Visa fullständig version : Dagens outfit
Lelle Pelle
2007-06-11, 12:58
Haha. Vad är det som är fjortis med outfiten? :MrT:
Rosa linna med blommor:)Fast jag måste erkänna att jag gillar hur blommorna blir större längst upp på linnet...
Rosa linna med blommor:)Fast jag måste erkänna att jag gillar hur blommorna blir större längst upp på linnet...
ffs.. det är sommar, inte fjortis. *slap* Dyra kläder det här serru :D
http://img510.imageshack.us/img510/1352/img003ln7.jpg
Slartibartfast
2007-06-11, 13:01
Angel, går du ut sådär?
OMG, trosor!
Nu måste jag tvätta ögonen med såpa för att komma till himlen!
Angel, går du ut sådär?
Ibland...
Mela: Fruktansvärt ful stil på senaste bilden. Skärpning.
Angel: Du med. Skärpning.
Litecore
2007-06-11, 13:32
LOL! +1 på den :D
Tigerkotten
2007-06-11, 14:16
Dagens "Ta sig från hemmet till badet"-outfit. Med bikinin under.
Jag ser blekare ut än vad jag är
http://img517.imageshack.us/img517/9422/wiii007fd6.jpg
Mela: Inte fint alls, för mig känns det som något en mor/far skulle klä på sin 10åriga dotter eller så.
Angel: Ja det där förstår jag mig inte på alls, om du nu går ut sådär. Tröjjan eller vad man ska kalla den, kanske kan funka. Men annars tycker jag generellt om man nu inte har en fin mage, ska man inte heller visa den. Mulliga kan ju klä sig så det ser rätt fint ut.
Mela: Inte fint alls, för mig känns det som något en mor/far skulle klä på sin 10åriga dotter eller så.
Angel: Ja det där förstår jag mig inte på alls, om du nu går ut sådär. Tröjjan eller vad man ska kalla den, kanske kan funka. Men annars tycker jag generellt om man nu inte har en fin mage, ska man inte heller visa den. Mulliga kan ju klä sig så det ser rätt fint ut.
OMG it`s on
J.Saarela
2007-06-11, 14:55
OMG it`s on
hahaah
Skulle jag se någon på stan som kom sådär skulle min första tanke vara slampa. Men men, trivs du i det så.
Slartibartfast
2007-06-11, 17:48
Är det disskampanj mot Angel och Mela nu? Lite onödigt, bara för att outfitarna sög.
Förstår inte heller grejen med att bara skriva något taskigt, det räcker ju att skriva att man inte tyckte outfiten var fin om man nu inte klarar av att ge konstruktiv kritik.
qwerty1: Fruktansvärt onödig post. Skärpning.
qwerty1: Igen. Skärpning.
:laugh: :laugh:
Fan vilken rolig tråd....har folk fått solsting idag?
Är det linnet eller är det shortsen eller är det en mix utav dem?
Mela, allvarligt...det är inget fel på kläderna om du bara ska till stranden. Fast dom är ju inget spec. liksom och förtjänar kanske inte några applåder :cool:
Mela, allvarligt...det är inget fel på kläderna om du bara ska till stranden. Fast dom är ju inget spec. liksom och förtjänar kanske inte några applåder :cool:
Tycker att det är helt schyssta sommarsoftkläder. Inget jag skulle ha när jag klär upp mig liksom.
Och Angel kanske skulle ta på ett par shorts eller en kjol innan hon tar kort för att visa upp här :D
Klart jag inte går ut i trosor, vafan. Men däremot kan jag gå runt så hemma. Och jag får visa precis vilken kroppsdel jag vill, även om tigerkotten tycker det är äckligt.
Och Mela är också fin, så det så!
Tigerkotten
2007-06-11, 18:10
Hmms svårt att säga är nog mixen, dock kanske båda plaggen kan funka att mixa med något annat. Men samtidigt så drar nog betyget ned p.g.a att det bilden är rätt "blek" så kanske inte färgerna kommer fram tillräckligt.
Klart jag inte går ut i trosor, vafan. Men däremot kan jag gå runt så hemma. Och jag får visa precis vilken kroppsdel jag vill, även om tigerkotten tycker det är äckligt.
Arighty then!!:thumbup: :)
Tigerkotten
2007-06-11, 18:12
Men pls, gå runt hemma är ju en helt annan femma. Såklart man ska inte bry sig om vad andra tycker då. Du får väl säga att det är enbart klädsen du går runt i hemma då perhaps?
Om du vill ha kommentare på "outfiten" så kanske det är på sin plats att visa upp en komplett outifit?
Hmms svårt att säga är nog mixen, dock kanske båda plaggen kan funka att mixa med något annat. Men samtidigt så drar nog betyget ned p.g.a att det bilden är rätt "blek" så kanske inte färgerna kommer fram tillräckligt.
Bilden är sjukt blek. Jag älskarbåde plaggen även om linnet inte är sådär 100% smickrande på mig eftersom det slutar just där det gör och får mina höft att se ännu bredare ut. Shotsen är mina lovely Billabongshorts och dem älskar jag *cupid*
Mela, shortsen förstör helt tycker jag. Men vem bryr sig om kläder när man ändå ska bada, så kör på bara! :)
Edid: Oooops, smaken är visst som baken. :em: bikini + shorts, eller linne + nåt annat tror jag blir bättre (men orka bry sig).
Men pls, gå runt hemma är ju en helt annan femma. Såklart man ska inte bry sig om vad andra tycker då. Du får väl säga att det är enbart klädsen du går runt i hemma då perhaps?
Du tycker inte att det verkar självklart att Angel inte brukar gå runt med trosor på stan?
Ni är elaka jävlar.
Mela, shortsen förstör helt tycker jag. Men vem bryr sig om kläder när man ändå ska bada, så kör på bara! :)
Edid: Oooops, smaken är visst som baken. :em: bikini + shorts, eller linne + nåt annat tror jag blir bättre (men orka bry sig).
Hade jag varit mer fit så hade jag haft bara bikiniöverdelen och shortsen, men det är elakt mot folk på bussen osv som inte vill se sånt.
Jag är inte så säker på att jag bryr mig vad du säger när det kommer till stil oavsett vad jag hade haft på mig.
Lite svårt att säga med den bilden.
Tycker det ser ut att ha potential att vara rätt snyggt. Men utan något matchande på underdelen tycker inte jag det det går att avgöra.
Och bilden är som vanligt inget vidare. Lite synd, för det såg ut som det skulle kunna bli snyggt.
Tigerkotten
2007-06-11, 18:37
Bilden är sjukt blek. Jag älskarbåde plaggen även om linnet inte är sådär 100% smickrande på mig eftersom det slutar just där det gör och får mina höft att se ännu bredare ut. Shotsen är mina lovely Billabongshorts och dem älskar jag *cupid*
Som jag trodde, som sagt kanske funkar bättre irl. Men man kan ju enbart "bedömma" det man ser ang bilden :]
Jag är inte så säker på att jag bryr mig vad du säger när det kommer till stil oavsett vad jag hade haft på mig.
haha, fortsätt du att ha "loffe" outfiten i dina tankar. Men det var hett hur som helst ;)
Du tycker inte att det verkar självklart att Angel inte brukar gå runt med trosor på stan?
Ni är elaka jävlar.
Vet aldrig med somliga.
Jag tycker att Angel ser het ut på bilden.
Som jag trodde, som sagt kanske funkar bättre irl. Men man kan ju enbart "bedömma" det man ser ang bilden :]
haha, fortsätt du att ha "loffe" outfiten i dina tankar. Men det var hett hur som helst ;)
Ah, bättre IRL.
Men du, loffeoutfiten va inte het, tyvärr. Den slipsen har dödat en del av min hjärna *gah!*
Tigerkotten
2007-06-11, 18:58
Ah, bättre IRL.
Men du, loffeoutfiten va inte het, tyvärr. Den slipsen har dödat en del av min hjärna *gah!*
Tssss, det var hett! Bättre irl säger vi! :D Bara för dig Mela ;>
http://img517.imageshack.us/img517/8110/bild040qi8.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/530/bild041ih2.jpg
Tycker det funkar, sen var det tema grejs som sagt :D Glamour(100% säker) & Glitter(troligen), syrran som fick inbjudan. Men självklart kan man ha kört med något enkelt som vit skjorta, men lite trist det me :] Var nyårs trots allt :]
Okay, det passar temat vilket är :thumbup:
Men hade du klätt dig så en normal festkväll så hade jag funderat ;)
Tigerkotten
2007-06-11, 19:30
Okay, det passar temat vilket är :thumbup:
Men hade du klätt dig så en normal festkväll så hade jag funderat ;)
aww du e så snäll nu ju ;) :kinky: *cupid*
Neeee skulle ej klä mig så normal kväll :] Köpte skjortan samt slipsen enbart för det där :]
Jag tycker att Angel ser het ut på bilden.
