Logga in

Visa fullständig version : köpa kosttillskott i australien?

saidy
2006-06-29, 17:09
vet ni någon kosttillskott levrantör/företag i australien som har erkänt bra produkter (kvalite och pris) ? om ja, länk gärna hemsida om möjligt.

ska nämligen plugga där under 1 års tid och vill absolut inte sacka ner med mitt tränanade...

en bra sak är att tonfisken (ja alla fisk över huvud taget) kommer vara billigare ;)

paddanboy
2006-06-29, 20:52
vet ni någon kosttillskott levrantör/företag i australien som har erkänt bra produkter (kvalite och pris) ? om ja, länk gärna hemsida om möjligt.

ska nämligen plugga där under 1 års tid och vill absolut inte sacka ner med mitt tränanade...

en bra sak är att tonfisken (ja alla fisk över huvud taget) kommer vara billigare ;)

Sök på google, nutrition store + australia eller liknande. Klart det finns tillverkare där.

NiXPhoenix
2006-07-03, 13:10

Fan vad nice, god och billig tonfisk!
Du får gärna rapportera hur det gick, hur mycket kostar en burk god tonfisk osv.