gång.. :)
Klart de är tråkiga, det är ju vinterkläder!
SWEtiger: Men luggen och sjalen är också rosa ju, plus att jag inte orkade byta skärp(eller luggen är rosaröd typ). Ska man ha baggyjeans på vintern då? Det där är mina vinterskor, de är vattentäta, dubbade och rejäla...Därför jag tog dem idag, för det regnade, tänkte ta rosa skor först.
feeble: tack!!
sleep is...: Duktig ponke!:D
Jackan är typ fyra år gammal eller nåt, men det är svårt att hitta roliga vinterjackor och den funkar så den hänger med än. har en liknande fast röd också.
Eftersom spexiga skor är mitt gebit så får jag bifoga en bild med lite roliga sådana.
Den är från i somras när vi var i Berlin. Det roliga är att jag köpte skorna den här dagen och hade alltså inte matchat efter dem. De i affären blev helt till sig när jag klev in för att prova dem "you didnt find the shoes, the shoes found YOU!".
Var ju tvungen att ta på mig dem direkt och föreviga denna magiska sko-dag!http://clara.youthcrew.net/gul.jpg
Tigerkotten
2006-11-08, 17:43
Okej den där bilden gillade jag inte så mycket :D Dojjorna kan säkert funka, men brallorna tycker jag inte passar till de alls. Kanske ett par ljusa hade varit bättre :] Tycker det känns bara så skumt mixat typ allt :)
O såg nu att du ej hade matchat brallorna etc efter skorna. Men såg vad butiken skrev me.. :)
Okej den där bilden gillade jag inte så mycket :D Dojjorna kan säkert funka, men brallorna tycker jag inte passar till de alls. Kanske ett par ljusa hade varit bättre :] Tycker det känns bara så skumt mixat typ allt :)
Alltså jag gör ju en fånig pose så jag ser ju ut som en clown. Själv gilar jag inte att jag har linnet intoppat. Det ser fånigt ut och framhäver min lilla putmage...
Ljusa jeans gillar jag inte. Det där är mina favvobyxor, de har jag jämt och till allt, i stort sett.
Metal_boy_
2006-11-08, 17:49
Fed Up: Du har skön stil och vågar sticka ut. Man blir glad av alla färger såhär i höstmörkret. Dessutom så har du en grym tatuering. Grym stil helt enkelt.:thumbup:
edit: en jävla massa grym såg jag, haha!
Fed Up: Du har skön stil och vågar sticka ut. Man blir glad av alla färger såhär i höstmörkret. Dessutom så har du en grym tatuering. Grym stil helt enkelt.:thumbup:
Tack!
:( Fed Up: Du har skön stil och vågar sticka ut. Man blir glad av alla färger såhär i höstmörkret. Dessutom så har du en grym tatuering. Grym stil helt enkelt.:thumbup:
*pet* jag är också grym...
Metal_boy_
2006-11-08, 18:09
:(
*pet* jag är också grym...
Man är inte häftig när man lyssnar på hip-hop :D
Man är inte häftig när man lyssnar på hip-hop :D
Jag lyssnar på hiphop. ibland.
Doctor Snuggles
2006-11-08, 18:14
Alltså jag gör ju en fånig pose så jag ser ju ut som en clown. Själv gilar jag inte att jag har linnet intoppat. Det ser fånigt ut och framhäver min lilla putmage...
Ljusa jeans gillar jag inte. Det där är mina favvobyxor, de har jag jämt och till allt, i stort sett.
Äh lite putmage på flickor är sötsexigt.
Inge fel på de byxorna till skorna heller.
Metal_boy_
2006-11-08, 18:15
Jag lyssnar på hiphop. ibland.
Jag kände på mig att det skulle komma :( Men nu har jag redan sagt att du är tuff och allt. Det kan jag ju inte ändra på nu.
Jakten på varma och goa tröjor fortsätter. Behövde nån till så jag köpte en på tradera. Fick den idag. *Nöjd* Lite tråkig färg kanske ser jag nu. Men den duger säkert.
http://i14.tinypic.com/2nl6z6d.jpg
fed up: tyckte allt var sketafint! :thumbup:
Jag kände på mig att det skulle komma :( Men nu har jag redan sagt att du är tuff och allt. Det kan jag ju inte ändra på nu.