Jag håller med dig. *cupid*
LadyInsane
2007-06-11, 22:17
Även om jag inte gillar mönstrena och färgena (klär mig mest i svart, gillar inte färger såmycket) så tycker jag att kläderna sitter smickrande. Du ser fin ut. Dessutom ska dem ändå av ändå...:D
Tröjan känns som en förliten och omvänd korsettop. TYvärr blir den alldeles osmickrande eftersom den är för kort för dig. En heltäckande tröja skulle se finare ut. Men du passar bra i vitt.
Angående trosorna så känns det väldigt bart, fast samtidigt är det varmt ute och vill man så får man.
lite offtopic men nu när ni ändå är inne på angel's figur
outfiten var väl liiiiiite väl extrem och lättklätt, men jag tyckte tröjan var jättefin
håller med den som kommenterade magen, visst... den är väl något bulkad men se det som en oslipad diamant istället
hon har åtminstone brösten, magen och allt annat går åtminstone att göra nånting åt. hade ju varit värre om hon var planka eller vad säger ni?
Tigerkotten
2007-06-11, 23:36
outfiten var väl liiiiiite väl extrem och lättklätt, men jag tyckte tröjan var jättefin
håller med den som kommenterade magen, visst... den är väl något bulkad men se det som en oslipad diamant istället
hon har åtminstone brösten, magen och allt annat går åtminstone att göra nånting åt. hade ju varit värre om hon var planka eller vad säger ni?
Vissa saker går inte riktigt att göra något åt(naturligt), så därför skulle jag inte säga något elakt om nu någon var en "planka" där framme. Visst går ju göra inlägg i bhn och grejs, men det är en helt annan femma.
Så nu tycker jag du e elak Chidde som säger sådan sak, då det finns de som är "plankor". Men även småbröst kan vara fina :]
Snälla lilla tigerkotten....zip it, innan jag lackar ut något alldeles jävligt på dig.
:smash:
Tigerkotten
2007-06-12, 00:07
Snälla lilla tigerkotten....zip it, innan jag lackar ut något alldeles jävligt på dig.
Awwww, blir du upprörd *cry*.
Sa inte ens något taskigt nu, och du lackar ur endå? Skrattretande :) *cupid*
Deceiver85
2007-06-12, 00:29
Du är ju inte direkt mästaren av konstruktiv kritik...
ZHTOHELLAS
2007-06-12, 00:30
Jag tycker det såg både sött och sexigt ut på samma gång :thumbup:
Det är väl inget fel på melas outfit i sig, men bilden är ganska dålig och posen oerhört bajsnödig. En helt vanlig outfit gone bad helt enkelt.
Det händer oss alla, jag har tagit kort på grejer jag sett i spegeln och sedan tänkt: "Vad hände här egentligen?"
As far as angel goes så har hon ju inga kläder på sig och jag avhåller mig därför från kommentarer. Det är inte dagsformstråden :P
Tigerkotten
2007-06-12, 00:57
Du är ju inte direkt mästaren av konstruktiv kritik...
Tycker iofs min kritik var helt okej, var inte så jag skrev något i stil med. FYFAEN HUR DU SER UT!!! Utan jag skrev varför jag tycker på så sätt.
Daniiiel
2007-06-12, 01:26
Tracka inte ner på kottis nu det är väl bra att någon verkligen säger vad de tycker när de inte gillar nått än att bara hålla käften och hurrar för allt snyggt.
Lägger man ut en sådan bild får man räkna med att kunna få både dålig och bra kritik.
Tracka inte ner på kottis nu det är väl bra att någon verkligen säger vad de tycker när de inte gillar nått än att bara hålla käften och hurrar för allt snyggt.
Lägger man ut en sådan bild får man räkna med att kunna få både dålig och bra kritik.
+12
Tråden handlar om kläder. Det är en väldig skillnad jämfört med att håna folk för deras kroppar. Några riktigt vidriga poster togs bort ganska snabbt.
Ja, först säger at att jag inte får ha på mig vad jag vill eftersom jag inte har snygg kropp/mage. Sen påstår du att du får säga något sådant om mig eftersom jag iallfall kan banta? Testa att bara håll käften nästa gång.
mistermr
2007-06-12, 09:19
Chidde, det du skrev är det inte lite opassande?
mvh
machine gun
2007-06-12, 09:30
Angel: Jag tycker att toppen var fin och somrig. Passar bra till solbrännan! Tror den skulle vara snygg till en kort kjol eller ett par korta shorts, gärna i jeans eller någon mörkare färg.
Men har hon bett om att få sin kropp kommenterad? Skärpning för fan.
Frida-Mari
2007-06-12, 09:36
Jag var precis på väg ut med voffsen, kollade forumen snabbt, såg din bild & kände att jag måste visa dej min "ut & gå m hundarna outfit" för dagen ;)
http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/triceps266.jpg
:thumbup:
Jag var precis på väg ut med voffsen, kollade forumen snabbt, såg din bild & kände att jag måste visa dej min "ut & gå m hundarna outfit" för dagen ;)
http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/triceps266.jpg
:thumbup:
Frank Dandy ftw! :hbang:
Jag tycker det såg både sött och sexigt ut på samma gång :thumbup:
*cupid*
Det är väl inget fel på melas outfit i sig, men bilden är ganska dålig och posen oerhört bajsnödig. En helt vanlig outfit gone bad helt enkelt.
Det händer oss alla, jag har tagit kort på grejer jag sett i spegeln och sedan tänkt: "Vad hände här egentligen?"
As far as angel goes så har hon ju inga kläder på sig och jag avhåller mig därför från kommentarer. Det är inte dagsformstråden :P
Bajsnödig? :laugh: wtf.
Tigerkotten
2007-06-12, 10:53
Tråden handlar om kläder. Det är en väldig skillnad jämfört med att håna folk för deras kroppar. Några riktigt vidriga poster togs bort ganska snabbt.
Men har hon bett om att få sin kropp kommenterad? Skärpning för fan.
Självklart handlar tråden om kläder, men ska vi bedömma enbart hur plagget ser ut? Då kan folk sluta ha det på sig, och enbart ha det på en galje. Eller att det nu sitter på en modell. Nu ska vi väl allt trots säga vad man själv tycker om hur det SITTER på personen i fråga, eller hur?
Ja, först säger at att jag inte får ha på mig vad jag vill eftersom jag inte har snygg kropp/mage. Sen påstår du att du får säga något sådant om mig eftersom jag iallfall kan banta? Testa att bara håll käften nästa gång.
Om du nu enbart vill ha positiv kritik av folk, kan du väl säga det nästa gång? Tycker jag inte det är snyggt / sitter bra. Kommer jag säga det (om jag orkar) , självklart kan man vara snuttigull och enbart ge positiv kritik. Samt vara tyst när det är något man inte gillar.
Deceiver85
2007-06-12, 11:39
Självklart handlar tråden om kläder, men ska vi bedömma enbart hur plagget ser ut? Då kan folk sluta ha det på sig, och enbart ha det på en galje. Eller att det nu sitter på en modell. Nu ska vi väl allt trots säga vad man själv tycker om hur det SITTER på personen i fråga, eller hur?
Om du nu enbart vill ha positiv kritik av folk, kan du väl säga det nästa gång? Tycker jag inte det är snyggt / sitter bra. Kommer jag säga det (om jag orkar) , självklart kan man vara snuttigull och enbart ge positiv kritik. Samt vara tyst när det är något man inte gillar.
Regel nr 1 i forumpostning: håll käften ifall du inte har något vettigt att komma med...
Tigerkotten
2007-06-12, 11:47
Regel nr 1 i forumpostning: håll käften ifall du inte har något vettigt att komma med...
Ehhhh huh? Mycket vettigt från mig ;)
Vill du ligga, så kör/fortsätt på pm istället.
Problemet är ju att du och vissa andra sällan ger konstruktiv kritik (vilket inte är samma sak som att bara säga positiva saker) om kläderna utan helt utan anledning börjar kommentera irrelevanta saker som kroppsformen. Kan man inte framföra sina åsikter på ett vettigt sätt ska man hålla kakhålet stängt.
Tigerkotten
2007-06-12, 12:05
Problemet är ju att du och vissa andra sällan ger konstruktiv kritik (vilket inte är samma sak som att bara säga positiva saker) om kläderna utan helt utan anledning börjar kommentera irrelevanta saker som kroppsformen. Kan man inte framföra sina åsikter på ett vettigt sätt ska man hålla kakhålet stängt.
