Visa fullständig version : Jag var tvungen att raka bröstet!!
Buahh!
Vaknade med extrema smärtor denna morgon så jag pallrade mitt vältränade arlse till en läkare för att beklaga mig. Jag berättade om de huggande smärtor i bröstet och vi båda kom fram till att det nog handlade om muskelinflammation eller dylikt i bröstmuskeln. Läkaren ville dock för säkerhets skull ta ett EKG för att utesluta hjärtat som felkälla.
Visst tänkte jag och rev fram min manliga (läs håriga) bringa som flertalet mycket nöjda damer legat och krafsat i på kvällskvisten:em:
Vad gör då sjuksyrran?!
Attackerar mig med en rakhyvel och hyvlar bort min manlighet och källa till styrka!
Med gråten i halsen och en påse med antiinlflammatoriskt kommer jag hem och begrundar de två stora vita, kala, fläckarna i min annars så symetriska manspäls! Äh tänkte jag, lika bra att raka bort allt så det inte ser så skumt ut och ryckte fram trimmer. Två minuter senare ser jag ut som en kastratsångare från Prague och kom förskräckt på hur jävla mycket det kommer klia om ett par dagar!
Sitter nu hemma med kalt bröst och bristning och inflammation i musketfästet. Överansträngning kallade dom det och bannlyste mig från träning i ett par veckor *cry*
PS Hjärtat var det inget fel på!
PSS Tyck lite synd om mig ?
/Er trogne fabelförtäljare
vad fjolligt att raka bröstet, haha!
fast synd att det var med tvång... stackare, därför känner jag medlidande :(
Jag hade velat se bilder på hur det såg ut innan du gick loss med trimmern. ;)
Skönt i alla fall att hjärtat var bra!
Jag hade velat se bilder på hur det såg ut innan du gick loss med trimmern. ;)
Såhär http://i6.ebayimg.com/04/i/04/ca/64/0a_2.JPG
Hehe, nej det var en ganska fin och jämn matta som täckte upp ganska bra. Inge tonårspubis runt tuttarna utan en riktigt matta som inte var alltför tjock.
Såhär
Hehe, nej det var en ganska fin och jämn matta som täckte upp ganska bra. Inge tonårspubis runt tuttarna utan en riktigt matta som inte var alltför tjock.
Jag menade efter sjukhusbesöket när du hade två rakade rundlar mitt i allt. :D
Bronkitkorv
2006-10-11, 18:00
Men det växer ju ut fortare än du hinner blinka för tusan...
Mkt lissen för din skull Patte.
Hoppas du återhämtar dig från nakenchocken!
Jag menade efter sjukhusbesöket när du hade två rakade rundlar mitt i allt. :D
Typ så här ...*cry*
http://www.smh.com.au/ffximage/2005/10/06/virgin_wideweb__430x283,0.jpg
*cry* *cry* *cry*
Jag lider verkligen med dig! Stackars eländiga människa! Hur ska du nu kunna leva med dig själv?
Du lär få minska vikterna med hälften, det vet du! Damerna kommer sparka dig ur sängen, om du inte gör något åt detta nu!
Har inte du en stor matta i vardagsrummet? Klipp ut en lämplig bit och limma fast på bröstet så kanske de inte märker nåt...fast dammsuga den först.
jag waxar my chest mage och axlar frivilligt! Tjocka jävlar, sitter som om det var hullingar på ändarna :D
*cry* *cry* *cry*
Jag lider verkligen med dig! Stackars eländiga människa! Hur ska du nu kunna leva med dig själv?
Du lär få minska vikterna med hälften, det vet du! Damerna kommer sparka dig ur sängen, om du inte gör något åt detta nu!
Har inte du en stor matta i vardagsrummet? Klipp ut en lämplig bit och limma fast på bröstet så kanske de inte märker nåt...fast dammsuga den först.
:laugh: :laugh:
Äh, det växer ut snart - fast det var nog lite onödigt att raka av rubbet om du ville ha mattan kvar.. Hoppas det inte kliar alltför mkt! :)
Förresten så har jag "epilady":at bort håret på en killes rygg en gång i tiden. Det är en maskin som rycker ut hårstråna... Han led som sjutton, bara för att sedan drabbas av blödande sår, finnar osv - ingen vacker syn och folk skulle lätt tro att han preppade av den synen så han fick snällt gå påklädd mitt i varma sommaren.. .Stackarn. Så kontentan av detta är att det kunde varit värre?!
Bronkitkorv
2006-10-11, 20:32
Äh,bla bla bla en massa text bla bla bla.
Så kontentan av detta är att det kunde varit värre?!
Ja du kunde ha fastnat i en rulltrappa och brytit benet på 8 ställen..
Originally Posted by Lellan
Äh,bla bla bla en massa text bla bla bla.
Så kontentan av detta är att det kunde varit värre?!