Du kan ju säga att jag ser tuff ut, men egentligen är en tönt som ibland lyssnar på hiphop. Men å andra sidan spelar jag ju i ett band som nästan spelar metall, så det borde ju jämna ut sig. :D
Metal_boy_
2006-11-08, 18:33
Du kan ju säga att jag ser tuff ut, men egentligen är en tönt som ibland lyssnar på hiphop. Men å andra sidan spelar jag ju i ett band som nästan spelar metall, så det borde ju jämna ut sig. :D
Jag visste väl att det bodde en hårdrockare under den där flashiga ytan! :D Vad spelar du för instrument??
Jag visste väl att det bodde en hårdrockare under den där flashiga ytan! :D Vad spelar du för instrument??
glittrig bas såklart!
http://myspace-956.vo.llnwd.net/01111/65/95/1111355956_l.jpg
(killen i randigt är vår nya leadsinger!)
(jag lyssnar fakiskt på en hel del som skulle kunna klassas som metal. metalgitarrer=i like)
Herkulez
2006-11-08, 18:36
+1 gillar människor som kör som egem stil. samt ett extra plus för dina tattoos
Samboi shows off dagens outfit:
Jacka, G-Star köpte den i vintras
Jeans, Acne 1½år gamla
T-Shirt, Jack&Jones köpt för ett par veckor sen, strl. S men känns som en Large *screwy*
http://i13.tinypic.com/2ii9361.jpg
Fed Up; Snyggt med skorna linnet o.s.v. Som du sa ser det lite kul ut med instoppat linne.
Sissa; Du ser väldigt kramgo och mysig ut i den tröjan, den sitter snyggt också.
Isabella
2006-11-08, 20:40
Tycker bild 1 o bild 2 var fina Fed_Up, jackan kändes lite fel på något sätt.
Isabella inget fel alls där, var fint. Gillar Orange / Svart kombiation :D Men om du klickar på på "vykortet/gul bild o där det ser ut som ett berg" o sedan klistar in din länk där, så visas bilden din på en gång nästa gång.. :)
tack:)
Slartibartfast
2006-11-08, 20:55
Samboi shows off dagens outfit:
Jacka, G-Star köpte den i vintras
Jeans, Acne 1½år gamla
T-Shirt, Jack&Jones köpt för ett par veckor sen, strl. S men känns som en Large *screwy*
http://i13.tinypic.com/2ii9361.jpg
Jag försöker sluta köpa J&J-t-shirts. Har man på den på krogen t.ex, så ser du fem-sex stycken som har samma t-shirt som du.
Slartibartfast
2006-11-08, 21:00
Menar du inte Enrique?
Nej, Julio.
Han får bara filmas/fotas ur en speciell vinkel.
Pumpitup
2006-11-08, 21:02
Jag försöker sluta köpa J&J-t-shirts. Har man på den på krogen t.ex, så ser du fem-sex stycken som har samma t-shirt som du.
Jag som trodde att du körde med adidas-shortor och joggingskor? :confused:
Slartibartfast
2006-11-08, 21:08
Jag som trodde att du körde med adidas-shortor och joggingskor? :confused:
Nu blir jag lite förundersam. Du vet att det var ett skämt, va? :MrT:
Jag går bara i vindtygsdräkt.
http://www.24hravi.net/images/news_large/56_@_veryttelyasut1.jpg
Pumpitup
2006-11-08, 21:15
Nu blir jag lite förundersam. Du vet att det var ett skämt, va? :MrT:
Jag går bara i vindtygsdräkt.
http://www.24hravi.net/images/news_large/56_@_veryttelyasut1.jpg
Hehe jo det e klart.
Trodde du förstod det med tanke på att 95% som skrivs här i allmänt är ironiska svar *slap*
Pumpitup
2006-11-08, 21:17
Fin klädsel, väldigt lik min stil faktiskt :)
ps. fan vad brun du är! solar du mycket? :) .ds
Konstigt nog har jag aldrig sett nån med samma T-shirt som jag, trots att jag har köpt den från J&J. Beror kanske på att STHLM är så stort och de flesta J&J har olika kläder i sina affärer.
Slartibartfast
2006-11-08, 21:37
Konstigt nog har jag aldrig sett nån med samma T-shirt som jag, trots att jag har köpt den från J&J. Beror kanske på att STHLM är så stort och de flesta J&J har olika kläder i sina affärer.
Aha. Då är det väl lugnt.
Kom inte till Österbotten bara. 50% av killarna här har dendär t-shirten. :D
Aha. Då är det väl lugnt.
Kom inte till Österbotten bara. 50% av killarna här har dendär t-shirten. :D
Haha! mm och den där affären där de har köpt tröjan är nog också den enda som finns i hela Österbotten :D . Nu vet jag iaf att om jag ska till Finland så ska jag inte ha J&J kläder på mig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.