Självklart kan det ibland gå lite till överdrift, det håller jag med om. Även fast jag tycker att det jag sa, inte direkt var fel. Men du tycker att jag kunde valt mina ord annorlunda, fine. Inga problem, du tycker en sak. Jag tycker en annan. Kan lämna det där :)
Självklart kan det ibland gå lite till överdrift, det håller jag med om. Även fast jag tycker att det jag sa, inte direkt var fel. Men du tycker att jag kunde valt mina ord annorlunda, fine. Inga problem, du tycker en sak. Jag tycker en annan. Kan lämna det där :)
Varje gång någon ifrågasätter ditt sätt att ge kritik försvarar du dig med "Men jag tycker att jag har rätt". Det kanske är dags att börja ta åt sig av det folk säger istället? Det blir så tråkig stämning annars.
Eller så kan du bara knipa igen någon gång, du är alltid den första i alla trådar att kommentera folks utseende, men aldrig ser man dig lägga in bilder..! Om det enda du tyckte var att jag hade ful kropp och att jag borde klä mig mera som tjocka gör så hade du väl likagärna kunnat bespara mig den kommentaren och knipit igen eller? Det är inte direkt första gången du säger så om mig så jag liksom förstått att du tycker det.
Tigerkotten
2007-06-12, 12:20
Varje gång någon ifrågasätter ditt sätt att ge kritik försvarar du dig med "Men jag tycker att jag har rätt". Det kanske är dags att börja ta åt sig av det folk säger istället? Det blir så tråkig stämning annars.
Jag tar åt mig om jag tycker det är något vettigt personen ifråga säger, hur tycker du själv jag borde sagt "kritiken" då. Visst är det kanske "trevligare" stämning om det är snuttigull mellan varandra, men samtidigt tycker jag det är trist också. För folk "vågar" inte riktigt säga vad de tycker, för då blir de påhoppade.
-Men ojojoj vad säger du människa, du är ju helt från vettet! *insert name* Du ser fin ut tjejen, kör på! Lyssna inte på honom. You rock :thumbup:
Angel: Jag har lagt upp en outfit tidigare runt mars någon gång, men jag tycker du bara är mera rolig nu. Nu låter det som om ENBART folk som lägger upp bilder, ska få kommentera? Give me a break. Jag tror jag sagt något snäll om dig me, om jag tyckt det sett fint ut. Som sagt, du får köra ditt race hur mycket du vill. Men samtidigt så har min åsikt om hur det ser ut, är du så rädd för kritik så.. Lägg inte upp?
Jag tar åt mig om jag tycker det är något vettigt personen ifråga säger, hur tycker du själv jag borde sagt "kritiken" då. Visst är det kanske "trevligare" stämning om det är snuttigull mellan varandra, men samtidigt tycker jag det är trist också. För folk "vågar" inte riktigt säga vad de tycker, för då blir de påhoppade.
-Men ojojoj vad säger du människa, du är ju helt från vettet! *insert name* Du ser fin ut tjejen, kör på! Lyssna inte på honom. You rock :thumbup:
Vilket låter bäst av "Jag tycker inte den där tröjan var så smickrande för din figur" och "Du är tjock, skyl dig för fan!"?
Det finns alltid mer än ett sätt att skriva saker på, och som jag skrev förut, om du inte kan framföra din kritik på ett schysst sätt så kan du lika gärna knipa. Du verkar fortfarande inte förstå skillnaden mellan konstruktiv kritik och "snuttigull".
Deceiver85
2007-06-12, 12:30
Ehhhh huh? Mycket vettigt från mig ;)
Vill du ligga, så kör/fortsätt på pm istället.
Inte så smart heller att klanka ner på andra när man själv ser ut som en tolvårig sparris...
Tigerkotten
2007-06-12, 12:30
Sa jag inte tidigare att ibland kan det gå till överdrivt? Men som sagt, jag tycker inte det jag sa var "jättefarligt". Men sen tar ju vissa åt sig lite lättare än andra med.
Inte så smart heller att klanka ner på andra när man själv ser ut som en tolvårig sparris...
hahaha, bring it on baby ;)
Sa jag inte tidigare att ibland kan det gå till överdrivt? Men som sagt, jag tycker inte det jag sa var "jättefarligt". Men sen tar ju vissa åt sig lite lättare än andra med.
Jag tror inte någon här har missat att DU inte tyckte det var så farligt, men om du slutar fokusera på dig själv och börjar fundera på hur andra människor reagerar så kanske det blir tydligare. Det står ju klart att folk tar illa upp, så det kanske är bättre att du ändrar på dig istället för att försvara dig.
Ironbabe
2007-06-12, 12:42
För lite outfitar nu tycker jag!
Nu ska jag o lillbabe ut o leka och då ser jag ut så här idag :D
http://img256.imageshack.us/img256/1317/playse6.jpg (http://imageshack.us)
Tigerkotten
2007-06-12, 12:44
Vad jag märkte av vad folk skrev, så var det flera än mig som inte tyckte det var så "farligt". Sen att Angel tog illa upp är en annan sak, men jag tror kanske hon tog extra illa upp p.g.a att det var jag som skrev det med. Men sen sa hon om det är någon hon inte ska ta råd av, var det mig. Eller något i stil med det.
Tror inte Mela tog illa upp speciellt alls av det jag skrev, även fast det var kritik också. (Tröjan såg f.ö mycket snyggare ut när Frida-Marie visade upp den sen, färgerna kom fram bättre).
Ironbabe: Så enkelt, men ack så bra för det. Sitter trevlans på dig me.
Vad jag märkte av vad folk skrev, så var det flera än mig som inte tyckte det var så "farligt". Sen att Angel tog illa upp är en annan sak, men jag tror kanske hon tog extra illa upp p.g.a att det var jag som skrev det med. Men sen sa hon om det är någon hon inte ska ta råd av, var det mig. Eller något i stil med det.
Tror inte Mela tog illa upp speciellt alls av det jag skrev, även fast det var kritik också. (Tröjan såg f.ö mycket snyggare ut när Frida-Marie visade upp den sen, färgerna kom fram bättre).
Vad är det egentligen som är intressant i sammanhanget: Hur du upplever det, eller hur personen som tar illa upp upplever det?
Men nu får det räcka med off topic, jag har i alla fall inget mer att säga.
Kotten, be Angel om ursäkt, erkänn ditt misstag och gå vidare med livet.
]
Jag hade stött på dig i sandlådan. :D
Vamos a la playa! :)
http://img402.imageshack.us/img402/5467/picture598yz0.jpg
Lelle Pelle
2007-06-12, 13:02
Nu kanske ni tycker att jag är en liten sadist eller så, men herregud, så farlig var ju inte kottens kommentar. Om den varit det, så hade väl någon moderator tagit bort den, gett varning osv. Vad jag vet, så har detta inte hänt, alltså är den godkänd. Jag håller med kotten(Inte hans åsikt om Angels kläder, utan det som kommer), kan man inte ta det som skrivs får man ju skriva att man bara vill höra snälla saker.
Ang. Angel kläder så tycker jag om tröjan, men jag vill gärna se ett par byxor/kjol/whatever:)Sen tycker jag även att magen är fin, utan att smöra allt för mycket...
Ironbabe och Nina är tokigt heta.
Rrrrrrrrrrico..
....suuuuuuuuuuuuave. *drool*
Nu kanske ni tycker att jag är en liten sadist eller så, men herregud, så farlig var ju inte kottens kommentar. Om den varit det, så hade väl någon moderator tagit bort den, gett varning osv. Vad jag vet, så har detta inte hänt, alltså är den godkänd. Jag håller med kotten(Inte hans åsikt om Angels kläder, utan det som kommer), kan man inte ta det som skrivs får man ju skriva att man bara vill höra snälla saker.
Det är ändå onödigt att kommentera ens kropp i en tråd där man inte ska göra det. Speciellt om man vet att det är känsligt för just den personen. Lite kan såra, men vissa verkar inte förstå det.
Nina gillar inte färgen på linnet, däremot är shortsen hur coola som helst och du klär upp kläder bra med din hållning.
Tigerkotten
2007-06-12, 13:09
Det är ändå onödigt att kommentera ens kropp i en tråd där man inte ska göra det. Speciellt om man vet att det är känsligt för just den personen. Lite kan såra, men vissa verkar inte förstå det.
Känsligt för den personen? Nej trodde ej hon var överkänslig ang det, eftersom hon trots allt visar upp sig rätt ofta på bilder. Om det e tuttbilder / rumpbilder eller vanliga outfits. Så är det inte precis så att hon aldrig visar upp sig.
Och ang kroppen, som jag sa tidigare. Vissa outfits passar inte direkt in på vissa kroppar tycker jag, det är saker enligt mig man ska tänka på.
Nina: Fina shorts.
Lelle Pelle
2007-06-12, 13:13
Det var väl inte direkt en kroppskommentar, utan en kommentar om att kläderna inte passade på den kroppen. Och om kläderna sitter bra/dåligt hör ju till för bedömning av outfiten. Sen det där som skrevs om att mulliga inte borde visa magen osv kanske var lite att ta i, men jag tycker inte att det är något att hetsa upp sig över. Det räcker ju med att Angel "Report Post" så hade problemet varit ur världen, istället för alla börjar gnälla på kotten för att han berättar sina åsikter.
