Visa fullständig version : köpa kosttillskott i australien?
vet ni någon kosttillskott levrantör/företag i australien som har erkänt bra produkter (kvalite och pris) ? om ja, länk gärna hemsida om möjligt.
ska nämligen plugga där under 1 års tid och vill absolut inte sacka ner med mitt tränanade...
en bra sak är att tonfisken (ja alla fisk över huvud taget) kommer vara billigare ;)
paddanboy
2006-06-29, 20:52
vet ni någon kosttillskott levrantör/företag i australien som har erkänt bra produkter (kvalite och pris) ? om ja, länk gärna hemsida om möjligt.
ska nämligen plugga där under 1 års tid och vill absolut inte sacka ner med mitt tränanade...
en bra sak är att tonfisken (ja alla fisk över huvud taget) kommer vara billigare ;)
Sök på google, nutrition store + australia eller liknande. Klart det finns tillverkare där.
NiXPhoenix
2006-07-03, 13:10
Fan vad nice, god och billig tonfisk!
Du får gärna rapportera hur det gick, hur mycket kostar en burk god tonfisk osv.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.