:D Jag har aldrig blivit så rättciterad i hela mitt liv.. :bow: Det stod faktiskt "Babblig medlem" under mitt nic förut men det har försvunnit.. Ska fixa det, så folk vet vem de har att göra med. Fö tror jag inte att jag är lika babblig off-screen (så heter det väl ändå inte?) eller så är jag det och folk påpekar det men det enda jag hör är min egen röst bla bla bla blaaa... ;)
Hår på bröstet är ju äckligt, klart det ska bort!!!
http://gore.soolbox.com/owned/owned-cat_shaved.jpg
Hörrödu! Redan dom gamla grekerna hade hår på bröstet, och dom kom på en massa jävla bra skit.
Med tanke på hur alla adelsmän på stureplan springer runt i rosa skjortor, vaxade bröst och skarfar och ynglar av sig med sin halvfjolliga säd så är det fanimej medborgarskyldighet att odla matta om man kan. Vem fan ska annars vara förebild för kidsen idag?
töööönt!
Äh, det växer ut snart - fast det var nog lite onödigt att raka av rubbet om du ville ha mattan kvar.. Hoppas det inte kliar alltför mkt! :)
Förresten så har jag "epilady":at bort håret på en killes rygg en gång i tiden. Det är en maskin som rycker ut hårstråna... Han led som sjutton, bara för att sedan drabbas av blödande sår, finnar osv - ingen vacker syn och folk skulle lätt tro att han preppade av den synen så han fick snällt gå påklädd mitt i varma sommaren.. .Stackarn. Så kontentan av detta är att det kunde varit värre?!
AH! Det såg ut som jag hade åkt på digerdöden med dom vita fläckarna så jag tänkte om jag rakar av allt så växer det ut i jämn längd sen.
Jag gick inte in på djupet med hyvel så jag hoppas på slippa finnarna iaf.
Epilday... (ryser) Vissa klarar mer smärta än andra... och jag är andra. :em:
ja tog ekg idag, fast på en ung tjej
Hörrödu! Redan dom gamla grekerna hade hår på bröstet, och dom kom på en massa jävla bra skit.
Med tanke på hur alla adelsmän på stureplan springer runt i rosa skjortor, vaxade bröst och skarfar och ynglar av sig med sin halvfjolliga säd så är det fanimej medborgarskyldighet att odla matta om man kan. Vem fan ska annars vara förebild för kidsen idag?
En stor fin nyrakad bruninsmord bodybuilder....
töööönt!
Äckel :Virro :Virro
AH! Det såg ut som jag hade åkt på digerdöden med dom vita fläckarna så jag tänkte om jag rakar av allt så växer det ut i jämn längd sen.
Jag gick inte in på djupet med hyvel så jag hoppas på slippa finnarna iaf.
Epilday... (ryser) Vissa klarar mer smärta än andra... och jag är andra. :em:
ok, ja den döden är ingen kul död.
Epiladyn led JAG av.. Vi lät ungefär såhär Jag: "Nej, det blöder - jag måste sluta!!" Han (sammanbitet): Fortsätt.. Jag: "Nej, nej.. åhh.. massa blood.. kan jag inte få sluta??" Han (plågat sammanbitet): Nej! Forsätt.. Lite kvar.
Ussch.. sen verkade han nästan sur på MIG över resultatet nån dag efter. Men fatta vilken smärta, han svettades som ett as=salt i såren. Tuff kille. Tuff kille med hårlös blodprickig rygg. Tuff kille med stubbig sårskorpig finnig rygg = sur på snäll tjej. *grr*
-> Angel
Får hoppas att du slapp raka? :)
SWETiger
2006-10-11, 22:18
ok, ja den döden är ingen kul död.
Epiladyn led JAG av.. Vi lät ungefär såhär Jag: "Nej, det blöder - jag måste sluta!!" Han (sammanbitet): Fortsätt.. Jag: "Nej, nej.. åhh.. massa blood.. kan jag inte få sluta??" Han (plågat sammanbitet): Nej! Forsätt.. Lite kvar.
Ussch.. sen verkade han nästan sur på MIG över resultatet nån dag efter. Men fatta vilken smärta, han svettades som ett as=salt i såren. Tuff kille. Tuff kille med hårlös blodprickig rygg. Tuff kille med stubbig sårskorpig finnig rygg = sur på snäll tjej. *grr*
-> Angel
Får hoppas att du slapp raka? :)
Mmm.. hon kanske rev fram en så'n kvinnlig (läs hårig) bringa som flertalet mycket nöjda herrar legat och krafsat i på kvällskvisten. *spy*
Mmm.. hon kanske rev fram en så'n kvinnlig (läs hårig) bringa som flertalet mycket nöjda herrar legat och krafsat i på kvällskvisten. *spy*
Heh! Bearded lady :)
känner med dig.:(
i ren nyfikenhet körde jag en shave för ca 6 månader sedan, aldrig tidigare hade jag uppskattat min gamla urskog än dom nästkommande ~2 veckorna det tog för den att växa tillbaka.*cry*
det är ju så man inte kan ta av sig tröjan i omklädningsrummet,
ett lejon utan man är antingen ett kvinligt lejon eller en unge
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.