Känsligt för den personen? Nej trodde ej hon var överkänslig ang det, eftersom hon trots allt visar upp sig rätt ofta på bilder. Om det e tuttbilder / rumpbilder eller vanliga outfits. Så är det inte precis så att hon aldrig visar upp sig.
Och ang kroppen, som jag sa tidigare. Vissa outfits passar inte direkt in på vissa kroppar tycker jag, det är saker enligt mig man ska tänka på.
Nina: Fina shorts.
Hoppas du lär dig någonting utav det här, att människor har känslor och det krävs lite för att såra. Syftar nu på Angel i det här fallet.
Det räcker ju med att Angel "Report Post" så hade problemet varit ur världen, istället för alla börjar gnälla på kotten för att han berättar sina åsikter.
Ibland lättar det trycket bättre att utrrycka sina känslor, om nu hon hade hållt tyst och bara anmält inlägget så skulle hon säkert inte mått bättre av det. Ingen har dött i det här fallet, men kan ändå tänka lite innan man kommenterar andras bilder, sunt förnuft it is.
Rrrrrrrrrrico..
....suuuuuuuuuuuuave. *drool*Det vet du, mannen! :thumbup:
Nina gillar inte färgen på linnet, däremot är shortsen hur coola som helst och du klär upp kläder bra med din hållning.Hade bara det och ett svart som var lite längre. Skulle helst haft ett vitt... Men blått och brunt går välan, tänkte jag.
Nina: Fina shorts.Ironbabe och Nina är tokigt heta.:cool: Tack Pelle & Kotte! :)
mistermr
2007-06-12, 13:38
http://img402.imageshack.us/img402/5467/picture598yz0.jpg
Enkelt, men riktigt snyggt och framförallt fina kurvor!
mvh
Frida-Mari
2007-06-12, 13:55
Nina & Tina: *drool* -As usual *cupid*
Grymt snyggt Nina! Enkelt och sexigt. Tycker att linnet var fint även om, som du säger, det vore lite bättre med ett vitt. Du vet hur man poserar också:D
Deceiver85
2007-06-12, 15:16
http://img256.imageshack.us/img256/1317/playse6.jpg
MILF-varning de luxe, damn :)
Nina,
Fina fisken! Lite mer axlar på det där och du är komplett!
Uppenbarligen ar det dags att paminna om att tradens titel ar "Dagens Outfit" och inte "Rate my fuckability". Foljaktligen kan man, utan att riskera att gora fatala misstag utga fran att den som lagger upp bilder gor det for att visa upp sin outfit och inte primart for att visa upp sin kropp for bedomning. Uppenbarligen finns det nagra stjarnor som har sarskilt stora svarigheter med att forsta detta - de ombedes harmed halla sig i skinnet. Jag sitter pa en extremlangsam uppkoppling i Dallas, sa jag tanker inte agna formiddagen at att plocka bort mindre lyckade diskussioner, men detta inlagg kan ses som en avslutning pa dem. OK?
*Piiiiiiiiiip*
Edit: Ironbabe och Nina, fina kläder :thumbup:
Litecore
2007-06-12, 18:38
Enkelt, men riktigt snyggt och framförallt fina kurvor!
mvh
å hej-kom-och-hjälp-mig! kunde inte sagt det bättre själv! :D
Ironbabe
2007-06-13, 08:39
Ironbabe: Så enkelt, men ack så bra för det. Sitter trevlans på dig me.
Thanx. Till vardags gillar jag den lediga stilen. Enkelt och funktionellt =)
Jag hade stött på dig i sandlådan. :D
Du stöter ju på allt *gah* (om du hade med dig lite kanelbullar så är JAG definitivt inte svårflörtad *skäms*)
Ironbabe och Nina är tokigt heta.
Tackeli tack =)
Nina & Tina: *drool* -As usual *cupid*
Inte lika "dregelframkallande" som dig dock hotbabe!!
MILF-varning de luxe, damn :)
*fniss* Det ska jag hälsa min stora tonårsson som tycker jag är astöntig
*Piiiiiiiiiip*
Edit: Ironbabe och Nina, fina kläder :thumbup:
Tack tjejen! Fin o fin vet jag inte om jag känner mig i den utstyrseln. Mer en vardaglig outfit som funkar bra i sandlådan eller ner till centrum =)
Deceiver85
2007-06-13, 09:01
*fniss* Det ska jag hälsa min stora tonårsson som tycker jag är astöntig
Populäraste mamman i kvarteret? ;)
Kläderna passar dig och dina former, ser enkelt, fräscht och fint (minst sagt) ut.
Här kommer en ny outfit från mig. Det är ändå det tråden går ut på ;) .
Skolavslutning + grillning med klassen efteråt.
Tänkte ha något helt annat först men så upptäckte jag att mina kavajer inte går över gipset. Så jag fick slänga ihop något.
http://img.photobucket.com/albums/v299/SF_RaZoR/13juniA.jpg
Och så solglasögonen på, jag är lite osäker på om jag gillar dom, men jag klarar mig inte utan så dessa får funka tills jag hittar några andra.
http://img.photobucket.com/albums/v299/SF_RaZoR/13juniB.jpg
Tack tjejen! Fin o fin vet jag inte om jag känner mig i den utstyrseln. Mer en vardaglig outfit som funkar bra i sandlådan eller ner till centrum =)
Min första kommentar passade sig tydligen inte och blev raderat...jag tyckte "fint" var mera oskyldigt då :em:
Frida-Mari
2007-06-13, 11:47
-men det är klart att jag ska visa mina "blundrar" oxå :D
Folk som såg mej & doggarna ute idag måste trott att jag var ngn slags "amerikansk patriot/bikerbrud wannabe, ha även i tanken att boxern hade sin amerikanska flagga-scarf & amstaffen sin scarf med flames på ,vet inte riktigt hur jag tänkte innan jag gick ut *asg* :smash: -dock är ju husse halvamerikan så lite rätt att strosa runt "klädda" så har vi ändå *s*(lägg märke till min nya "biker" *s* -bikiniöverdel på andra bilden, fick den i lådan idag dock får underdelen vänta några veckor innan den invigs då den är aningen tajt över gumpen ännu...)
(ursäkta röran vi är mitt uppe i flyttbestyr)
http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/triceps295.jpg
http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/triceps300.jpg
hatework
2007-06-13, 12:01
du blir bara grövre och grövre frida! riktigt grova ben :thumbup:
edit
jäkla klädtråd, CHYSTA JEANS!
Folk som såg mej & doggarna ute idag måste trott att jag var ngn slags "amerikansk patriot/bikerbrud wannabe, ha även i tanken att boxern hade sin amerikanska flagga-scarf & amstaffen sin scarf med flames på ,vet inte riktigt hur jag tänkte innan jag gick ut *asg* :smash: -dock är ju husse halvamerikan så lite rätt att strosa runt "klädda" så har vi ändå *s*(lägg märke till min nya "biker" *s* -bikiniöverdel på andra bilden, fick den i lådan idag dock får underdelen vänta några veckor innan den invigs då den är aningen tajt över gumpen ännu...)
Cool bikini och snygga lår, och du....le lite oftare, du är jättesöt när du gör det!
(vad gäller flytt, jag hjälper er att bära om ni hjälper mig...på fredag :-P)
Fem soolarrr! http://www.aftonbladet.se/bil/0101/15/krog2.jpg
Hur stor har min reservson blivit? :)
Foljaktligen kan man, utan att riskera att gora fatala misstag utga fran att den som lagger upp bilder gor det for att visa upp sin outfit och inte primart for att visa upp sin kropp for bedomning.
Detta är någonting du kommit fram till genom att titta på bilderna? Jag tror att syfte kan variera från person till prson, och hittills tycker jag att de flesta som svarar har varit ganska duktiga på att avläsa vilka som är ute efter det ena resp. det andra.
Cool bikini
håller med, jävligt cool bikini
http://img256.imageshack.us/img256/1317/playse6.jpg (http://imageshack.us)
Lika snygg som vanligt. *cupid*
Men tränar du inte vader? :D
machine gun
2007-06-13, 21:37
Frida-Mari: Supercool bikini, var har du hittat den?
Lady_in_red
2007-06-13, 21:54
(ursäkta röran vi är mitt uppe i flyttbestyr)
http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/triceps295.jpg
http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/triceps300.jpg
Snygg bikini! :hbang:
kvällens
http://i19.tinypic.com/5z1h6cj.jpg
Kvinnligt och snyggt men en aning för kort kjol för min smak till den outfiten.
Andy.da.wohoo
2007-06-16, 19:46
kvällens
Ser bra ut de där!! :thumbup: *cupid*
LadyInsane
2007-06-16, 19:49
kvällens
Det var fint. Men du har ingen kofta i någon annan färg? Känns lite "skola" att härja runt i en brun knäpp-kofta. Tror dessutom att det skulle vara finare med ett par höga, svarta pumps till strumpbyxorna. :)
kvällens
Snyggt! Lite höstiga färger kanske, men idag är det ju fan höst.
Kvinnligt och snyggt men en aning för kort kjol för min smak till den outfiten.
Min kille gnäller också på för kort kjol, jag fattar inte det, kort kjol är generellt skitsnyggt, tycker jag.
LadyInsane
2007-06-16, 19:51
Min kille gnäller också på för kort kjol, jag fattar inte det, kort kjol är generellt skitsnyggt, tycker jag.
Tycker jag med.
Fast det är väl därför han inte vill att hans flickvän ska ha det;)
Jag poängterade ju att jag inte tyckte det passade till just den outfiten - men annars kan det vara snyggt. Beror ju jävligt mycket på vad tjejen har till.
machine gun
2007-06-16, 21:56
Min kille blir svinglad när jag har kort kjol :D Säg åt din kille att han har fel ;)
sissa: Snyggt, men jag håller med LadyInsane om färgen på koftan. Dessutom är den väl lite för kort i ärmarna?
Tycker jag med.
Fast det är väl därför han inte vill att hans flickvän ska ha det;)
Nej för man önskar ju att ens flickvän såg ful ut?
machine gun
2007-06-17, 08:53
Det är ganska vanligt att killar inte vill att andra ska spana in deras brud.
Om man inte är ihop med nån Shrek-wannabee är det nog rätt oundvikligt oavsett outfit.
killar som är rädda för lite konkurrens, det måste ju vara oerhört tilltalande för en tjej att ha en kille som inte vill att man ser bra ut
Snyggt! Lite höstiga färger kanske, men idag är det ju fan höst.
håller med
Känns som om stövlarna borde stå i garderoben över sommarmånaderna.
machine gun
Först undrade jag vad svinglad var för ord dvs med betoning på ng.
Jag är nog fortfarande lite trött
mistermr
2007-06-17, 10:36
kvällens
Oerhört stiligt tycker jag sissa!
Så borde många fler tjejer klä sig tycker jag.
mvh
Min kille blir svinglad när jag har kort kjol :D Säg åt din kille att han har fel ;)
sissa: Snyggt, men jag håller med LadyInsane om färgen på koftan. Dessutom är den väl lite för kort i ärmarna?
jo, jag ser det nu. ungefär allt i min garderob har blivit för litet;)
jo, jag ser det nu. ungefär allt i min garderob har blivit för litet;)
Du har blivit för biffig för garderoben helt enkelt. Join the club I say.. Störande eller hur?
Outfiten såg bra ut och satt bra i övrigt. Stövlarna syntes lite dåligt då men annars så finns inga klagomål (förutom koftans färg!).
Du har blivit för biffig för garderoben helt enkelt.
jo, det är så. *flex*
Guybrush
2007-06-17, 12:39
Jag älskar när min tjej har kort kjol *drool* Låt andra titta, så länge de inte rör *grr27*
Guybrush
2007-06-17, 12:40
kvällens
Is nice :thumbup: Lite korta ärmar kanske som andra har påpekat...
Hockeyplayer
2007-06-17, 14:15
kvällens
Snyggt! :) + kroppen:" ser bra ut, kör hårt!" ;)
måste berömma hållningen också :)
LadyInsane
2007-06-17, 17:25
Vadå måste man ha kort kjol för att vara snygg?*screwy*
Slartibartfast
2007-06-17, 17:41
Sissa, dendär överdelen passar inte med underdelen.
Det här är en outfit som hade passat dig Sissa.
http://annamirjamaria.blogg.se/images/p1070006_1166290979.jpg
Större eller mindre väska tack, den där ser ut som en övervuxen filofax.
LadyInsane
2007-06-17, 17:50
Haha Engla. Fyfan...
Sissa, dendär överdelen passar inte med underdelen.
Okaj. Ser inte jag:)
Gillade nog inte nåt med den outfiten.Men tack ändå:)
Ryska_raketen
2007-06-17, 17:56
Jag tycker Sissa klär sig klockrent bild efter bild :)
Sofia4_4
2007-06-17, 18:10
Är det meningen att man ska kommentera folks outfit här eller vill man bara visa sina kläder för dagen?
Är det meningen att man ska kommentera folks outfit här eller vill man bara visa sina kläder för dagen?
Bägge delar, såklart!
Både och är väl tanken - folk visar upp det dom tänker ha på sig och andra kommer med tips och synpunkter.
Både och är väl tanken - folk visar upp det dom tänker ha på sig och andra kommer med tips och synpunkter.
jag tror det är både och
Såhär skrev Angel, som skapat tråden, i första inlägget iallafall:
"Meningen är att man skall lägga upp en bild på sin outfit för att få feedback, typ."
http://img144.imageshack.us/img144/7407/img018wr9.jpg
Byxor: Ellos
Linne: Monki
Halsband: Asos
Angel, förstår inte byxorna
dom ser ut som långkallingar.
Linnet vet jag inte riktigt heller
Halsbandet var snyggt
Träningsbyxor, slutar nedanför knäna, väldigt sköna.
Angel, det är dags för dig att leta upp självutlösaren på din kamera! Den finns där!
Jag gillar linnet, för övrigt.
Granatgiraffen
2007-06-19, 20:56
Roligt super mario-linne! Roligt=bra.
Roligt super mario-linne! Roligt=bra.
Super mario? Var? Måste vara en bana jag inte spelat.
Angel, det är dags för dig att leta upp självutlösaren på din kamera! Den finns där!
+ 1 som fan
man får ingen bra bild av hur kläderna/outfiten ser ut
linnet såg lite roligt ut. gillar det nog inte till brallorna dock.
Jag gillar linnet, för övrigt.
Kameran är på lagning. Detta är med mobilen
Granatgiraffen
2007-06-19, 21:01
Super mario? Var? Måste vara en bana jag inte spelat.
Det är den hemliga banan!
Nä, fick mest lite vibbar av molnen på linnet. :hbang:
Hade faktiskt det här på mig idag både på anställningsintervjun och Fullmäktigesammanträdet...och den 3timmars långa bussresan däremellan.
Kändes som att jag passade in bättre på båda ställerna, även om många i fullmäktige ser ut som ufon.
På fötterna ett par vanliga svarta pumps i lack.
http://i19.tinypic.com/68gw5xi.jpg
http://i17.tinypic.com/4ucxsmd.jpg
LadyInsane
2007-06-19, 21:38
Hade faktiskt det här på mig idag både på anställningsintervjun och Fullmäktigesammanträdet...och den 3timmars långa bussresan däremellan.
Kändes som att jag passade in bättre på båda ställerna, även om många i fullmäktige ser ut som ufon.
Det var riktigt fint. Tycker annars att sådana västar brukar sitta förjävligt, men den där är verkligen bra till din kropp.
Veeeery Najs!:naughty:
Mycket klädsamt! Köp genast den vita och kritstrecksrandiga på ellos. Du är ju gjord för väst, tös!
Det var riktigt fint. Tycker annars att sådana västar brukar sitta förjävligt, men den där är verkligen bra till din kropp.
Veeeery Najs!:naughty:
You + me + a cup of tea, aight? ;D
Mycket klädsamt! Köp genast den vita och kritstrecksrandiga på ellos. Du är ju gjord för väst, tös!
Men jag vill prova skiten först, så jag vägrar webshopar. Gud vad kläder jag fått ge bort pga detta påfund. :em:
LadyInsane
2007-06-19, 21:50
Whatever floats your boat honey;)
Men jag vill prova skiten först, så jag vägrar webshopar. Gud vad kläder jag fått ge bort pga detta påfund. :em:
Ja, jag vet, jag är också sån, men de är ju såpass billiga att man kan kosta på sig att skicka tillbaka om de inte passar/slänga dem/spara och hoppas på bättre tider.
Ja, jag vet, jag är också sån, men de är ju såpass billiga att man kan kosta på sig att skicka tillbaka om de inte passar/slänga dem/spara och hoppas på bättre tider.
Ska kolla Cassels osv. De är billiga på såntdär, köpt kavajer där innan, som jag spräckt på fyllan osv. Man kan avverka ett par liksom.
Lövbiffen
2007-06-19, 22:04
Snyggt, men nedersta knappen på västen ska vara "oknäppt" :thumbup:
Tycker inte jag. Jag tycker det var snyggt sådär.
Deceiver85
2007-06-19, 22:12
En slips under det där, och you can have me! Skitsnyggt!
OMG kolla på fyran nu på gwen stefani (hon kommer mellan varje uppträdande), så hot i slips.*drool*
snyggt mela!:thumbup:
tack :)
Ser inte det helsuspekt ut?
Slips? Och tshirt? eh..
btw? Får jag dig då är det bäst att låta bli ;)
På fötterna ett par vanliga svarta pumps i lack.]
Riktigt snyggt! :) Sexy yet sofisticated =)
tack :)
Ser inte det helsuspekt ut?
Slips? Och tshirt? eh..
btw? Får jag dig då är det bäst att låta bli ;)
Haha :thumbup:
Slartibartfast
2007-06-20, 06:50
Mela får till en bra outfit! :thumbup:
Bra ass också!
Stenberg
2007-06-20, 07:36
Mela får till en bra outfit! :thumbup:
Bra ass också!
+1
AFanatic
2007-06-20, 14:42
mela: Nice! Vetdu va? Jag har en vit sådan halterneckväst och tja ett par vita "kostym"byxor. :D
Mycket bra Melish!
Bästa outfiten du någonsin visat upp. Passar du mycket bra i och utstyrseln i sig passar till det mesta.
Mycket bättre än den här kreationen imho
http://img513.imageshack.us/img513/5711/clothes006kk3.jpg
Fortsätt med den propra kostym-stilen med väst som går hem i de flesta tillställningar.
gladiatorerna1
2007-06-20, 14:54
Mycket bra Melish!
Bästa outfiten du någonsin visat upp. Passar du mycket bra i och utstyrseln i sig passar till det mesta.
Mycket bättre än den här kreationen imho
http://img513.imageshack.us/img513/5711/clothes006kk3.jpg
Fortsätt med den propra kostym-stilen med väst som går hem i de flesta tillställningar.
instämmer
Som natt och dag mellan bilderna :thumbup:
Ser ut att skilja typ 10kg mellan bilderna :D
Mela gör succé. Attentionhoen is happy :Virro
Behöver mer kostymbyxor typ..idag helst. Moste ha po jopet!
Så det blir prio ett så får västar osv komma senare isf.
AFanatic
2007-06-21, 21:37
Lite laid back men ändå inte helt slappt idag. Jeansen är förresten helt nya. Hur sköna som helst och fynd på rea (halva priset, men ändå helt nyinkomna).
http://img511.imageshack.us/img511/8182/picture128cb2.jpg
*popcorn*
kanonsnyggt afan! i like!:thumbup:
AFan, den stilen passar dig bra och en snygg pose där gör inte den sämre.
Värsta sommar GüzzEn Jue,, FINT AFanatic
Gjorde ett försök för att se om jag kunde pull off en "Mela" idag. Det kunde jag inte. Fult som fuck. Tillbaka till myskläderna!!
http://img480.imageshack.us/img480/6357/img028tp8.jpg
Gjorde ett försök för att se om jag kunde pull off en "Mela" idag. Det kunde jag inte. Fult som fuck. Tillbaka till myskläderna!!
Haha. Jisses.
Tur att alla inte passar i samma typ av kläder ;)
Annars tror jag att du skulle kunna klä i jeans & skjorta kanske?
För stora tuttar för skjorta, och jag gillar inte jeans
Löjtnant Blank
2007-06-21, 22:22
Konstiga fickor på de där byxorna.
För stora tuttar för skjorta, och jag gillar inte jeans
Ah. men jeans är nice, en jeansrumpa är ju något av det sexigaste som finns.
Ah. men jeans är nice, en jeansrumpa är ju något av det sexigaste som finns.
om jeansen sitter bra*rolleyes*
om jeansen sitter bra*rolleyes*
Det gäller väl alla kläder :D
Deceiver85
2007-06-21, 23:29
Lyssna på BQ! De där boobsen är som gjorda för V-ringade klänningar!
BQ: Ush ja blir helt rörd/generad när du säger sådär fina saker ju. *skäms*
Lite laid back men ändå inte helt slappt idag. Jeansen är förresten helt nya. Hur sköna som helst och fynd på rea (halva priset, men ändå helt nyinkomna).
*popcorn*
Ja, den är inte fullt lika ful som din förra. :)
*popcorn*
Snyggt :thumbup:
Angel skulle vilja se ett par tighta jeans och något vanligt linne/tröja på dig.
AFanatic
2007-06-22, 09:51
kanonsnyggt afan! i like!:thumbup:
Tack tjejen. =)
AFan, den stilen passar dig bra och en snygg pose där gör inte den sämre.
Coolt att du kan se det. Eller ja just det...du spottade väl mig på MTGP. :D
Värsta sommar GüzzEn Jue,, FINT AFanatic
Tihi. Fnizzor. Tack!
Ja, den är inte fullt lika ful som din förra. :)
Tyst mä däj!
Snyggt :thumbup:
Tackar!
*popcorn*
Jag hade velat se ett par vita ballerinaskor till det där istället, så hade det varit toppen! Adidassneakersen ser inte illa ut, men det är ngt visst med tjejer och ballerinaskor imho. Annars kanon som sagt :thumbup:
Haha sicken fetish du har Kimba, ballerinaskor...
Ser mkt bra ut Afan! :thumbup:
Lite kombination sportig och casual överdel.
Idag vare fint bågeväder!
Triumph Bonneville Black (Mc varuhuset)
Arai Viper Sinister Hjälm (Mc varuhuset)
Skinpaj (Second hand)
Levi's Jeans (NYC)
Adidas pjuck (Intersport)
T-Shirt (Carlings)
http://img261.imageshack.us/img261/1534/motnoheadjf8.jpg
Ironbabe
2007-06-26, 09:23
Woho..het, het, het! För mig funkar adidasdojorna perfekt till det där :D Snygg tröja och jeans! Känns extra bra när man gjort ett fynd oxå :thumbup:
Idag vare fint bågeväder!
Triumph Bonneville Black (Mc varuhuset)
Arai Viper Sinister Hjälm (Mc varuhuset)
Skinpaj (Second hand)
Levi's Jeans (NYC)
Adidas pjuck (Intersport)
T-Shirt (Carlings)
http://img261.imageshack.us/img261/1534/motnoheadjf8.jpg
Cool hoj, men du borde ha bättre skyddskläder när du kör, även om man itne ser lika tuff ut. Det är inte så tufft att typ bli förlamad för livet eller skrapa bort all huden från benen eller dylikt. Jag hoppas du åtminstone har ryggskydd under, sen borde du ha rejäla stövlar och handskar också, det är mitt minimikrav.*morsa*
Slartibartfast
2007-06-26, 09:45
Det är inte så tufft att typ bli förlamad för livet eller skrapa bort all huden från benen eller dylikt.
Farsan körde omkull i 110 i en lång kurva en gång i sin ungdom. Han hade bara jeans som man sedan fick blöta loss ur skinnet.
Cool hoj, men du borde ha bättre skyddskläder när du kör, även om man itne ser lika tuff ut. Det är inte så tufft att typ bli förlamad för livet eller skrapa bort all huden från benen eller dylikt. Jag hoppas du åtminstone har ryggskydd under, sen borde du ha rejäla stövlar och handskar också, det är mitt minimikrav.*morsa*
Don't you worry.
Jag är ganska försiktig av mig. Jag har hela kittet på mig i vanliga fall men idag var det så fint väder så jag bestämde mig för att skippa essingeleden ta vägen genom stantill jobbet. Dvs crusingfart och ej över 50.
Handskar och ryggskydd har jag alltid såklart:)
I vanliga fall har jag goretex jacka med inbyggda skydd, ryggskydd, buff, goretexbrallor med skydd feta boots och feta handskar.
AFanatic
2007-06-26, 10:11
Jag hade velat se ett par vita ballerinaskor till det där istället, så hade det varit toppen! Adidassneakersen ser inte illa ut, men det är ngt visst med tjejer och ballerinaskor imho. Annars kanon som sagt
Jag har letat efter en typ av ballerinasko hela våren, men jag hittar inte sådana jag vill ha. Egentligen gillar jag inte de traditionella ballerinaskorna, men jag har blivit lite hjärntvättad när man ser dem överallt. Det finns iaf en variant som är mer åt classy-hållet, och får jag nys om sådana så blir det nog ett köp.
Haha sicken fetish du har Kimba, ballerinaskor...
Ser mkt bra ut Afan!
Lite kombination sportig och casual överdel.
Tack. Who's da man - you da man!
Woho..het, het, het! För mig funkar adidasdojorna perfekt till det där :D Snygg tröja och jeans! Känns extra bra när man gjort ett fynd oxå :thumbup:
Tack tjejen! Ja för mig med haha. :thumbup: Fynd är aldrig fel, för då kan man leta fler fynd. :D
http://static.pici.se/pictures/tNYyiiTNt.jpg
hm, hm, lvc, adidas SS.
Tigerkotten
2007-07-01, 20:17
varför göra bilden svartvit?
Jag tyckte inte toppen satt så dåligt på dig
svårt att se när du håller armen så där
ser lite stor ut kanske.
men med ett par jeans till det där.
Annars är banditens tips bra, en v-ringad klänning med tyg som är tungt så den visar dina former
varför göra bilden svartvit?
myspace?
Don't you worry.
Jag är ganska försiktig av mig. Jag har hela kittet på mig i vanliga fall men idag var det så fint väder så jag bestämde mig för att skippa essingeleden ta vägen genom stantill jobbet. Dvs crusingfart och ej över 50.
Handskar och ryggskydd har jag alltid såklart:)
I vanliga fall har jag goretex jacka med inbyggda skydd, ryggskydd, buff, goretexbrallor med skydd feta boots och feta handskar.
Bra. Isåfall kan jag säga att skinnpajen var tuff. Kände mycket åttitalstuffing, på ett bra sätt. Tyvärr har jag ingen bild på den här datorn på mig i mitt tuffa skinnställ.
(min kille kör också triumph)
Tigerkotten & Mela:
Bilden sög från början, mörk, fick fiffla me kontraster blev färgig. Gjorde den svartvit för att få fram kontraster så skärpet skulle ses and so on...
( Not for myspace :D )
Har varit på Gotland i några dagar, pappa hade kameran i högsta hugg så kan likaväl bjuda på några outfits
http://img2.putfile.com/thumb/7/18219434351.jpg
Första dagen: Jacka från Gant, Brillor från HM, Övertröja från Ben Sherman, Nån random t-shirt med krage under denna, Ralph Lauren shorts, Skor från Bikkemberg
http://img2.putfile.com/thumb/7/18219434395.jpg
Andra dagen bild 1: Röda badshorts från HM
http://img2.putfile.com/thumb/7/18219434313.jpg
Andra dagen bild 2: Ben Sherman övertröja, Skjorta från Ralph Lauren, Chinos från Zara
http://img2.putfile.com/thumb/7/18219434397.jpg
Tredje och sista dagen: Brillor från HM, Dubbelknäppt cardigan från Bruuns Bazaar, Skräddarsydd skjorta från La Chemiserie..., och chinos från Zara, skor från Bikkemberg
Som ni märker blev det en hel del återanvändning, orkade ju inte packa hur mycket som helst...
Kommentera gärna!
MVH Anders
För korta shorts! Gubbvarning.
Dalle, chinos känns lite tveksamt men annars verkar du ha en bra komponerad stil, skönt att du kan varva rena märkesplagg med H&M.
shortsen på första bilden var lite små ghey, annars var din stil helt okej :)
Dalle, chinos känns lite tveksamt men annars verkar du ha en bra komponerad stil, skönt att du kan varva rena märkesplagg med H&M.
Chinos och både snyggt och "rätt", skönt att det är tillåtet igen så att man kan varva med de eviga jeansen.
Chinos och både snyggt och "rätt", skönt att det är tillåtet igen så att man kan varva med de eviga jeansen.
Bara för att de är "rätt" igen gör det dem inte automatiskt snygga, har man däremot haft en ofantlig lust att klä sig i chinos men avstått då det ansetts vara lite väl mycket Dressman-Bertil 54 förstår jag att man gör glädjeskutt! :)
Bara för att de är "rätt" igen gör det dem inte automatiskt snygga, har man däremot haft en ofantlig lust att klä sig i chinos men avstått då det ansetts vara lite väl mycket Dressman-Bertil 54 förstår jag att man gör glädjeskutt! :)
:)
Haha! :P
Jo jag håller med, chinos är helt klart gubbvarning, men tycker ändå att det kan vara rätt najs i vissa outfits, huvudanledningarna till varför jag väljer chinos istället för jeans är dels för att chinos funkar bättre om man ska gå till restaurang då de är mer dressade än jeans, och dels att chinos är så brutalt mycket skönare att ha på sig än jeans. Chinos är typ viktlösa och sjukt mjuka, känns ju som att gå runt i mjukisbyxor typ...
Men du kan nog ha rätt, byxorna ser mer "naturliga" ut på en 50+ gubbe med grått hår än på mig...
Dalle: Nej, jag tycker shortsen var fina. Det enda jag verkligen inte gillade var ralph lauren-skjortan som i mina ögon är för stor och pösig och dessutom så klyschigt bratig. På de andra bilderna har du en lite personlig brat-stil, mer klassisk stil än modern brat, som man säger så, och det gillar jag. Gillar särskilt den sista bilden.
Ang. chinos så tycker jag inte vem som helst som är 20 kan pull it off, men det kan du. Det är skitfult om man har typ huvatröja till, ska man köra på chinos så får man köra hela vägen, liksom.
Dalle: Nej, jag tycker shortsen var fina. Det enda jag verkligen inte gillade var ralph lauren-skjortan som i mina ögon är för stor och pösig och dessutom så klyschigt bratig. På de andra bilderna har du en lite personlig brat-stil, mer klassisk stil än modern brat, som man säger så, och det gillar jag. Gillar särskilt den sista bilden.
Ang. chinos så tycker jag inte vem som helst som är 20 kan pull it off, men det kan du. Det är skitfult om man har typ huvatröja till, ska man köra på chinos så får man köra hela vägen, liksom.
Tackar!
Ok Ralph Lauren skjortan kanske är lite mycket "Sainttropez-Sandhamn-Båstad-Stureplan"-stilen men tycker faktiskt att faktum kvarstår att den är snygg, trots att den är använd av brats världen över :P
Tur att någon räddade min bild med shortsen då iaf :P
Jag tycker att snygga chinos är en schysst mellanbyxa (naturligtvis finns det fasansfullt fula modeller också). Vad har ni som dissar chinos på er när ni går någonstans där blåjeans inte är OK och kostymbyxor kanske känns lite för uppklätt?
Tackar!
Ok Ralph Lauren skjortan kanske är lite mycket "Sainttropez-Sandhamn-Båstad-Stureplan"-stilen men tycker faktiskt att faktum kvarstår att den är snygg, trots att den är använd av brats världen över :P
Tur att någon räddade min bild med shortsen då iaf :P
Alltså, ska man ha skjortan utanpå och inget över vill jag se lite mer tight modell, som den under ser snyggare ut. Den där skulle passa bättre under en mörk kavaj eller nåt. Ah, jag vet inte, jag gillar den bara inte, den ser lite slafsig ut i passformen.
Jag tycker du ska köra hårt på din klassiska bratstil, trilla inte ner i rosa-ralph lauren-skjorta-och-vit-loafers-träsket(menar inte att denna skjorta nödvändigtvis petar ner dig där, bara en allmän varning/uppmaning/nåt)!:thumbup:
Jag tycker att snygga chinos är en schysst mellanbyxa (naturligtvis finns det fasansfullt fula modeller också). Vad har ni som dissar chinos på er när ni går någonstans där blåjeans inte är OK och kostymbyxor kanske känns lite för uppklätt?
Det finns ju självkart mellanting mellan jeans och kostymbyxor, själv har jag ett par svarta Filippa K-byxor som är lite tightare än chinos och utan pressveck.
Sen tycker jag att det ändå oftast funkar med antingen jeans eller kostymbyxor, det är ju vad man kombinerar dessa med som är avgörande, en snygg skjorta och kavaj till ett par jeans kan vara hur snyggt som helst och passar till många tillfällen då man ska vara "finklädd".
Vad har ni som dissar chinos på er när ni går någonstans där blåjeans inte är OK och kostymbyxor kanske känns lite för uppklätt?
Finns andra färger på jeans än just blå ;-)
Finns andra färger på jeans än just blå ;-)
faktum kvarstår!
Jag tycker också att chinos är helt okej.
redbrigade
2007-07-03, 15:46
chinos är grymt och det ska vara dickies annars är det inte värt att ha,,vatos locos style med ett vit linne och en kortärmad shorta
chinos är grymt och det ska vara dickies annars är det inte värt att ha,,vatos locos style med ett vit linne och en kortärmad shorta
Filippa K och Vailent har 2 skitnice modeller också, om man har anorektikerben. ;)
Litecore
2007-07-05, 14:28
dagens outfit, lite casual-uppklädd :)
Acne, tunn v-ringad longsleeve
Selected, Vit Polyester/Bommulsskjorta
Levis Engineered Jeans i en ljus tvätt
+
"Tiger" fejkskärp köpt för typ 50 kr i Alanya
http://img.photobucket.com/albums/v335/Litecore/dressed.jpg
hade gärna ändrat färger och ljus i bilden men paint har en
aning begränsade möjligheter för efterbehandling, tyvärr :D
Filippa K och Vailent har 2 skitnice modeller också, om man har anorektikerben. ;)
Morris och stuk har sjyssta också.
När jag får min lön skall jag köpa ett par och matcha det snyggt med en ljusblå skjorta och stoppa ner bilden i halsen på alla tvivlare :)
Alexlindgren
2007-07-05, 14:58
+
Har haft sånt skärp också :D
Tappade bort det dock..passade i den outfiten. Försök lägg till något färgglatt, typ skor, strumpor, sjal, vad som helst! Bra annars :)
+
Hm.. förslitna, ljusa jeans känns lite... jag vet inte, aldrig fallit mig i smaken.
Skjortkragarna bör imho stoppas in innanför kragen, ser helt galet ut annars.
Sen är jag inget fan av skärp med märkesemblem.. :/
Men ett par mörkare jeans, kragarna instoppade, stilrent brunt skärp och ett par bruna skor, kanske loafers, det vore ngt! No offence, just my 5 cent..
Bra bränna dock!
Litecore
2007-07-05, 15:58
Hm.. förslitna, ljusa jeans känns lite... jag vet inte, aldrig fallit mig i smaken.
Skjortkragarna bör imho stoppas in innanför kragen, ser helt galet ut annars.
Sen är jag inget fan av skärp med märkesemblem.. :/
Men ett par mörkare jeans, kragarna instoppade, stilrent brunt skärp och ett par bruna skor, kanske loafers, det vore ngt! No offence, just my 5 cent..
Bra bränna dock!
jeansen är faktiskt inte förslitna alls utan blekare till färgen på vissta ställen.
framsidan av låren/fickorna och knapparna i gylfen har jag gjort själv med ett
sandpapper och med hjälp av min mobiltelefon och smartcaze under lång tid ;P
känns som om du och jag har rakt motsatta åsikter om snygga kläder ;)
försöker ge lite mer streetkänsla till kläder jag inte har på mig så ofta.
bruna skor och skärp hittar inte in i min garderob än på många år
feta sneakers, crispy whites och ghettostyle for life baby! :hbang:
-
EDIT: vad det gäller brännan är jag född med den :]
Ett litet besök i Skara.
http://img131.imageshack.us/img131/8707/img0808we1.jpg (http://imageshack.us)
Litecore
2007-07-05, 18:36
byggartumme & piké funkar alltid. ser ut att passa bra :)
Skjortkragar skall för övrigt INTE stoppas innanför en proper tröja, det kan se helt sjukt ut vill jag lova.
Litecore, tröjan såg lite tråkig ut men ljuset är dåligt också så det kan vara ögonen som spelar spratt.
+
Svennigt/turkigt, tyvärr =/
Kan kläder både vara svenniga samt turkiga på en och samma gång? :D
Skjortkragar skall för övrigt INTE stoppas innanför en proper tröja, det kan se helt sjukt ut vill jag lova.
VIK HÄDAN! Skjortkragar som sprätter åt alla världens håll är lika stort no-no som instoppade byxor i strumpor. :P
Något sånt.
X-Change
2007-07-05, 20:46
Har varit på Gotland i några dagar, pappa hade kameran i högsta hugg så kan likaväl bjuda på några outfits
http://img2.putfile.com/thumb/7/18219434351.jpg
Första dagen: Jacka från Gant, Brillor från HM, Övertröja från Ben Sherman, Nån random t-shirt med krage under denna, Ralph Lauren shorts, Skor från Bikkemberg
http://img2.putfile.com/thumb/7/18219434395.jpg
Andra dagen bild 1: Röda badshorts från HM
http://img2.putfile.com/thumb/7/18219434313.jpg
Andra dagen bild 2: Ben Sherman övertröja, Skjorta från Ralph Lauren, Chinos från Zara
http://img2.putfile.com/thumb/7/18219434397.jpg
Tredje och sista dagen: Brillor från HM, Dubbelknäppt cardigan från Bruuns Bazaar, Skräddarsydd skjorta från La Chemiserie..., och chinos från Zara, skor från Bikkemberg
Som ni märker blev det en hel del återanvändning, orkade ju inte packa hur mycket som helst...
Kommentera gärna!
MVH Anders
Tredje bilden var bäst. Snygga skjortor som sitter bra. Men byt pose (för guds skull), våga posera utan att han händerna i byxfickorna! ;)
VIK HÄDAN! Skjortkragar som sprätter åt alla världens håll är lika stort no-no som instoppade byxor i strumpor. :P
+ sju miljoner. Ännu värre är det när folk gör ghetto-maffia style till kavajen och sportar kragen utanför. Horribelt.
Eller om man FÄLLER UPP KRAGEN. Jag måste kräkas i närmsta buske när jag sre folk som har det.
Något sånt.
HÄDARE! Skjortkragar skall utanför! I shall smite thee with a herring and call upon you the knights who say.... NI!
Ok vi kan komma överens om att vi har skilda åsikter på detta. ;)
Litecore
2007-07-05, 21:25
Rahf & Litecore vs. Kimball & MilkmaN :D
-
sen får Grisen gärna förklara lite bättre hur han menar innan jag tar illa upp..
+ sju miljoner. Ännu värre är det när folk gör ghetto-maffia style till kavajen och sportar kragen utanför. Horribelt.
Eller om man FÄLLER UPP KRAGEN. Jag måste kräkas i närmsta buske när jag sre folk som har det.
Skjortkrage skall inte utanför kavajen, aldrig. Kragen ska heller inte upp om man har kavaj, det kallas dålig stil och jag har aldrig sett någon som gjort det heller.
Har man däremot bara skjorta så kan man med fördel dra upp kragen om stilen som helhet blir bra.
Litecore
2007-07-05, 21:33
Skjortkrage skall inte utanför kavajen, aldrig. Kragen ska heller inte upp om man har kavaj, det kallas dålig stil och jag har aldrig sett någon som gjort det heller.
[...]
http://www.sg.hu/kep/2003_05/0520gta17.jpg
Har man däremot bara skjorta så kan man med fördel dra upp kragen om stilen som helhet blir bra.
NÄE! VET DU VAD! Nu går jag och gråter i ett hörn!
Hade du inte haft så bra fysik vet jag inte vad jag hade gjort Rahf! ;):D
Jag är väl medveten om och repsekterar att människor har sina egna åsikter och tycken och får klä sig hur de vill. Jag kände mig bara tvungen att uttrycka mina känslor i ämnet.
*bild*
Vice City utspelar sig väl dock under 70/80-talet? DÅ var det okej. Nu är det tabu :P
Litecore
2007-07-05, 21:39
sa jag att jag brukar stoppa ner jeansen i strumparna ibland också ? :em:
NÄE! VET DU VAD! Nu går jag och gråter i ett hörn!
Hade du inte haft så bra fysik vet jag inte vad jag hade gjort Rahf! ;):D
Jag är väl medveten om och repsekterar att människor har sina egna åsikter och tycken och får klä sig hur de vill. Jag kände mig bara tvungen att uttrycka mina känslor i ämnet.
Hur i hela fanders vet du vad jag har för fysik? Kommentaren hade låtit annorlunda om jag hade smällt upp en tråd med belätet i bildforumet.
För övrigt kan accessoarer lyfta ett helhetsintryck å det grövsta, där kan du inte ha annan åsikt :D
Hur i hela fanders vet du vad jag har för fysik? Kommentaren hade låtit annorlunda om jag hade smällt upp en tråd med belätet i bildforumet.
För övrigt kan accessoarer lyfta ett helhetsintryck å det grövsta, där kan du inte ha annan åsikt :D
Bah! Blandade ihop dig med ngn I guess, ber om ursäkt. :)
Nädå, där håller jag med till 110% !
Men raffie, är du seriös?
Skjortan utanför när man har pullover är ju vidrigt. Likaså uppfällt vid endast skjorta. Det gäller även för pikéer.
Men raffie, är du seriös?
Skjortan utanför när man har pullover är ju vidrigt. Likaså uppfällt vid endast skjorta. Det gäller även för pikéer.
Beror på vad man har för stil som sagt. Mer behövs inte sägas eftersom vi kan diskutera detta i all oändlighet och det känns inte som en vits att visa nån omröstning av vad som är populärast eller så heller ;)
Litecore: VIK HÄDAN! Byxorna instoppade i strumpor är utan tvekan det allra fulaste som finns. Så otroligt groteskt fult är det.
Erm ... jag får erkänna att jag tycker att skjortkragen utanpå ser helt OK ut och själv bär både skjortor och piké så (möjligen gäller andra regler för damer, dock?). Det beror förstås på outfitens karaktär; ihop med fina vitskjortan och slips nej tack, t.ex. oerhört fult är dock uppknäppta button down-kragar utanpå tröjan.
Litecore: Släng skärpet;) I övrigt såg det bra ut imo.
Fick köpa lite nya sommarkläder nu när jag är på semester i Sverige.
http://img166.imageshack.us/img166/3627/img0846wd9.jpg (http://imageshack.us)
*gah!* *mini* *cry*
tossefar
2007-07-08, 16:05
Vi ser dig inte, du är sned.
Vi ser dig inte, du är sned.
Bilden är tagen vid ekvatorn...det är därför han står på det hållet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.